ik zou m doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Charlie heerst! En hoort zeker in dit singles topic! haha
* Spezza19 kwam net op het idee om maar eens een sigaartje te kopen van de week
Niks mis met een praatgroep, zeker niet met zulke dingen denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappen) gezeten, ook met een jongen. Dat is inderdaad wat vreemd en wat moeilijker te begrijpen, zelfs als iemand met eetstoornis zijnde.
[..]
Ze zien er allemaal niet gelukkig uit, dat is het probleem.Ze zijn het ook niet.
Ik zie er de grap niet van in eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappen) gezeten, ook met een jongen. Dat is inderdaad wat vreemd en wat moeilijker te begrijpen, zelfs als iemand met eetstoornis zijnde.
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb vandaag een grote stap gezet in het moederschap.
Ik heb een taart gemaakt die niet mislukte, en nog lekker was ook.
Wat voor taart? ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb vandaag een grote stap gezet in het moederschap.
Ik heb een taart gemaakt die niet mislukte, en nog lekker was ook.
Ik ook niet, maar ze maakte wel cake en zandtaartjes met ons.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.
Ik bak wekelijks met hem samen. Dit is de tweede keer dat er iets lukte.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een dikke vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Toch apart hè? Als ik Nouk en Kreng zie zie ik absoluut geen dikke vrouwen.
mij hoef je niet te pm'en , de stalinisten hebben die naar siberiegoelag verband...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zal je morgen wel my story pm-en
Het gaat ook niet om jouw beeld maar om hun beeld, iig destijds.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.quote:
Ik wil jou niet eens pm-enquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef kitao het volgende:
[..]
mij hoef je niet te pm'en , de stalinisten hebben die naar siberiegoelag verband...
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
Niks mis met een praatgroep, zeker niet met zulke dingen denk ik.
Maar vind het wel goed dat ze een man er nu ook bij hebben. Kan toch voor mensen van betekenis zijn zeg maar. Zei die jongen zelf ook.
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik zie er de grap niet van in eigenlijk.
En nee, jongens zie je inderdaad niet vaak met dat probleem.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een dikke vrouw
Feiten zijn feiten, ik ben te zwaar. Maar ik zie mezelf nu wel realistischer dan ooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik ging naar mn ma met de vraag om hulp... Het antwoord dat ik kreeg: Stel je niet aan en eet gewoon, het is niet nodig dat je naar de huisarts gaat..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.
[..]
Ja, hoop het ook. Het is weleens goed. Zeker een Nederlands programma ivp die import dingen uit Amerika of Engeland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.
[..]
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..
Dat snap ik wel, Venco. Maar ik kan er gewoon met de kop niet bij dat je geest je zo kan verneuken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jouw beeld maar om hun beeld, iig destijds.
Maar wel de lekkerste taart ever!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.
Note: Elke vrouw heeft wat aan te merken op haar uiterlijk. Of dat nou haar gewicht is, dat ene bultje, dat litteken. Noem maar op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff.... gezeik over vrouwen die zichzelf te dik vinden.... Ik krijg daar altijd de kriebels van... Het probleem is grotendeels veroorzaakt door de modebladen en mode industrie.....
Iedereen graatmager
Gezeik altijd..... ken genoeg dames die zichzelf te dik vinden terwijl ze er gewoon normaal uit zien....
Dames, wees niet zo kritisch over jezelf dik vinden.... dat mannen zo dom zijn om een gefabriceerd modebeeld lekker te vinden.... laat ze links liggen en zoek een man die je waardeert om hoe je er uit ziet
En dames, dit is geen aanval op jullie, maar een aanval op de mode industrie die dat er jarenlang er in heeft gehamerd!!
Dat zie je in die programma's ook. Dat het heel dubbel is: ze willen dan hulp maar dan is de gedachte van die ziekte toch weer sterker dan zijzelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff.... gezeik over vrouwen die zichzelf te dik vinden.... Ik krijg daar altijd de kriebels van... Het probleem is grotendeels veroorzaakt door de modebladen en mode industrie.....
Iedereen graatmager
Gezeik altijd..... ken genoeg dames die zichzelf te dik vinden terwijl ze er gewoon normaal uit zien....
Dames, wees niet zo kritisch over jezelf dik vinden.... dat mannen zo dom zijn om een gefabriceerd modebeeld lekker te vinden.... laat ze links liggen en zoek een man die je waardeert om hoe je er uit ziet
En dames, dit is geen aanval op jullie, maar een aanval op de mode industrie die dat er jarenlang er in heeft gehamerd!!
iedereen heeft wel wat aan te merken op zijn/haar lichaamquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Note: Elke vrouw heeft wat aan te merken op haar uiterlijk. Of dat nou haar gewicht is, dat ene bultje, dat litteken. Noem maar op.
Maar het hoeft geen probleem te zijn/worden.
Ik wel in ieder geval. Meestal dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?
Nee, bij mij valt dat kwartje ook niet. Maar wat Nouk al zei, dat is maar goed ook. Dergelijke programma's proberen een soort inzicht te geven, de ziekte 'uit te leggen' en hopelijk mensen ook te helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, Venco. Maar ik kan er gewoon met de kop niet bij dat je geest je zo kan verneuken.
Ja, de trend verschuift zich langzaam. Maar toch is het jarenlang het "ideaalbeeld" geweest volgens de mode industrie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?
Anorexia is iets anders dan vrouwen die zichzelf dik vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen graatmager
Dat zijn ze dan ook niet.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anorexia is iets anders dan vrouwen die zichzelf dik vinden.
Olaquote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan ook niet.....(Krengetje heb ik IRL mogen checken en ziet er goed uit.... Nouk ken ik niet IRL
.... maar ik weet zeker dat het ook een leuke vrouw is
)
Er zit verschil tussen te zwaar en veel te zwaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten, ik ben te zwaar. Maar ik zie mezelf nu wel realistischer dan ooitIk had dan ook geen anorexia.
Dat is het volgens mij nog steeds... maar ik had het dan ook over de mening van de normale man, en niet over de modequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de trend verschuift zich langzaam. Maar toch is het jarenlang het "ideaalbeeld" geweest volgens de mode industrie.
Nee, dat is flauwekul Spezza. Anorexia is een psychische aandoening, jij beredeneert het alsof ze gewoon een kwestie is van de mode niet meer volgen. Het zit een stuk dieper.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen graatmager
En dat kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
En die modewereld heb ik al eens uitgelegd: die ontwerpers zijn voornamelijk homo's en die willen die vrouwen er zo mannelijk mogelijk uit laten zien.
Ga je weer beginnen, Kitao?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , eerst had je daar geen problemen mee, ik heb er nu nog kramp van...
Klopt.. maar wel een mooi lijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef Under_Score het volgende:
de helft van die modellen zijn iet eens echt 'mooi' vaak van die rare ogen enzo
Dank je. Ik zat steeds te typen en te deleten, maar kreeg het er niet helemaal uit. Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dat is flauwekul Spezza. Anorexia is een psychische aandoening, jij beredeneert het alsof ze gewoon een kwestie is van de mode niet meer volgen. Het zit een stuk dieper.
Klopt, maar de gemiddelde SBS6 kijker... en dat zijn er HEUL veel.... volgen toch de "mode" in dat ....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij nog steeds... maar ik had het dan ook over de mening van de normale man, en niet over de mode
Dat is ook niet tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ging naar mn ma met de vraag om hulp... Het antwoord dat ik kreeg: Stel je niet aan en eet gewoon, het is niet nodig dat je naar de huisarts gaat..
Ik kan het me een beetje voorstellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
Het krijgen van een kind doet wonderen voor je zelfbeeld, kan ik jullie vertellen. Geen reden om eraan te beginnen natuurlijk -- maar daar kan geen therapie tegenop.
Veel programma's zijn ook oud dus een 'nieuw' programma is wel goed. Tijdens een cursus kreeg ik een talkshow uit NL uit 1992 te zijn ofzo. Zeker 16/17 jaar oud toen. Dat kijkt ook niet echt realistisch, zeg maar..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef vencodark het volgende:
Ja, hoop het ook. Het is weleens goed. Zeker een Nederlands programma ivp die import dingen uit Amerika of Engeland.
Als ik mag vragen, ben je er nog steeds veel mee bezig? Is het nog een 'deel van je leven'? Of gaat het goed?
Dat klopt. Maar dat geldt wel voor normale hetero mannen en niet voor modehomo's.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
dawg post hier even niet meer. Geen behoefte aan nu, bezig met andere dingen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag me niet hoe ik er ineens op kom, maar wat is er eigenlijk met Dawq gebeurd? Die postte hier toch ook altijd vrolijk mee?
Die had toch iets met zijn nek???quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag me niet hoe ik er ineens op kom, maar wat is er eigenlijk met Dawq gebeurd? Die postte hier toch ook altijd vrolijk mee?
Ben jaloers op jequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
Veel programma's zijn ook oud dus een 'nieuw' programma is wel goed. Tijdens een cursus kreeg ik een talkshow uit NL uit 1992 te zijn ofzo. Zeker 16/17 jaar oud toen. Dat kijkt ook niet echt realistisch, zeg maar..
Ja, ik ben er nog elke dag mee bezig. Wat ik eet, wat ik beweeg. Ben nu bijna zover dat ik mezelf niet meer iedere dag weeg. Maar kan zo weer terugvallen, maar ik probeer het nu vol te houden, maar het zou zomaar kunnen dat het volgende week weer anders is. Dus ja, nu gaat het goed
Got it. Wel alles goed hoop ik?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dawg post hier even niet meer. Geen behoefte aan nu, bezig met andere dingen.
als je op een plank valt welquote:
Dawg bedoel je. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik relateer mijn geschreven stuk ook niet aan de discussie over anorexia... maar gewoon het zelfbeeld dat veel vrouwen over zichzelf hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dat is flauwekul Spezza. Anorexia is een psychische aandoening, jij beredeneert het alsof ze gewoon een kwestie is van de mode niet meer volgen. Het zit een stuk dieper.
Ja, hier kunnen mensen zich hopelijk een beetje mee identificeren. Ik vind het mooi iig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veel programma's zijn ook oud dus een 'nieuw' programma is wel goed. Tijdens een cursus kreeg ik een talkshow uit NL uit 1992 te zijn ofzo. Zeker 16/17 jaar oud toen. Dat kijkt ook niet echt realistisch, zeg maar..
Ja, ik ben er nog elke dag mee bezig. Wat ik eet, wat ik beweeg. Ben nu bijna zover dat ik mezelf niet meer iedere dag weeg. Maar kan zo weer terugvallen, maar ik probeer het nu vol te houden, maar het zou zomaar kunnen dat het volgende week weer anders is. Dus ja, nu gaat het goed
Nee, dawg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dawg bedoel je. Geen idee eigenlijk.
Zover kom jij ook nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ben jaloers op jega zo door meisje
Gaat het wel goed met hem? Ik smste hm laatst maar niets terug gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dawg post hier even niet meer. Geen behoefte aan nu, bezig met andere dingen.
I hope so..quote:
Maar er is wel een verschil tussen iemand die mooi slank is, of waar je de ribben bij kan tellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Veel te dun.
Ik voel me nu zo sterk(en zo post ik geloof ik ook), maar volgende week kan het weer helemaal anders zijn. Maar dit heb ik al zovaak gevoeld dat ik nu eerder denk 'wanneer gaat het weer fout' in plaats van dat ik me afvraag óf het weer fout gaatquote:
Het is niet aan mij daar iets over te postenquote:
Lichter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
I hope so..
Maar op dit moment wil ik het niet eens. Ik zie het ook niet als een terugval (ok, dit klinkt heel fout, I know, maar het is wel zo). Gewoon een paar kilo lichter en ik ben happy
Het gaat jou gewoon lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo sterk(en zo post ik geloof ik ook), maar volgende week kan het weer helemaal anders zijn. Maar dit heb ik al zovaak gevoeld dat ik nu eerder denk 'wanneer gaat het weer fout' in plaats van dat ik me afvraag óf het weer fout gaatEn dat wil ik helemaal niet.
Jij kan het ook, ik weet het zeker![]()
[..]
In de modewereld staat mooi slank en ribben tellen gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen iemand die mooi slank is, of waar je de ribben bij kan tellen.
Nou, het is je niet aan te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik weeg best veel voor mn lengte hoor
Ooh lieverd, alsjeblieft, doe het niet. Als je een paar kilo lichter bent ben je niet automatisch gelukkig. Word gelukkig en dán kun je je daar weer mee bezig houden. Geen als/dan regels in geval van happy/geluk, want dat helpt nooit.......quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef krengetje het volgende:
I hope so..
Maar op dit moment wil ik het niet eens. Ik zie het ook niet als een terugval (ok, dit klinkt heel fout, I know, maar het is wel zo). Gewoon een paar kilo lichter en ik ben happy
Mijn kont is groot.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In de modewereld staat mooi slank en ribben tellen gelijk aan elkaar.
Ik heb liever een vrouw met een goede kont, brede heupen en een zacht buikje, kortom vrouwelijke vormen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh lieverd, alsjeblieft, doe het niet. Als je een paar kilo lichter bent ben je niet automatisch gelukkig. Word gelukkig en dán kun je je daar weer mee bezig houden. Geen als/dan regels in geval van happy/geluk, want dat helpt nooit.......
21quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn kont is groot.
En hoeveel is je BMI dan krengetje?
Dat roept elke vrouw.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn kont is groot.
Als gewicht een probleem is, is het BMI automatisch ook een probleem. Ik gok dat ze het hier niet neer gaat zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Voor mijn gevoel wel.. en dat heeft echt niks met mn anorexia verleden te maken hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh lieverd, alsjeblieft, doe het niet. Als je een paar kilo lichter bent ben je niet automatisch gelukkig. Word gelukkig en dán kun je je daar weer mee bezig houden. Geen als/dan regels in geval van happy/geluk, want dat helpt nooit.......
20 is de ondergrens van wat gezond is, maar elke eetgestoorde wil stiekem ónder die ondergrens zitten.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als gewicht een probleem is, is het BMI automatisch ook een probleem. Ik gok dat ze het hier niet neer gaat zetten
Edit: I was wrong...
Mooi, ik ben jou ook zat. En vooral je gedram bij de vrouwen en je toespelingen. Als dat de enige manier is waarop je mee kunt posten mag er wat mij betreft kortsluiting ontstaan in je toetsenbord.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ajb , post niet op mij.
ik ben je zat.
no gods , no rules no authorities.
I know, maar ik heb het echt. Daarom heb ik ook zo vaak die Antillianen hier achter me aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat roept elke vrouw.
En BMI zegt niet alles: als ik mijn goede BMI zou hebben zou dat er niet uit zien omdat mijn borstkas best ver naar voren staat. (en ja, dat heeft een diëtiste gezegd)
Zolang je de controle houdt en het bij 'dat beetje lichter' blijft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.. en dat heeft echt niks met mn anorexia verleden te maken hoor.
18,5 is de ondergrensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
20 is de ondergrens van wat gezond is, maar elke eetgestoorde wil stiekem ónder die ondergrens zitten.
Gezien haar BMI heb ik zoiets van: er moet geen gram af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je de controle houdt en het bij 'dat beetje lichter' blijft.
Klinieken houden 20 aan, voor zover ik weet, of dat moet kortgeleden veranderd zijn.quote:
fijn , en nu doodse stilte aub.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi, ik ben jou ook zat. En vooral je gedram bij de vrouwen en je toespelingen. Als dat de enige manier is waarop je mee kunt posten mag er wat mij betreft kortsluiting ontstaan in je toetsenbord.
Doe dawg de groeten van mequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet aan mij daar iets over te posten
Ja maar BMI en kilo's is ook niet hetzelfde. Mijn BMI is dacht ik ook rond 21, 22 en als ik 2 kilo of 4 zou afvallen, zit ik niet gelijk op een geheel ander BMI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien haar BMI heb ik zoiets van: er moet geen gram af.
BMI is niet alles. Ik heb ook een gezond BMI maar het zit zo gek verdeeld dat ik er heus wel 3 kilo bij zou willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien haar BMI heb ik zoiets van: er moet geen gram af.
Een BMI-punt is 3 kilo, volgens mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar BMI en kilo's is ook niet hetzelfde. Mijn BMI is dacht ik ook rond 21, 22 en als ik 2 kilo of 4 zou afvallen, zit ik niet gelijk op een geheel ander BMI.
Zal ik doenquote:
Hehehehehe, dat is wel het slapste excuus ooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat roept elke vrouw.
En BMI zegt niet alles: als ik mijn goede BMI zou hebben zou dat er niet uit zien omdat mijn borstkas best ver naar voren staat. (en ja, dat heeft een diëtiste gezegd)
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
BMI zegt sowieso niets..... Als je wat gespierder bent, ben je ook zwaar, (spiermassa is zwaarder dan vetmassa) dus ben je zwaar, maar niet dik.
Vetpercentage is waar je naar moet kijken.....
Nee, ik mag wel afvallen maar niet tot in mijn BMI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehehe, dat is wel het slapste excuus ooit.
"Ja schatje ik mag niet afvallen, want mn borstkas staat best ver naar voren"
kitao doe eens lief!quote:
Wat een kattige meisjes zijn jullie zeg...quote:
Yup, BMI is slechts een indikatie, maar verre van zaligmakend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
BMI zegt sowieso niets..... Als je wat gespierder bent, ben je ook zwaar, (spiermassa is zwaarder dan vetmassa) dus ben je zwaar, maar niet dik.
Vetpercentage is waar je naar moet kijken.....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus laatst: "Ja, maar BMI zegt ook niet alles."
Ik: "Dat klopt, maar mijn dikke pens zegt genoeg."
Zus: *stil*
Meneer Joey....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik mag wel afvallen maar niet tot in mijn BMI.
Maar het geeft niet hoor Joey, jij weet toch alles beter.
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Rupsebeest het volgende:
BMI is ook niet zo verschrikkelijk belangrijk maar geeft wel aan waar je ongeveer zit. Mijn BMI zit tussen de 27 en 28, veel te veel dus.
15quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28
Nee, ik vertrouw meer op een diëtiste dan op jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meneer Joey....
Ik weet het op dit gebied idd meestal beter... Net zoals meer zal weten over vrachtauto's.
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Rupsebeest het volgende:
BMI is ook niet zo verschrikkelijk belangrijk maar geeft wel aan waar je ongeveer zit. Mijn BMI zit tussen de 27 en 28, veel te veel dus.
Ik zie je liever met 28 dan met 15.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij 28 had ik wel dikke tietenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie je liever met 28 dan met 15.
ik ga zo ook ff fietsen. had iemand verwacht maar die komt niet opdagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.
Goh, 15. En ik weet hoelang je ongeveer bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Zou ik niet doen. Weet meer dan de gemiddelde diëtiste... Behalve als je suiker of zoiets hebt. Ik geef je ook betere resultaten dan de dietistquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw meer op een diëtiste dan op jou.
Gezond eten zegt ook niks... je moet kijken naar WAT je binnen krijgt, welke hoeveelheid. En daarnaast allerbelangrijkst: 5 maaltijden per dag!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.
Ik kom van 33 of zo, dus ben al erg tevreden met hoe ik er nu uit zie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, 15. En ik weet hoelang je ongeveer bent.
Gisterenavond nog een rondje van 20 km gedaan. Morgenavond misschien weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Under_Score het volgende:
ik ga zo ook ff fietsen. had iemand verwacht maar die komt niet opdagen
Dat denk jij maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet het op dit gebied idd meestal beter... Net zoals meer zal weten over vrachtauto's.
Is ie ooit te hoog geweest?quote:
Heel lief en goed bedoeld hoor, maar vertel mij niks over eten, want er is NIETS wat ik nog niet weet of nog nooit over gelezen heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
Gezond eten zegt ook niks... je moet kijken naar WAT je binnen krijgt, welke hoeveelheid. En daarnaast allerbelangrijkst: 5 maaltijden per dag!!!
Als je gewoon normaal eet en jezelf dus niks verbied, maar gewoon de suikers en foute vetten proberen te minderen. Je hoeft het niet te mijden.
Dat kan ik me heel heel goed voorstellen. Super gedaan! Hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik kom van 33 of zo, dus ben al erg tevreden met hoe ik er nu uit zie.
Veel te laag, ik was vroeger echt ongezond dun. Als ik foto's van mezelf van een jaar of 5 geleden schrik ik me dood, ik was echt eng dun.quote:
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij maar.
Alternatieven
Een meting van het vetpercentage is een betere aanduiding voor gezondheidsrisico's, maar deze meting is moeilijker uit te voeren en bovendien zullen ook de richtlijnen en adviezen steeds naar sekse en leeftijd moeten worden uitgesplitst.
Zelfoverschatting is een mooi iets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Weet meer dan de gemiddelde diëtiste... Behalve als je suiker of zoiets hebt. Ik geef je ook betere resultaten dan de dietist.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel dun, maar (gelukkig) niet eng dun.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel te laag, ik was vroeger echt ongezond dun. Als ik foto's van mezelf van een jaar of 5 geleden schrik ik me dood, ik was echt eng dun.
Thanks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kan ik me heel heel goed voorstellen. Super gedaan! Hoe?
Uitdagingen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben wel dun, maar (gelukkig) niet eng dun.![]()
Ik heb weer andere problemen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
En zo bijzonder slank ben ik helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatste keer dat ik zoiets kreeg, had ik 15% ofzo. terwijl ik mezelf graatmager vond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...
Maja je kan ook in de spiegel kijken.
Echt wel!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zo bijzonder slank ben ik helemaal niet.
6 maaltijden? Dat helpt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Thanks!
Door 6 maaltijden per dag te eten en veel te bewegen.
Dat zal een merk zijn als ik dit lees. Het gaat erom wat voor stoffen erin zitten. Maar aan de naam te horen is het om je metabolisme te verhogen... Totaal onnodig en veel van die dingen zijn ongezond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Joey! Ken jij Metaboost? Zo ja, wat vind je daarvan?
kleine maaltijden, niet 6 keer aardappels vlees en groente lijkt me. ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje avondeten. zoiets.quote:
Ben je man of vrouw?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zoiets kreeg, had ik 15% ofzo. terwijl ik mezelf graatmager vond.
ben benieuwd hoeveel het nou is. denk minimaal het dubbele.
/fiets pakt.
ik wil ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Tussen alle verhalen over gewicht door neem ik nog even een stukje kwarktaart hoor.
Ik heb hier nog een reep chocolade.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Tussen alle verhalen over gewicht door neem ik nog even een stukje kwarktaart hoor.
man.quote:
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef JoeyT het volgende:
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...
Maja je kan ook in de spiegel kijken.
Dit is het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Dat zal een merk zijn als ik dit lees. Het gaat erom wat voor stoffen erin zitten. Maar aan de naam te horen is het om je metabolisme te verhogen... Totaal onnodig en veel van die dingen zijn ongezond.
Het zijn 3 dingen waar je op moet letten. Gezond eten, genoeg bewegen en voldoende slaap. heb je dat dan val je vanzelf af.
Bedoelde het ook meer in het algemeenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel lief en goed bedoeld hoor, maar vertel mij niks over eten, want er is NIETS wat ik nog niet weet of nog nooit over gelezen heb.
[..]
Ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een reep chocolade.
Ja dat zeggen de mensen die ik jarenlang begeleid heb ook...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is een mooi iets.
Ik heb een helm onder mn shirtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb een buikje. Nog net geen muffin.
Geniet ervan. Ik geniet van het níet nemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, zo hou je namelijk je spijsvertering op gang.quote:
Ninja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.
vanwege de verhuizing zo goed als niks in huis. dus ik zal moeten afzien vanavondquote:
Ja, dat zeg je iedere keer, maar ondertussen quote je mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Bedoelde het ook meer in het algemeen
Het is iets anders dan ik dacht. Voornamelijk eiwitten. Kan geen kwaad. Ik neem verspreid over de dag 3 keer een eiwitshake. Maar dat is puur als aanvulling op mn normale voeding. En omdat t lekker is. Het kan prima zonder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is het.
Ja, ben er ook weer mee gestopt, maar vroeg me ineens af hoe jij daarover denkt.
hahaha ja das goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we vergelijken.
Het klinkt als iets waar ik van aan zou komen. Weeg nu 57 en op zich is dat prima, alleen mijn buikje zou wat minder mogen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zo hou je namelijk je spijsvertering op gang.
Dus je eet je ontbijt, en dan tussen je ontbijt en lunch eet je iets (eierkoek bijv) en dan eet je je lunch, dan tussen lunch en diner weer iets van een eierkoek en dan je diner, na je diner ook weer iets. En tussendoor veel water drinken.
Zodat mensen weten waar mijn reactie vandaan komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je iedere keer, maar ondertussen quote je mij
Ik bedoelde ook niet voor advies. Je kan moeilijk een huidplooimeting bij jezelf doen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.
Ik win het ruimschoots.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we vergelijken.
Ja, niemand zal doorhebben dat het over eten en afvallen gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zodat mensen weten waar mijn reactie vandaan komt
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik win het ruimschoots.
Ik heb geen sixpack maar een fust.
Dan maken we foto's en zul je zien dan ik gelijk hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trouwens, ook dan zullen we beide elkaar wel anders zien dan onszelf.
Jij bent langer, 165 toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.We zijn ongeveer even lang en hebben ongeveer dezelfde bouw..denk ik.
Krijgen we er wel vanaf door veel te neukenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt als iets waar ik van aan zou komen. Weeg nu 57 en op zich is dat prima, alleen mijn buikje zou wat minder mogen.
En ik heb niet zoveel discipline.
Als in, ik heb niks lekkers thuis. Maar wel zere benen, dus eigenlijk zou ik wat lekkers moeten hebbenquote:
Op foto's vind je jezelf nooit goed staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan maken we foto's en zul je zien dan ik gelijk heb
Aaah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, ik heb niks lekkers thuis. Maar wel zere benen, dus eigenlijk zou ik wat lekkers moeten hebben
Kortom, twee lekkere wijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.We zijn ongeveer even lang en hebben ongeveer dezelfde bouw..denk ik.
Ja, dat zal helpen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Krijgen we er wel vanaf door veel te neuken
Oké, thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JoeyT het volgende:
Het is iets anders dan ik dacht. Voornamelijk eiwitten. Kan geen kwaad. Ik neem verspreid over de dag 3 keer een eiwitshake. Maar dat is puur als aanvulling op mn normale voeding. En omdat t lekker is. Het kan prima zonder.
Dat kan ik beamen. Als ik de foto's van de vakantie terug zie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op foto's vind je jezelf nooit goed staan.
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.
Ik zou je chocolade aanbieden als je hier was.
Omdat de verzender misschien vreselijk aan de drank is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat sommige smsjes die ik krijg wel Chinees lijken?
Chinese vrienden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat sommige smsjes die ik krijg wel Chinees lijken?
Smsjes van een belchinees?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Nou!quote:
Jij twijfelt aan onze deskundigheid?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet zulke vragen hier ook niet stellen.
Blijkbaar heb ik je nummer niet helemaal 100% goed, PM het correcte nummer even door.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Nee, dat is juist de goede instelling. De meeste mannen zijn het daar namelijk mee eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!
Ach, heb liever wat reserves dan heel straks en slank eigenlijk. Collega van me is ook zo ontzettend dun. Ze heeft geen kont en ze draagt óf slecht zittende bh's, of ze heeft gewoon hele rare borsten die als 2 appeltjes op een plankje lijken.
Of staat het raar wat ik zeg?
mn kont.. tsja.. daar hoeft niks vanafquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!
Ach, heb liever wat reserves dan heel straks en slank eigenlijk. Collega van me is ook zo ontzettend dun. Ze heeft geen kont en ze draagt óf slecht zittende bh's, of ze heeft gewoon hele rare borsten die als 2 appeltjes op een plankje lijken.
Of staat het raar wat ik zeg?
Nou, het ging vooral om dat laatste over die collega.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de goede instelling. De meeste mannen zijn het daar namelijk mee eens.
Eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
mn kont.. tsja.. daar hoeft niks vanafis mn trots
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij twijfelt aan onze deskundigheid?
Bite me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je nummer niet helemaal 100% goed, PM het correcte nummer even door.
wat staat er dan???quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet zulke vragen hier ook niet stellen.
Dat kan een fout in de gegevensoverdracht zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Serieus, de eerste helft van het smsje iss gewoon tekst en dan gaat het over in blokjes en rare leestekens. En nee, dat is niet wat hij verstuurt. Zal het anders in de foon-winkel vragen.
Dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het ging vooral om dat laatste over die collega.
Ja ik gebruik het puur voor het herstel van mn krachttraining. Maar wat ik al zei... Uit gewone voeding is nog veel beter. Zo'n shake is makkelijk, meer niet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, thanksMisschien dat ik er weer mee ga beginnen
Maar kan ik beter doen als ik ook krachttraining doe zeker? Nu doe ik vrijwel alleen cardio.
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.quote:
Ik hou niet van mariniersquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
* -Engel-geeft tandenborstel... a.j.b.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een studente met lang blond haar!
Oeh! Dat kan! Het gaat je niet om de seks maar om het afvallen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
ahhh... dus daarom ben ik een nimph
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh! Dat kan! Het gaat je niet om de seks maar om het afvallen!
Wat zouden jullie doen!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
Vraagje. Zouden jullie een meisje.jongen uitvragen die je leuk vind maar hij/zij lijkt jou niet leuk te vinden? Dwz dat hij/zij niet zo ingaat op wat je zegt als dat je zou hopen?
Nee, die moeite zou ik me besparen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
Vraagje. Zouden jullie een meisje.jongen uitvragen die je leuk vind maar hij/zij lijkt jou niet leuk te vinden? Dwz dat hij/zij niet zo ingaat op wat je zegt als dat je zou hopen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Eigenlijk he... slaat mn tepelpiercing ook op niks
Nee, logisch, het is ook geen drumstokje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Eigenlijk he... slaat mn tepelpiercing ook op niks
...uhm wat bedoel je precies????quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een *eeuwige* studente met lang blond haar!
Dat weet je niet maar dat denk je dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
...uhm wat bedoel je precies????
iemand uitvragen die je leuk vindt maar die jou al niet ziet zitten???
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. was me dat ding net eens aan het bekijken. Heeft toch geen meerwaarde
oke , oefening alvast voor real war....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon een studente met lang blond haar!
Nee.. deed mn shirtje nar benedenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij zit naakt achter je computer?
Ik snap dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een topic van een vrouw van 28, ze is nog maagd en heeft ook geen seks met zichzelf. Om het zo maar even te zeggen.
Op een of andere manier druipt het woord 'frigide' er vanaf.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een topic van een vrouw van 28, ze is nog maagd en heeft ook geen seks met zichzelf. Om het zo maar even te zeggen.
Op een of andere manier druipt het woord 'frigide' er vanaf.
Dat zou een sieraad wel moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. was me dat ding net eens aan het bekijken. Heeft toch geen meerwaarde
Je wordt nu behoorlijk irritant. Kan je stoppen alsjeblieft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
oke , oefening alvast voor real war....
ben je gereed te sterven ?
Je buurman:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. deed mn shirtje nar beneden
Sommigen zijn gewoon niet zo seksueel aangelegd of weten niet goed hoe het moet ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat ze maagd is zou kunnen maar ook niet met zichzelf?Daar kan ik me echt niks bij voorstellen.
Boxquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een sieraad wel moeten hebben.
Weet trouwens zeker dat bijv. Mr Box het geheel met je eens is.
Maar met jezelf ontdek je toch spelenderwijs (quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon niet zo seksueel aangelegd of weten niet goed hoe het moet ofzo.
Doe hem maar de groetjes van me, per sms of persoonlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Druk met werk enzo. In Nijmegen he.Hij was vh weekend nog hier.
Niet iedereen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar met jezelf ontdek je toch spelenderwijs () , lijkt me?
als je het echt wilt weten, moet je het vragen.... uitgaan met het verkeerde doel is echt rampzaligquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef MidwestMountain het volgende:
[..]
Dat weet je niet maar dat denk je dus.
Zal ik doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes van me, per sms of persoonlijk
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat ze maagd is zou kunnen maar ook niet met zichzelf?Daar kan ik me echt niks bij voorstellen.
Geen vriendinnetjes materiaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenDat vind ik, als ik eerlijk moet zijn, erg raar.
Ja, ik kan me er ook niks bij voorstellen. Je raakt het toch wel eens dat je denkt:"Goh, wat een apart gevoel. Nog eens. " ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenDat vind ik, als ik eerlijk moet zijn, erg raar.
Zo simpel ligt het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er ook niks bij voorstellen. Je raakt het toch wel eens dat je denkt:"Goh, wat een apart gevoel. Nog eens. " ?
Tenzij ze ineens ontdooit en de schade wil inhalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen vriendinnetjes materiaal.
Het gaat juist niet over seks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Nou, dat is apart. Normaal is het hier smoordruk als het over seks gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |