quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh! Dat kan! Het gaat je niet om de seks maar om het afvallen!
Wat zouden jullie doen!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
Vraagje. Zouden jullie een meisje.jongen uitvragen die je leuk vind maar hij/zij lijkt jou niet leuk te vinden? Dwz dat hij/zij niet zo ingaat op wat je zegt als dat je zou hopen?
Nee, die moeite zou ik me besparen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
Vraagje. Zouden jullie een meisje.jongen uitvragen die je leuk vind maar hij/zij lijkt jou niet leuk te vinden? Dwz dat hij/zij niet zo ingaat op wat je zegt als dat je zou hopen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Eigenlijk he... slaat mn tepelpiercing ook op niks
Nee, logisch, het is ook geen drumstokje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Eigenlijk he... slaat mn tepelpiercing ook op niks
...uhm wat bedoel je precies????quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef MidwestMountain het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een *eeuwige* studente met lang blond haar!
Dat weet je niet maar dat denk je dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
...uhm wat bedoel je precies????
iemand uitvragen die je leuk vindt maar die jou al niet ziet zitten???
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. was me dat ding net eens aan het bekijken. Heeft toch geen meerwaarde
oke , oefening alvast voor real war....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lieverd.... doe eens niet zo raar! Het duurt nog hééél lang voordat ik ga solliciteren bij defensie
Ik ben nu gewoon een studente met lang blond haar!
Nee.. deed mn shirtje nar benedenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij zit naakt achter je computer?
Ik snap dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een topic van een vrouw van 28, ze is nog maagd en heeft ook geen seks met zichzelf. Om het zo maar even te zeggen.
Op een of andere manier druipt het woord 'frigide' er vanaf.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een topic van een vrouw van 28, ze is nog maagd en heeft ook geen seks met zichzelf. Om het zo maar even te zeggen.
Op een of andere manier druipt het woord 'frigide' er vanaf.
Dat zou een sieraad wel moeten hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. was me dat ding net eens aan het bekijken. Heeft toch geen meerwaarde
Je wordt nu behoorlijk irritant. Kan je stoppen alsjeblieft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
oke , oefening alvast voor real war....
ben je gereed te sterven ?
Je buurman:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. deed mn shirtje nar beneden
Sommigen zijn gewoon niet zo seksueel aangelegd of weten niet goed hoe het moet ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat ze maagd is zou kunnen maar ook niet met zichzelf?Daar kan ik me echt niks bij voorstellen.
Boxquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een sieraad wel moeten hebben.
Weet trouwens zeker dat bijv. Mr Box het geheel met je eens is.
Maar met jezelf ontdek je toch spelenderwijs (quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon niet zo seksueel aangelegd of weten niet goed hoe het moet ofzo.
Doe hem maar de groetjes van me, per sms of persoonlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Druk met werk enzo. In Nijmegen he.Hij was vh weekend nog hier.
Niet iedereen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar met jezelf ontdek je toch spelenderwijs () , lijkt me?
als je het echt wilt weten, moet je het vragen.... uitgaan met het verkeerde doel is echt rampzaligquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef MidwestMountain het volgende:
[..]
Dat weet je niet maar dat denk je dus.
Zal ik doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes van me, per sms of persoonlijk
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat ze maagd is zou kunnen maar ook niet met zichzelf?Daar kan ik me echt niks bij voorstellen.
Geen vriendinnetjes materiaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenDat vind ik, als ik eerlijk moet zijn, erg raar.
Ja, ik kan me er ook niks bij voorstellen. Je raakt het toch wel eens dat je denkt:"Goh, wat een apart gevoel. Nog eens. " ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou het is ook niet echt het feit dat ze maagd is, maar ze gaf ook aan zichzelf nooit gevingerd te hebbenDat vind ik, als ik eerlijk moet zijn, erg raar.
Zo simpel ligt het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er ook niks bij voorstellen. Je raakt het toch wel eens dat je denkt:"Goh, wat een apart gevoel. Nog eens. " ?
Tenzij ze ineens ontdooit en de schade wil inhalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen vriendinnetjes materiaal.
Het gaat juist niet over seks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Nou, dat is apart. Normaal is het hier smoordruk als het over seks gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |