quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
En zo bijzonder slank ben ik helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatste keer dat ik zoiets kreeg, had ik 15% ofzo. terwijl ik mezelf graatmager vond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...
Maja je kan ook in de spiegel kijken.
Echt wel!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zo bijzonder slank ben ik helemaal niet.
6 maaltijden? Dat helpt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Thanks!
Door 6 maaltijden per dag te eten en veel te bewegen.
Dat zal een merk zijn als ik dit lees. Het gaat erom wat voor stoffen erin zitten. Maar aan de naam te horen is het om je metabolisme te verhogen... Totaal onnodig en veel van die dingen zijn ongezond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
Joey! Ken jij Metaboost? Zo ja, wat vind je daarvan?
kleine maaltijden, niet 6 keer aardappels vlees en groente lijkt me. ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje avondeten. zoiets.quote:
Ben je man of vrouw?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zoiets kreeg, had ik 15% ofzo. terwijl ik mezelf graatmager vond.
ben benieuwd hoeveel het nou is. denk minimaal het dubbele.
/fiets pakt.
ik wil ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Tussen alle verhalen over gewicht door neem ik nog even een stukje kwarktaart hoor.
Ik heb hier nog een reep chocolade.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Tussen alle verhalen over gewicht door neem ik nog even een stukje kwarktaart hoor.
man.quote:
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef JoeyT het volgende:
Je kan gewoon naar een sportschool gaan voor een huidplooimeting...
Maja je kan ook in de spiegel kijken.
Dit is het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Dat zal een merk zijn als ik dit lees. Het gaat erom wat voor stoffen erin zitten. Maar aan de naam te horen is het om je metabolisme te verhogen... Totaal onnodig en veel van die dingen zijn ongezond.
Het zijn 3 dingen waar je op moet letten. Gezond eten, genoeg bewegen en voldoende slaap. heb je dat dan val je vanzelf af.
Bedoelde het ook meer in het algemeenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel lief en goed bedoeld hoor, maar vertel mij niks over eten, want er is NIETS wat ik nog niet weet of nog nooit over gelezen heb.
[..]
Ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een reep chocolade.
Ja dat zeggen de mensen die ik jarenlang begeleid heb ook...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is een mooi iets.
Ik heb een helm onder mn shirtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb een buikje. Nog net geen muffin.
Geniet ervan. Ik geniet van het níet nemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, zo hou je namelijk je spijsvertering op gang.quote:
Ninja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.
vanwege de verhuizing zo goed als niks in huis. dus ik zal moeten afzien vanavondquote:
Ja, dat zeg je iedere keer, maar ondertussen quote je mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Bedoelde het ook meer in het algemeen
Het is iets anders dan ik dacht. Voornamelijk eiwitten. Kan geen kwaad. Ik neem verspreid over de dag 3 keer een eiwitshake. Maar dat is puur als aanvulling op mn normale voeding. En omdat t lekker is. Het kan prima zonder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is het.
Ja, ben er ook weer mee gestopt, maar vroeg me ineens af hoe jij daarover denkt.
hahaha ja das goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we vergelijken.
Het klinkt als iets waar ik van aan zou komen. Weeg nu 57 en op zich is dat prima, alleen mijn buikje zou wat minder mogen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zo hou je namelijk je spijsvertering op gang.
Dus je eet je ontbijt, en dan tussen je ontbijt en lunch eet je iets (eierkoek bijv) en dan eet je je lunch, dan tussen lunch en diner weer iets van een eierkoek en dan je diner, na je diner ook weer iets. En tussendoor veel water drinken.
Zodat mensen weten waar mijn reactie vandaan komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je iedere keer, maar ondertussen quote je mij
Ik bedoelde ook niet voor advies. Je kan moeilijk een huidplooimeting bij jezelf doen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is 10% oid, dus hun advies heb ik niet echt nodig.
Ik win het ruimschoots.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we vergelijken.
Ja, niemand zal doorhebben dat het over eten en afvallen gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zodat mensen weten waar mijn reactie vandaan komt
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik win het ruimschoots.
Ik heb geen sixpack maar een fust.
Dan maken we foto's en zul je zien dan ik gelijk hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trouwens, ook dan zullen we beide elkaar wel anders zien dan onszelf.
Jij bent langer, 165 toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het ging ff om krengetje en mij.We zijn ongeveer even lang en hebben ongeveer dezelfde bouw..denk ik.
Krijgen we er wel vanaf door veel te neukenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt als iets waar ik van aan zou komen. Weeg nu 57 en op zich is dat prima, alleen mijn buikje zou wat minder mogen.
En ik heb niet zoveel discipline.
Als in, ik heb niks lekkers thuis. Maar wel zere benen, dus eigenlijk zou ik wat lekkers moeten hebbenquote:
Op foto's vind je jezelf nooit goed staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan maken we foto's en zul je zien dan ik gelijk heb
Aaah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, ik heb niks lekkers thuis. Maar wel zere benen, dus eigenlijk zou ik wat lekkers moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |