ik zou m doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Charlie heerst! En hoort zeker in dit singles topic! haha
* Spezza19 kwam net op het idee om maar eens een sigaartje te kopen van de week
Niks mis met een praatgroep, zeker niet met zulke dingen denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappen) gezeten, ook met een jongen. Dat is inderdaad wat vreemd en wat moeilijker te begrijpen, zelfs als iemand met eetstoornis zijnde.
[..]
Ze zien er allemaal niet gelukkig uit, dat is het probleem.Ze zijn het ook niet.
Ik zie er de grap niet van in eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in een praatgroep (kom maar met de grappen) gezeten, ook met een jongen. Dat is inderdaad wat vreemd en wat moeilijker te begrijpen, zelfs als iemand met eetstoornis zijnde.
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb vandaag een grote stap gezet in het moederschap.
Ik heb een taart gemaakt die niet mislukte, en nog lekker was ook.
Wat voor taart? ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb vandaag een grote stap gezet in het moederschap.
Ik heb een taart gemaakt die niet mislukte, en nog lekker was ook.
Ik ook niet, maar ze maakte wel cake en zandtaartjes met ons.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.
Ik bak wekelijks met hem samen. Dit is de tweede keer dat er iets lukte.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker grote stap. Mijn moeder heeft het nooit gedaan. Ik had niet zo'n bakmoeder.
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een dikke vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Toch apart hè? Als ik Nouk en Kreng zie zie ik absoluut geen dikke vrouwen.
mij hoef je niet te pm'en , de stalinisten hebben die naar siberiegoelag verband...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zal je morgen wel my story pm-en
Het gaat ook niet om jouw beeld maar om hun beeld, iig destijds.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.quote:
Ik wil jou niet eens pm-enquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef kitao het volgende:
[..]
mij hoef je niet te pm'en , de stalinisten hebben die naar siberiegoelag verband...
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
Niks mis met een praatgroep, zeker niet met zulke dingen denk ik.
Maar vind het wel goed dat ze een man er nu ook bij hebben. Kan toch voor mensen van betekenis zijn zeg maar. Zei die jongen zelf ook.
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik zie er de grap niet van in eigenlijk.
En nee, jongens zie je inderdaad niet vaak met dat probleem.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een dikke vrouw
Feiten zijn feiten, ik ben te zwaar. Maar ik zie mezelf nu wel realistischer dan ooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik ging naar mn ma met de vraag om hulp... Het antwoord dat ik kreeg: Stel je niet aan en eet gewoon, het is niet nodig dat je naar de huisarts gaat..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.
[..]
Ja, hoop het ook. Het is weleens goed. Zeker een Nederlands programma ivp die import dingen uit Amerika of Engeland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat door zo'n programma veel kinderen naar hun ouders gaan. Dat hoop ik dan maar.. Want alleen lukt zoiets niet.
[..]
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..
Dat snap ik wel, Venco. Maar ik kan er gewoon met de kop niet bij dat je geest je zo kan verneuken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jouw beeld maar om hun beeld, iig destijds.
Maar wel de lekkerste taart ever!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu val ik door de mand.. kwarktaart, weinig aan hoeven bakken.
Note: Elke vrouw heeft wat aan te merken op haar uiterlijk. Of dat nou haar gewicht is, dat ene bultje, dat litteken. Noem maar op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff.... gezeik over vrouwen die zichzelf te dik vinden.... Ik krijg daar altijd de kriebels van... Het probleem is grotendeels veroorzaakt door de modebladen en mode industrie.....
Iedereen graatmager
Gezeik altijd..... ken genoeg dames die zichzelf te dik vinden terwijl ze er gewoon normaal uit zien....
Dames, wees niet zo kritisch over jezelf dik vinden.... dat mannen zo dom zijn om een gefabriceerd modebeeld lekker te vinden.... laat ze links liggen en zoek een man die je waardeert om hoe je er uit ziet
En dames, dit is geen aanval op jullie, maar een aanval op de mode industrie die dat er jarenlang er in heeft gehamerd!!
Dat zie je in die programma's ook. Dat het heel dubbel is: ze willen dan hulp maar dan is de gedachte van die ziekte toch weer sterker dan zijzelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach had ook niet verwacht dat jullie grappen zouden maken, maar ik heb verschillende dingen gedaan om er vanaf te komen. Niks afgemaakt, helaas..
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff.... gezeik over vrouwen die zichzelf te dik vinden.... Ik krijg daar altijd de kriebels van... Het probleem is grotendeels veroorzaakt door de modebladen en mode industrie.....
Iedereen graatmager
Gezeik altijd..... ken genoeg dames die zichzelf te dik vinden terwijl ze er gewoon normaal uit zien....
Dames, wees niet zo kritisch over jezelf dik vinden.... dat mannen zo dom zijn om een gefabriceerd modebeeld lekker te vinden.... laat ze links liggen en zoek een man die je waardeert om hoe je er uit ziet
En dames, dit is geen aanval op jullie, maar een aanval op de mode industrie die dat er jarenlang er in heeft gehamerd!!
iedereen heeft wel wat aan te merken op zijn/haar lichaamquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Note: Elke vrouw heeft wat aan te merken op haar uiterlijk. Of dat nou haar gewicht is, dat ene bultje, dat litteken. Noem maar op.
Maar het hoeft geen probleem te zijn/worden.
Ik wel in ieder geval. Meestal dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?
Nee, bij mij valt dat kwartje ook niet. Maar wat Nouk al zei, dat is maar goed ook. Dergelijke programma's proberen een soort inzicht te geven, de ziekte 'uit te leggen' en hopelijk mensen ook te helpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, Venco. Maar ik kan er gewoon met de kop niet bij dat je geest je zo kan verneuken.
Ja, de trend verschuift zich langzaam. Maar toch is het jarenlang het "ideaalbeeld" geweest volgens de mode industrie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat mannen een iets "vollere" vrouw juist aantrekkelijker vinden dan een hele strakke, fotomodel-achtige? Met borsten en heupen en billen, in plaats van heel strak en slank?
Anorexia is iets anders dan vrouwen die zichzelf dik vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen graatmager
Dat zijn ze dan ook niet.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Anorexia is iets anders dan vrouwen die zichzelf dik vinden.
Olaquote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan ook niet.....(Krengetje heb ik IRL mogen checken en ziet er goed uit.... Nouk ken ik niet IRL
.... maar ik weet zeker dat het ook een leuke vrouw is
)
Er zit verschil tussen te zwaar en veel te zwaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten, ik ben te zwaar. Maar ik zie mezelf nu wel realistischer dan ooitIk had dan ook geen anorexia.
Dat is het volgens mij nog steeds... maar ik had het dan ook over de mening van de normale man, en niet over de modequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de trend verschuift zich langzaam. Maar toch is het jarenlang het "ideaalbeeld" geweest volgens de mode industrie.
Nee, dat is flauwekul Spezza. Anorexia is een psychische aandoening, jij beredeneert het alsof ze gewoon een kwestie is van de mode niet meer volgen. Het zit een stuk dieper.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen graatmager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |