Dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het ging vooral om dat laatste over die collega.
Ja ik gebruik het puur voor het herstel van mn krachttraining. Maar wat ik al zei... Uit gewone voeding is nog veel beter. Zo'n shake is makkelijk, meer niet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, thanksMisschien dat ik er weer mee ga beginnen
Maar kan ik beter doen als ik ook krachttraining doe zeker? Nu doe ik vrijwel alleen cardio.
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.quote:
Ik hou niet van mariniersquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
* -Engel-geeft tandenborstel... a.j.b.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , geef me maar een dekzwabber en dan zal ik jullie officierenpleetje even moppen.
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een studente met lang blond haar!
Oeh! Dat kan! Het gaat je niet om de seks maar om het afvallen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
ahhh... dus daarom ben ik een nimph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |