ik had m zelfs 2 keer in de kast staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb hm gister eindelijk gekocht. Op tv kijk ik hm tenslotte vrijwel altijd en vond dat ik hm nu eindelijk eens zelf in huis moest halen.
En toch zeker al tig keer gezien op tv.
Haha, betere versie een keer gekocht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had m zelfs 2 keer in de kast staan
Ja, de uitgebreide met extra's enzo. heb m laatst maar aan een vriendin meegegeven omdat 2x die film hebben gewoon echt niet kanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, betere versie een keer gekocht?
quote:
Zelfs heel dichtbij begrijp je het niet. Niemand begrijpt dit, tenzij je het zelf hebt meegemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:26 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat laatste kan ik me voorstellen dat je het zegt. Het is gewoon zo onwerkelijk en ver van mijn bed zeg maar. Ik probeer het te snappen maar waarschijnlijk komt zoiets pas door als je het zelf meemaakt of misschien van heel dichtbij ofzo.![]()
Maar lijkt me hele bizarre, kutziekte.
Heb nu een knalroze met 2 schijfjes, 20 years anniversary ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de uitgebreide met extra's enzo. heb m laatst maar aan een vriendin meegegeven omdat 2x die film hebben gewoon echt niet kan
Ja, door dat verhaal werd wel ietsje duidelijker hoe patiënten zichzelf zo kunnen zien. Ze beschreef het iig wel heel goed. Ik kon me een beeld vormen iig, een beetje dan natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs heel dichtbij begrijp je het niet. Niemand begrijpt dit, tenzij je het zelf hebt meegemaaktHet is heel onwerkelijk, maar zo herkenbaar allemaal voor mij. Ik heb nu ook een andere mindset hoor (je moet gewoon eten, klaar), maar weet dat het in de hoofden van die meiden niet zo werkt. In de eerste aflevering legde die Stella (geloof ik) uit hoe ze in de gang van haar kliniek liep en dacht dat ze iemand zag lopen. Ze dacht; Ooh zij is best slank, zo zou ik ook wel willen zijn. Op het moment dat zij besefte dat ze naar haar spiegelbeeld zat te kijken, 'veranderde' haar spiegelbeeld naar een 'dikke' meid. Zo bizar, en niet te begrijpen, maar ik snap het wel en snap ook wat zij ziet..
Toch apart dat je geest je ogen zo kan verneuken. Je zou toch zeggen dat je dan in de spiegel ziet hoe ongezond dun je dan bent. Het lijkt me vooral heel lastig want het is als naasten volgens mij schier onmogelijk om te helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Zelfs heel dichtbij begrijp je het niet. Niemand begrijpt dit, tenzij je het zelf hebt meegemaaktHet is heel onwerkelijk, maar zo herkenbaar allemaal voor mij. Ik heb nu ook een andere mindset hoor (je moet gewoon eten, klaar), maar weet dat het in de hoofden van die meiden niet zo werkt. In de eerste aflevering legde die Stella (geloof ik) uit hoe ze in de gang van haar kliniek liep en dacht dat ze iemand zag lopen. Ze dacht; Ooh zij is best slank, zo zou ik ook wel willen zijn. Op het moment dat zij besefte dat ze naar haar spiegelbeeld zat te kijken, 'veranderde' haar spiegelbeeld naar een 'dikke' meid. Zo bizar, en niet te begrijpen, maar ik snap het wel en snap ook wat zij ziet..
Everything IS perfect.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Lily-Ella het volgende:
Everything looks perfect from far away.
dat maakt niks uit.. controle.. afvallen.. eindelijk iets waar je goed in bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat het gevaarlijk is.
Toen ik mager was zag ik mezelf nog als een vet varken.. echt weirdquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch apart dat je geest je ogen zo kan verneuken. Je zou toch zeggen dat je dan in de spiegel ziet hoe ongezond dun je dan bent. Het lijkt me vooral heel lastig want het is als naasten volgens mij schier onmogelijk om te helpen.
Een ander vrouwtje beschreef het nog anders. Ze noemde een voorbeeld van een tomaat. Ze zei zoiets als: Jullie kunnen beweren dat die tomaat groen is, terwijl ik echt zie dat ie rood is. Dat is net als met mijn lichaam. Jullie zeggen dik, ik zie echt dun.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch apart dat je geest je ogen zo kan verneuken. Je zou toch zeggen dat je dan in de spiegel ziet hoe ongezond dun je dan bent. Het lijkt me vooral heel lastig want het is als naasten volgens mij schier onmogelijk om te helpen.
Is dat het? Dat er iets is waar je controle over hebt? Goed in bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat maakt niks uit.. controle.. afvallen.. eindelijk iets waar je goed in bent.
Voor mij welquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het? Dat er iets is waar je controle over hebt? Goed in bent?
Ja, maar ergens spreken ze ook uit dat ze weten hoe onverstandig het is. Het is nogal dubbel, zeggen ze zelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Harder zingen, ik hoorde je niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik zong een liedje.
Dat maakt het juist ook zo lastig..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ergens spreken ze ook uit dat ze weten hoe onverstandig het is. Het is nogal dubbel, zeggen ze zelf.
Niet lullig bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat je het dan anders ziet. Aan de andere kant: ik zag mezelf jaren geleden als dik, maar als ik foto's van toen terug zie bleek dat mee te vallen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Toen ik mager was zag ik mezelf nog als een vet varken.. echt weird
Ja, ik volg het ook, alleen achteraf via UitzendingGemist. Dat jonge meisje was inderdaad eng, en dat vind ik zelfs moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, door dat verhaal werd wel ietsje duidelijker hoe patiënten zichzelf zo kunnen zien. Ze beschreef het iig wel heel goed. Ik kon me een beeld vormen iig, een beetje dan natuurlijk.
Je volgt het programma dus ook? Vond het wel eng dat dat jonge meisje had besloten om meer af te vallen, 'totdat ze niet meer kon' en dat was zo maf. Je weet gewoon dat het gevaarlijk is.
Nee, dat zien ze dus niet. Dat kun je 100x zeggen, maar dat zien ze gewoon echt niet. Hun geest verneukt inderdaad wat ze zien. Het is inderdaad bijna onmogelijk om iemand te helpen. Iemand moet hulp willen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
nou, dat wordt m dan niet voor mij, daar ben ik echt niet goed inquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
ach , krengetje beweert een relatie te hebben en nu mijn hart is gebroken na mijn vergeefse poging om haar te versieren met 35 pm's vraag ik als laatste strohalm aan haar of ze monogaam is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ehm. Whut?Ik gaf even aan dat ze aandacht niet tekort komt. Wat heeft swingen ermee te maken?
Laat me raden... hij mag het zelf zeker wel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Van mijn zoon mag ik niet meer zingen.
Jij kunt jet je dus wel voorstellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat je het dan anders ziet. Aan de andere kant: ik zag mezelf jaren geleden als dik, maar als ik foto's van toen terug zie bleek dat mee te vallen.
Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik volg het ook, alleen achteraf via UitzendingGemist. Dat jonge meisje was inderdaad eng, en dat vind ik zelfs moeilijk te begrijpen![]()
[..]
Dat is er dus ook zo lastig aan. Je kunt op geen enkele manier helpen en je weet niet hoe zij het zien en dat valt ook moeilijk te begrijpen. Als ik zoiets op tv zie word ik er altijd een beetje treurig van. Zoveel onmacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zien ze dus niet. Dat kun je 100x zeggen, maar dat zien ze gewoon echt niet. Hun geest verneukt inderdaad wat ze zien. Het is inderdaad bijna onmogelijk om iemand te helpen. Iemand moet hulp willen.
Ik ben monogaamquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef kitao het volgende:
[..]
ach , krengetje beweert een relatie te hebben en nu mijn hart is gebroken na mijn vergeefse poging om haar te versieren met 35 pm's vraag ik als laatste strohalm aan haar of ze monogaam is.
Het is niet eerlijk he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden... hij mag het zelf zeker wel?
kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Two and a half Men toch een heerlijke serie!
Niet alleen als je ongezond mager bent, maar je ziet jezelf altijd dik. Feiten helpen daar helaas niets aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lijkt me echt een smerige kutziekte hoor, dat je niet doorhebt dat je zo ongezond mager bent en jezelf als 'dik' beschouwt
Persoonlijk vraagje hoor, maar denk je dat je daar ooit vanaf komt? Dat idee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij kunt jet je dus wel voorstellen. Maar als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik nog altijd een dikke zeug hoor
En dat ben je dus totaal niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij kunt jet je dus wel voorstellen. Maar als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik nog altijd een dikke zeug hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Van mijn zoon mag ik niet meer zingen.
Ik ken een jongen die het gehad heeft maar ook meiden die het gehad hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.
Het meisje zag er ook zo kwetsbaar uit. Niet alleen vanwege haar lichaam, ook haar houding en constant droevige gezicht.
Dat weet ik niet.. eten zal altijd een probleem van me blijvenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Persoonlijk vraagje hoor, maar denk je dat je daar ooit vanaf komt? Dat idee?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Two and a half Men toch een heerlijke serie!
Charlie heerst! En hoort zeker in dit singles topic! hahaquote:
In welke zin een probleem dan? Of morgen via pm?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. eten zal altijd een probleem van me blijven. Maar ach.. als dat alles is dan valt het nog wel mee.
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.
Ze zien er allemaal niet gelukkig uit, dat is het probleem.quote:Het meisje zag er ook zo kwetsbaar uit. Niet alleen vanwege haar lichaam, ook haar houding en constant droevige gezicht.
dat bedoel ik. ik zou er niet aan moeten denken.. ik heb ook mijn momenten waarop ik mij 'dik' vind, maar na een dagje houdt dat wel weer op.. kan me niet voorstellen met hoeveel pijn je leeft als je je altijd dik vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alleen als je ongezond mager bent, maar je ziet jezelf altijd dik. Feiten helpen daar helaas niets aan.
Zal je morgen wel my story pm-enquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin een probleem dan? Of morgen via pm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |