fijn , en nu doodse stilte aub.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi, ik ben jou ook zat. En vooral je gedram bij de vrouwen en je toespelingen. Als dat de enige manier is waarop je mee kunt posten mag er wat mij betreft kortsluiting ontstaan in je toetsenbord.
Doe dawg de groeten van mequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet aan mij daar iets over te posten
Ja maar BMI en kilo's is ook niet hetzelfde. Mijn BMI is dacht ik ook rond 21, 22 en als ik 2 kilo of 4 zou afvallen, zit ik niet gelijk op een geheel ander BMI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien haar BMI heb ik zoiets van: er moet geen gram af.
BMI is niet alles. Ik heb ook een gezond BMI maar het zit zo gek verdeeld dat ik er heus wel 3 kilo bij zou willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien haar BMI heb ik zoiets van: er moet geen gram af.
Een BMI-punt is 3 kilo, volgens mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar BMI en kilo's is ook niet hetzelfde. Mijn BMI is dacht ik ook rond 21, 22 en als ik 2 kilo of 4 zou afvallen, zit ik niet gelijk op een geheel ander BMI.
Zal ik doenquote:
Hehehehehe, dat is wel het slapste excuus ooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat roept elke vrouw.
En BMI zegt niet alles: als ik mijn goede BMI zou hebben zou dat er niet uit zien omdat mijn borstkas best ver naar voren staat. (en ja, dat heeft een diėtiste gezegd)
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
BMI zegt sowieso niets..... Als je wat gespierder bent, ben je ook zwaar, (spiermassa is zwaarder dan vetmassa) dus ben je zwaar, maar niet dik.
Vetpercentage is waar je naar moet kijken.....
Nee, ik mag wel afvallen maar niet tot in mijn BMI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehehe, dat is wel het slapste excuus ooit.
"Ja schatje ik mag niet afvallen, want mn borstkas staat best ver naar voren"
kitao doe eens lief!quote:
Wat een kattige meisjes zijn jullie zeg...quote:
Yup, BMI is slechts een indikatie, maar verre van zaligmakend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
BMI zegt sowieso niets..... Als je wat gespierder bent, ben je ook zwaar, (spiermassa is zwaarder dan vetmassa) dus ben je zwaar, maar niet dik.
Vetpercentage is waar je naar moet kijken.....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus laatst: "Ja, maar BMI zegt ook niet alles."
Ik: "Dat klopt, maar mijn dikke pens zegt genoeg."
Zus: *stil*
Meneer Joey....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik mag wel afvallen maar niet tot in mijn BMI.
Maar het geeft niet hoor Joey, jij weet toch alles beter.
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Rupsebeest het volgende:
BMI is ook niet zo verschrikkelijk belangrijk maar geeft wel aan waar je ongeveer zit. Mijn BMI zit tussen de 27 en 28, veel te veel dus.
15quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28
Nee, ik vertrouw meer op een diėtiste dan op jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meneer Joey....
Ik weet het op dit gebied idd meestal beter... Net zoals meer zal weten over vrachtauto's.
Mijn BMI ligt nu op 28, kom van 29. Redelijke bovengrens dus. Ik hoop dat met 100/120 km per week fietsen en gezond eten er nu eindelijk (blijvend! want dat is het belangrijkste voor mij) vanaf gaat. Na de zomer ga ik weer naar de sportschool, aangezien ik dan niet meer zoveel kan fietsen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Rupsebeest het volgende:
BMI is ook niet zo verschrikkelijk belangrijk maar geeft wel aan waar je ongeveer zit. Mijn BMI zit tussen de 27 en 28, veel te veel dus.
Ik zie je liever met 28 dan met 15.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn laagste BMI is 15 en hoogste is 28
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |