quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vannacht kwam neef trouwens sleutels halen, maar uit gewoonte neem ik dan n glas water voor ik weer m'n bed induik. Je raadt het al. En ik besef het nu pas. -_-
Thanks Rookie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef Rookert het volgende:
Succes aan iedereen die de Ramadan doet![]()
En rot maar alvast op met je "omg suikerfeest dit is zoo lekker![]()
![]()
![]()
" posts, ik ben nu al jaloers
![]()
Ik ben naar Keulen
Ik ben ook aan het vasten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nja, het ging per ongeluk dus volgens mij is je vasten nog geldig.
Dacht ik al, ja. Kolay gelsin, pop.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dacht ik al, ja. Kolay gelsin, pop.
Is geen probleemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vannacht kwam neef trouwens sleutels halen, maar uit gewoonte neem ik dan n glas water voor ik weer m'n bed induik. Je raadt het al. En ik besef het nu pas. -_-
Zelfs de vrouwenprogramma's waarin ze het normaal gesproken over paparazzi/mode/etc. hebben, zijn religieus bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:24 schreef zarGon het volgende:
Alle Turkse zenders die plotsklaps religieus worden.
Hahaha, inderdaad. En Bülent Ersoyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse modellen die normaal gesproken niks anders doen dan uitgaan, drinken, hun blote reet showen en vreemdgaan zijn opeens veranderd in moslims en geven tips over hoe je de ramadan het beste kunt volhouden.![]()
![]()
Turkije.
HAHAHA dat is echt het toppunt!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. En Bülent Ersoy.
[ afbeelding ]
Goh, bij jullie ook al?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse modellen die normaal gesproken niks anders doen dan uitgaan, drinken, hun blote reet showen en vreemdgaan zijn opeens veranderd in moslims en geven tips over hoe je de ramadan het beste kunt volhouden.![]()
![]()
Turkije.
Dat is waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk dat Bulent Ersoy meer weet over de islam dan wij allemaal bij elkaar
Verkeerd voorbeeld dus.
Sibel Can en Seda Sayan die naar Umre (saudi arabie) gaan, dat is pas lachwekkend.
Jajaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef IHVK het volgende:
Ik was vergeten dat Ramadan best leuk was
Wat is er mis met haar kleding danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het ging mij dan meer om hoe ze op dat moment was gekleed
. Maarja, ik kan mezelf ook geen ideale moslim noemen
(ik bid bijv. niet elke dag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |