Kortom, twee lekkere wijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.We zijn ongeveer even lang en hebben ongeveer dezelfde bouw..denk ik.
Ja, dat zal helpen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Krijgen we er wel vanaf door veel te neuken
Oké, thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JoeyT het volgende:
Het is iets anders dan ik dacht. Voornamelijk eiwitten. Kan geen kwaad. Ik neem verspreid over de dag 3 keer een eiwitshake. Maar dat is puur als aanvulling op mn normale voeding. En omdat t lekker is. Het kan prima zonder.
Dat kan ik beamen. Als ik de foto's van de vakantie terug zie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op foto's vind je jezelf nooit goed staan.
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.
Ik zou je chocolade aanbieden als je hier was.
Omdat de verzender misschien vreselijk aan de drank is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat sommige smsjes die ik krijg wel Chinees lijken?
Chinese vrienden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat sommige smsjes die ik krijg wel Chinees lijken?
Smsjes van een belchinees?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Nou!quote:
Jij twijfelt aan onze deskundigheid?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet zulke vragen hier ook niet stellen.
Blijkbaar heb ik je nummer niet helemaal 100% goed, PM het correcte nummer even door.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Nee, dat is juist de goede instelling. De meeste mannen zijn het daar namelijk mee eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!
Ach, heb liever wat reserves dan heel straks en slank eigenlijk. Collega van me is ook zo ontzettend dun. Ze heeft geen kont en ze draagt óf slecht zittende bh's, of ze heeft gewoon hele rare borsten die als 2 appeltjes op een plankje lijken.
Of staat het raar wat ik zeg?
mn kont.. tsja.. daar hoeft niks vanafquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou!
Ach, heb liever wat reserves dan heel straks en slank eigenlijk. Collega van me is ook zo ontzettend dun. Ze heeft geen kont en ze draagt óf slecht zittende bh's, of ze heeft gewoon hele rare borsten die als 2 appeltjes op een plankje lijken.
Of staat het raar wat ik zeg?
Nou, het ging vooral om dat laatste over die collega.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de goede instelling. De meeste mannen zijn het daar namelijk mee eens.
Eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
mn kont.. tsja.. daar hoeft niks vanafis mn trots
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij twijfelt aan onze deskundigheid?
Bite me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik je nummer niet helemaal 100% goed, PM het correcte nummer even door.
wat staat er dan???quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet zulke vragen hier ook niet stellen.
Dat kan een fout in de gegevensoverdracht zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Serieus, de eerste helft van het smsje iss gewoon tekst en dan gaat het over in blokjes en rare leestekens. En nee, dat is niet wat hij verstuurt. Zal het anders in de foon-winkel vragen.
Dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het ging vooral om dat laatste over die collega.
Ja ik gebruik het puur voor het herstel van mn krachttraining. Maar wat ik al zei... Uit gewone voeding is nog veel beter. Zo'n shake is makkelijk, meer niet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, thanksMisschien dat ik er weer mee ga beginnen
Maar kan ik beter doen als ik ook krachttraining doe zeker? Nu doe ik vrijwel alleen cardio.
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.quote:
Ik hou niet van mariniersquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
* -Engel-geeft tandenborstel... a.j.b.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een studente met lang blond haar!
Oeh! Dat kan! Het gaat je niet om de seks maar om het afvallen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
ahhh... dus daarom ben ik een nimph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |