Decolleté, heel veel make-up op en dan Bismillah luidop zeggen. Oké, goed dat ze het doet. Maar het geeft wel een grappig beeld, vind je niet? Dat kun je toch ook zachtjes zeggen op dat moment, denk ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar kleding dan![]()
quote:
quote:Yaklaşık dört aydır Atilla Altay ile aşk yaşayan ünlü şarkıcı Seda Sayan'ın İstanbul’da imam nikâhı kıydıktan sonra önceki gün Amerika’nın kumarhaneler şehri Las Vegas'ta evlendiği iddia edilmişti.
Lolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zo'n klant tikt n turkse vrouw aan en zegt; vasten jullie nou ook? Ik dacht dat alleen dat de mannen vastten, daar staat alleen iets over in het nieuws
Hahaha, deze vraag heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zo'n klant tikt n turkse vrouw aan en zegt; vasten jullie nou ook? Ik dacht dat alleen dat de mannen vastten, daar staat alleen iets over in het nieuws
ik meldde het ook omdat ik zo'n vraag voor het eerst hoor hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, deze vraag heb ik nog nooit gehoord. Meestal zijn het van die standaard vragen
. Mag je ook drinken? Mag je dit/dat. etc.
Gevalletje discipline en beloning. Overigens prop je je 's avonds helemaal niet vol, men eet vaak zelfs minder tijdens de ramadan omdat je vrij snel volraakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan de mensen die aan de Ramadan meedoen![]()
(http://www.ontdekislam.nl/ramadan_vasten.php)
Jullie eten niet tussen een bepaalde tijd vanwege de armen/zieken en andere dingen
Maar savonds proppen jullie je mond vol met allerlei lekkers. Maar armen hebben savonds toch ook niet opeens heel veel eten?
Wij vasten helemaal niet vanwege de armen en zieken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan de mensen die aan de Ramadan meedoen![]()
(http://www.ontdekislam.nl/ramadan_vasten.php)
Jullie eten niet tussen een bepaalde tijd vanwege de armen/zieken en andere dingen
Maar savonds proppen jullie je mond vol met allerlei lekkers. Maar armen hebben savonds toch ook niet opeens heel veel eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |