quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Echt hè, lekker duidelijk dit jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Alleen wanneer is imsak.. we hebben 2 a4tjes, op de 1 staat 3.16 en op de ander 4.42?
04:42, dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Alleen wanneer is imsak.. we hebben 2 a4tjes, op de 1 staat 3.16 en op de ander 4.42?
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Ayca het volgende:
Jij ook!
(Wat is daar nou eigenlijk een gepast antwoord op?)
Oke dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?
Ramazaniniz mubarek olsun.
Dan kan jij zeggen dankjewel stik in je snot of je zegt tesekkur ederim seninde Ramazanin mubarek olsun
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
En als ik een Marokkaan tegenkom o.us?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.
Arabisch. En ja, ik ben mocroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?
Ramazaniniz mubarek olsun.
Dan kan jij zeggen dankjewel stik in je snot of je zegt tesekkur ederim seninde Ramazanin mubarek olsun
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Broertje net: Je krijgt 20 euro als je aan mijn sokken ruikt zonder dat je iehwl of gadver ofzo zegt!
Ik:wallah
Broertje: Nee wacht 10 euro
Ik:..
Broertje: wacht even *ruikt zelf aan zijn sokken* Nee laat maar!
Ik:![]()
Wat is eigenlijk het nut van al die tussentijden...Iemand die dat weet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.diyanet.gov.tr(...)-imsakiyesi-241.aspx.
Tijden waarop je moet biddenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:19 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van al die tussentijden...Iemand die dat weet?
Imsak = sahur, akşam = iftar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef Disko.Krali het volgende:
Je mag dus tussen Imsak en Yatsi niet eten
toch?
waar is die prachtige OP gebleven?quote:
Ook niet na zonsondergang?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef zarGon het volgende:
Ahw..
Kusje erop. (Wees er zuinig op, voorlopig mijn laatste kusje, want ramadan.)
Kes.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar is die prachtige OP gebleven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ging aan m'n ogen zitten zonder eerst m'n handen gewassen te hebben. Lees: chilipeper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
toppie!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Slayage het volgende:
[..]Ik wil het ook echt niet weten. Jammer genoeg heb ik een groot inbeeldingsvermogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
wat was de exacte bewoording? misschien kunnen we zien wat je verkeerd doetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb zojuist de liefde verklaard aan Ayca met cedille, maar ze negeert het gewoon.
Eerst mij luie donder noemen en dan dat zinnetje wat hij altijd gebruikt. Tsssquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kes.
En zet de OP erin, ja. Luie donder.
Ik heb je wel gemist, trouwens. Ayça... Ik... Ik hou van je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |