Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik volg het ook, alleen achteraf via UitzendingGemist. Dat jonge meisje was inderdaad eng, en dat vind ik zelfs moeilijk te begrijpen![]()
[..]
Dat is er dus ook zo lastig aan. Je kunt op geen enkele manier helpen en je weet niet hoe zij het zien en dat valt ook moeilijk te begrijpen. Als ik zoiets op tv zie word ik er altijd een beetje treurig van. Zoveel onmacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zien ze dus niet. Dat kun je 100x zeggen, maar dat zien ze gewoon echt niet. Hun geest verneukt inderdaad wat ze zien. Het is inderdaad bijna onmogelijk om iemand te helpen. Iemand moet hulp willen.
Ik ben monogaamquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef kitao het volgende:
[..]
ach , krengetje beweert een relatie te hebben en nu mijn hart is gebroken na mijn vergeefse poging om haar te versieren met 35 pm's vraag ik als laatste strohalm aan haar of ze monogaam is.
Het is niet eerlijk he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden... hij mag het zelf zeker wel?
kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Two and a half Men toch een heerlijke serie!
Niet alleen als je ongezond mager bent, maar je ziet jezelf altijd dik. Feiten helpen daar helaas niets aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lijkt me echt een smerige kutziekte hoor, dat je niet doorhebt dat je zo ongezond mager bent en jezelf als 'dik' beschouwt
Persoonlijk vraagje hoor, maar denk je dat je daar ooit vanaf komt? Dat idee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij kunt jet je dus wel voorstellen. Maar als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik nog altijd een dikke zeug hoor
En dat ben je dus totaal niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij kunt jet je dus wel voorstellen. Maar als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik nog altijd een dikke zeug hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Van mijn zoon mag ik niet meer zingen.
Ik ken een jongen die het gehad heeft maar ook meiden die het gehad hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.
Het meisje zag er ook zo kwetsbaar uit. Niet alleen vanwege haar lichaam, ook haar houding en constant droevige gezicht.
Dat weet ik niet.. eten zal altijd een probleem van me blijvenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Persoonlijk vraagje hoor, maar denk je dat je daar ooit vanaf komt? Dat idee?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Two and a half Men toch een heerlijke serie!
Charlie heerst! En hoort zeker in dit singles topic! hahaquote:
In welke zin een probleem dan? Of morgen via pm?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. eten zal altijd een probleem van me blijven. Maar ach.. als dat alles is dan valt het nog wel mee.
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik heb nu de afleveringen bekeken. Vind het heel interessant, ook dat ze een jongen volgen. Dat zie/hoor/lees je toch minder.
Ze zien er allemaal niet gelukkig uit, dat is het probleem.quote:Het meisje zag er ook zo kwetsbaar uit. Niet alleen vanwege haar lichaam, ook haar houding en constant droevige gezicht.
dat bedoel ik. ik zou er niet aan moeten denken.. ik heb ook mijn momenten waarop ik mij 'dik' vind, maar na een dagje houdt dat wel weer op.. kan me niet voorstellen met hoeveel pijn je leeft als je je altijd dik vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alleen als je ongezond mager bent, maar je ziet jezelf altijd dik. Feiten helpen daar helaas niets aan.
Zal je morgen wel my story pm-enquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin een probleem dan? Of morgen via pm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |