Arme jongen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:49 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde net steeds dat ik in Iran was.
Sen diyanete uy daha hayirlidir. Geen gein.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben mobielonline, kan dus lastig iets uitleggen. Ik zeg niet dat de uitleg n feit is, maar ik vind het logisch
Haha. Wik twee. Bedoelde natuurlijk apparaat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:32 schreef GenusButeo het volgende:
Emel vindt dat ik een "kopierappaaraar" ben. Ik weet niet waar ze het over heeft.
Omdat? Uitleg graag, abiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sen diyanete uy daha hayirlidir. Geen gein.
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef zarGon het volgende:
Yay, we hebben een nieuwe trend na halalvlees en halalhypotheek:
[ afbeelding ]
Halalshampoo.!
Het is wachten op halalschoenen van leer, van dieren die halal zijn geslacht.!
Ze heeft wel een toffe achternaam. Alle (gedekte) klinkers (5 stuks) in je achternaam hebben is één, maar om ze dan ook nog achter elkaar te hebben...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"
-Pascalle Driouech
A) peygamber zegt dini kolaylastir, zorlastirma. Jij hebt keuze uit 2 roosters. Jij kiest voor de moeilijkere.quote:
Een tijdje terug heb ik deze mensen ook zien langskomen bij een tv programma. Ik dacht best slim. Zal wel een markt voor zijn. Religieus gezien hebben ze totaal geen basis natuurlijk, marja de markt bepaald tegenwoordig alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"
-Pascalle Driouech
Hoezo vaag? Omdat jij als Turk voor Diyanet gaat? Er zijn genoeg mensen in NL die niet voor Diyanet gaan, wat maakt diyanet beter? Omdat het makkelijker is? Wat n uitlegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
A) peygamber zegt dini kolaylastir, zorlastirma. Jij hebt keuze uit 2 roosters. Jij kiest voor de moeilijkere.
B) wie zijn die mensen van die site?
C) zo'n grote instituut varken (turks), die al decennia ervaring en kennis heeft, die zijn diensten voor iedereen openbaar heeft, kies jij voor een of andere vage site, die logisch bij Jou overkomt. Is de diyanet takvim niet logisch? Daarnaast wat is logica?
Ik zie geen a hoor, maar wel een toffe achternaam, ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft wel een toffe achternaam. Alle (gedekte) klinkers (5 stuks) in je achternaam hebben is één, maar om ze dan ook nog achter elkaar te hebben....
Ik zag er een a tussen zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zie geen a hoor, maar wel een toffe achternaam, ja.
Ik moest die 'varken' 6 keer opnieuw lezen voordat ik begreep wat je ermee bedoelde.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Slayage het volgende:
C) zo'n grote instituut varken (turks),
Ik ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest die 'varken' 6 keer opnieuw lezen voordat ik begreep wat je ermee bedoelde.
Ja, denk bijvoorbeeld aan: "O varken ben eve girmem". Wanneer hij er is, stap ik het huis niet binnen.quote:
Ik wou eerst 'moskee' gebruiken in plaats van 'huis'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef GenusButeo het volgende:
Dat is een varken, ik ga niet naar binnen in dat huis.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef GenusButeo het volgende:
Dat is een varken, ik ga niet naar binnen in dat huis.
Dan had ik dat grapje niet kunnen maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou eerst 'moskee' gebruiken in plaats van 'huis'..
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
dankzij zG begrijp ik dat niet het dier wordt bedoeld.
Al had ik er een maand over nagedacht, had ik nooit kunnen bedenken dat hij nu net dat woord in het Turks neerzet.
Ik dacht dat hij daarmee doelde op het instituut. Turks instituut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.
Ja het woordje is Turks, maar dat was me niet duidelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.
war kenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja het woordje is Turks, maar dat was me niet duidelijk.
Iets van een grote instituut varkenNou ja laat maar.
Jaaa snapte het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |