Bij 28 had ik wel dikke tietenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie je liever met 28 dan met 15.
ik ga zo ook ff fietsen. had iemand verwacht maar die komt niet opdagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.
Goh, 15. En ik weet hoelang je ongeveer bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Zou ik niet doen. Weet meer dan de gemiddelde diėtiste... Behalve als je suiker of zoiets hebt. Ik geef je ook betere resultaten dan de dietistquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw meer op een diėtiste dan op jou.
Gezond eten zegt ook niks... je moet kijken naar WAT je binnen krijgt, welke hoeveelheid. En daarnaast allerbelangrijkst: 5 maaltijden per dag!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.
Ik kom van 33 of zo, dus ben al erg tevreden met hoe ik er nu uit zie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, 15. En ik weet hoelang je ongeveer bent.
Gisterenavond nog een rondje van 20 km gedaan. Morgenavond misschien weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Under_Score het volgende:
ik ga zo ook ff fietsen. had iemand verwacht maar die komt niet opdagen
Dat denk jij maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet het op dit gebied idd meestal beter... Net zoals meer zal weten over vrachtauto's.
Is ie ooit te hoog geweest?quote:
Heel lief en goed bedoeld hoor, maar vertel mij niks over eten, want er is NIETS wat ik nog niet weet of nog nooit over gelezen heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
Gezond eten zegt ook niks... je moet kijken naar WAT je binnen krijgt, welke hoeveelheid. En daarnaast allerbelangrijkst: 5 maaltijden per dag!!!
Als je gewoon normaal eet en jezelf dus niks verbied, maar gewoon de suikers en foute vetten proberen te minderen. Je hoeft het niet te mijden.
Dat kan ik me heel heel goed voorstellen. Super gedaan! Hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik kom van 33 of zo, dus ben al erg tevreden met hoe ik er nu uit zie.
Veel te laag, ik was vroeger echt ongezond dun. Als ik foto's van mezelf van een jaar of 5 geleden schrik ik me dood, ik was echt eng dun.quote:
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij maar.
Alternatieven
Een meting van het vetpercentage is een betere aanduiding voor gezondheidsrisico's, maar deze meting is moeilijker uit te voeren en bovendien zullen ook de richtlijnen en adviezen steeds naar sekse en leeftijd moeten worden uitgesplitst.
Zelfoverschatting is een mooi iets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Weet meer dan de gemiddelde diėtiste... Behalve als je suiker of zoiets hebt. Ik geef je ook betere resultaten dan de dietist.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel dun, maar (gelukkig) niet eng dun.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel te laag, ik was vroeger echt ongezond dun. Als ik foto's van mezelf van een jaar of 5 geleden schrik ik me dood, ik was echt eng dun.
Thanks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kan ik me heel heel goed voorstellen. Super gedaan! Hoe?
Uitdagingen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben wel dun, maar (gelukkig) niet eng dun.![]()
Ik heb weer andere problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |