quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
vorige deeltjesquote:
Op het moment ben ik eigenlijk weer heel blij met de Alfaquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef lipje het volgende:
Wat een vertrouwen heb jij zeg. Koop je weer een T5? (en loopje leeg op het onderhoud?).
quote:na het nodige gevloek en gescheld op die italianen toch maar wat gaan doen, eerst maar eens de vorige "reparatie" weggehaald, gio en ik waren beide van mening dat popnagels toch niet zo'n denderende manier is om de auto te repareren. de materiaalkeuze hield ook te wensen over moet ik toch opmerken. ik ben er stellig van overtuigd wat de bron is van de kentekenplaatdiefstallen de afgelopen jaren:
dat ken ik... In België reed ik zuiniger dan hier.....kwam door de belabberde weg, ik durfde niet harder dan 100, voordat ie kapot zou rammellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op het moment ben ik eigenlijk weer heel blij met de Alfa![]()
Maar ik loop vooral leeg op het verbruik enzoIs gewoon een domme aankoop geweest.
Ik moest en zou een mooie luxe auto hebben. Nou die heb ik
Ik heb m wel eens zien werken, maar hij is wel grondig (en goed) Hij maakt ook leuke topics over andere opknap projectjes.,. zoals een erg recente BMW met schade op zijn kont, oldtimers die weer tot leven worden geblazen enz.quote:
quote:Kapitale overtreding Zweed in Zwitserland
GENEVE - De Zwitserse politie heeft in het westen van het land een Zweed aangehouden, die met 290 kilometer per uur over de snelweg raasde. De 37-jarige man hangt een boete boven het hoofd, die kan oplopen tot 720.000 euro, omdat in Zwitserland een bekeuring inkomensafhankelijk is. Dat meldde de politie maandag
Het rijbewijs van de man is ingevorderd en zijn 180.000 euro kostende Mercedes is in beslag genomen in afwachting van een rechtszaak. De man is voorlopig op vrije voeten.
Enne een inkomensafhankelijke boete kennen ze in Zweden ookquote:
In Finland ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef lipje het volgende:
Enne Arneaux, geniet van het rijden zolang je kan
dalijk zit je weer scheef in een Opel
Of een Berline ombouwen tot Coupéquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Giohij heeft 2x aan mijn 156 gewerkt en de 75 mag hij ook gaan doen. Nog nooit zo tevreden geweest over een carrosserie reparatie. Sowieso zijn projecten zijn geweldig, een berlina ombouwen tot SW, dat verzin je niet
Opelquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef lipje het volgende:
Enne Arneaux, geniet van het rijden zolang je kan
dalijk zit je weer scheef in een Opel
4 kuttenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
Kut kut kut media player met zijn kut codecs.
Zo. Hallo allemaal
.
Nah, ik moet een bewerkingsprogramma hebben. Dus ik dacht, ik pak Windows Movie Maker, maar die blaat ook al over codecs. Schijt-ding.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Diesel rijdt kut. Ik vond eigenlijk alleen de Honda diesel lekker rijden... en de wat grotere bmw diesels, maar die zijn kinda duur
Anne: www.videolan.org, nooit meer gezeik met codecs
Gewoon alleen Schelp erin gooien, BP lekt zo ergquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind diesel heerlijk rijden. Maar dat komt misschien dat m'n Alfa zeikerig is qua benzine![]()
BP mot ie niet in elk geval
toch premier downloaden vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Anne het volgende:
Filmpjes bewerken. Knippen, plakken, geluid eronderuit (of erop), versnellen, et cetera.
Mwah, ik heb inmiddels de codec zelf gevonden en geinstalleerd. En ik geloof dat ie het doet (hij doet iig al meer dan daarnet). Mijn laptop kan het alleen niet zo goed aanquote:
Nee joh, Tangoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Gewoon alleen Schelp erin gooien, BP lekt zo erg
heel oud, maar virtualDub moet werken... is alleen erg technisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, ik moet een bewerkingsprogramma hebben. Dus ik dacht, ik pak Windows Movie Maker, maar die blaat ook al over codecs. Schijt-ding.
Weet jij een goeie? Ik heb ff geen zin/tijd om Adobe Premiere te downloaden. Anders werd dat hem.
Ja, af en toe. Vooral met achteruit rijden is het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Ze schrijven voor Alfa's al jaren juist BP (bij voorkeur Ultimate) voor. En als er juist eentje wordt afgeraden is het wel Shell (vooral de V-power).
Misschien moet je ff je LMM laten nakijken. Heb je last van schokkerig rijgedrag?
Voor de diezzzzzzzels moet je juist Shell hebben Peuquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Ze schrijven voor Alfa's al jaren juist BP (bij voorkeur Ultimate) voor. En als er juist eentje wordt afgeraden is het wel Shell (vooral de V-power).
Misschien moet je ff je LMM laten nakijken. Heb je last van schokkerig rijgedrag?
Het is niet heel waardeloos. Ik had eigenlijk zo'n dingetje bij me moeten hebben voor al die passen in Zwitserlandquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Anne het volgende:
Het is niet echt een boeiend filmpje (al moest ik best wel hard remmen bij die vrachtwagen mên), maar voor een cameraatje van 12 euro doet ie het best goeeeed:
http://www.woneninweeze.nl/filmpjes/Film004.wmv
Grappig!
Herkenbaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Paladijn het volgende:
En kan iemand de interface designer van fok preventief een nekschot geven? Ik druk telkens op 'volg topic' als ik wil posten
Er zit ook nog een compressie overheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is niet heel waardeloos. Ik had eigenlijk zo'n dingetje bij me moeten hebben voor al die passen in Zwitserland![]()
Ze hebben ze bij de fietsenmaker ook; 30 euro, afgeprijsd van 50 euro
Een politie met die snelheid inhalen is een droom in nederlandquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Anne het volgende:
Het is niet echt een boeiend filmpje (al moest ik best wel hard remmen bij die vrachtwagen mên), maar voor een cameraatje van 12 euro doet ie het best goeeeed:
http://www.woneninweeze.nl/filmpjes/Film004.wmv
Grappig!
Deze politiemeneer kwam mij ook achternaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een politie met die snelheid inhalen is een droom in nederland![]()
1x een poging gewaagd met 135 a 140... kwam die naast me rijdenMet z'n handje een gebaar maken rustig aan
Moest ik 60km naar huis rijden achter die kutpolitie aan
Zo, die durftquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chtje_in_boston.html
Dit al gezien toevallig?Die vent die uit stapt is echt een fucking held
![]()
Ik was al volgas er van tussen gegaan op het moment dat die mongool op m'n motorkap kwam staan![]()
Agressief kutvolk
Das lefquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chtje_in_boston.html
Dit al gezien toevallig?Die vent die uit stapt is echt een fucking held
![]()
Ik was al volgas er van tussen gegaan op het moment dat die mongool op m'n motorkap kwam staan![]()
Agressief kutvolk
Zo liefdevol en geweldloos die Barafapper hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
De persoon die scots afplaktape bedacht heeft moeten ze aan zijn ballen ophangen en met een honkbalknuppel dood slaan
Wel tegen de muur aan hoop ik? Anders blijft het nog niet plakkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ja ehplakband moet plakken! Plak ik het op de muur en 2 seconden later flikkert het gewoon op de grond
Ik heb die rol met heul veul geweld door de kamer getieft
Zo dat zal hem leren!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ja ehplakband moet plakken! Plak ik het op de muur en 2 seconden later flikkert het gewoon op de grond
Ik heb die rol met heul veul geweld door de kamer getieft
Richard Gurley Drew was dat, als ik mij niet vergis. Maar die is wel al 30 jaar doodquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
De persoon die scots afplaktape bedacht heeft moeten ze aan zijn ballen ophangen en met een honkbalknuppel dood slaan
Dan maar spugen op ze graf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Richard Gurley Drew was dat, als ik mij niet vergis. Maar die is wel al 30 jaar dood
Zie je wel; 30 jaar geleden werkte die meuk al nietquote:
Ook, maar ook met gevolgschade, alle elektrische zooi zoals relais en stekkerverbindingen gaan oxideren, wat resulteert in doorlopend gezeik en ellende na verloop van tijd. . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:05 schreef ook_gek het volgende:
Als een auto waterschade heeft zal die direct totallos verklaard worden.
Heeft dat te maken met kortsluiting? Of wat?
Jezus zo jong en zo moe!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Anne het volgende:
En ik kan weer niet inloggen op FOK!.
* Anne is echt moeeeeeeeeee.
Dadelijk snel naar huis en op de bank een dutje doen, denk ik.
Linkje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:17 schreef ook_gek het volgende:
Vol nu een verhaal over een man in zeeland die een 308 gekocht heeft die niet meer start en jaren stil gestaan heeft.
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=3939quote:
Valt wel mee qua geld. Hij doet alles zelf en koopt alles via via.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Voor zo'n project moet je echt een bak geld hebben.
Ten eerste voor de onderdelen en ten 2e voor al het gereedschap wat je nodig hebt.
Dan een beetje fingerspitzengefühl en alles komt goed denk ik
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef ook_gek het volgende:
Jah maar ben ook niet van plan het te doen wees niet bang!
Kan je hem wel strippen en er een race versie van maken
Ga dan ook eens op tijd naar je nestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Anne het volgende:
En ik kan weer niet inloggen op FOK!.
* Anne is echt moeeeeeeeeee.
Dadelijk snel naar huis en op de bank een dutje doen, denk ik.
Vandaag gaat weer niet lukkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga dan ook eens op tijd naar je nest
Wow! Gaaf projectquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=3939
Je moet je wel registreren anders zie je geen foto's.
Maar is echt gaaf. De beste man heeft er nu 3
Doet alles zelf, veel heel veel foto's en geeft leuke duidelijke uitleg! Super om te volgen!
Staan nog meer leuke projecten op
Ik zou zo graag handig willen zijn. Maar helaas ben ik dat niet met auto'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Wel zorgen dat je overal easy bij de elektra kunt, zodat je rap een storing kunt uitprikken![]()
Of een sloper erbij, en alle belangrijke kabelbomen overhangen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
SD = helemaal vertieft geregend op de motor, en toen ik thuis was moest ik meteen weer weg voor nog een retourtje Schiedam, uiteraard óók op de motor, want er lagen weer volop auto's te flikflooien op de ring hier![]()
200 km regen vandaag
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou zo graag handig willen zijn. Maar helaas ben ik dat niet met auto's![]()
Anders had ik al lang een oldtimer gekocht. Of Ferrari of een Porsche.
Heerlijk lijkt me dat sleutelen en zoeken naar onderdelen!
http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287]http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287
als ik dit dan zie heb ik zo iets van, dat wil ik opknappen hahah
Je kunt ook als eerste gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vandaag gaat weer niet lukken.
Er moeten dadelijk 3 heren (om de beurt natuurlijk hè) onder de douche en dán kan ik pas.
Da's zeker wel kewlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou zo graag handig willen zijn. Maar helaas ben ik dat niet met auto's![]()
Anders had ik al lang een oldtimer gekocht. Of Ferrari of een Porsche.
Heerlijk lijkt me dat sleutelen en zoeken naar onderdelen!
http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287]http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=41&t=1287
als ik dit dan zie heb ik zo iets van, dat wil ik opknappen hahah
Ik dus ook, en ik heb dit pak pas een half jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heerlijk regen op de motor
![]()
M'n kleding is waterdicht, maar na een uur echt ik de volle zeikende regen krijg ik toch een natte zak
2 jaar voor uittrekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Da's zeker wel kewl
Kost wel een bak centjes ben ik bang, zeker als er écht iets mis is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Alfisti het volgende:
Als je de voorstoel er uit sleutelt denk ik wel.
Denk het wel, zijn op zich ruim zat, en nee het zit niet (vind ik), maar dat heeft geen kont met lengte te makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
En nu serieus... Ik snap dat ik er wel in pas maar zit het ook goed?
Hoezo zit het niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn op zich ruim zat, en nee het zit niet (vind ik), maar dat heeft geen kont met lengte te maken
eenschquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Laat 'm gewoon ff checken voordat je hem online gooit, dan valt er niks af te kraken.
nee, mn mailbox was na dit lange weekende verdacht leegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Alfisti het volgende:
Nog auto-verkoop / Niva nieuws Alexxxx?
Oke, jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn mailbox was na dit lange weekende verdacht leegof nou ja, 99 mailtjes.. maar niks relevants betreffende dit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef PeuRac het volgende:
De teksten worden in overleg en samenwerking met mij gemaakt, ik zeg wat ik er in wil hebben en de letterlijke tekst wordt dan voor me geschreven. Zonder spel/grammatica fouten.
Wansmaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
, ik zou het er zo opzetten als ik het had
Beweegt de achtergrond daar nou ten opzichte van die BX die op de ANWB wacht of was je niet aan het pannen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dezelfde categorie "mooie dingen"
[ afbeelding ]
Eh? Als in je baas en je hebt geen werk meer? Of als in het project waar je bezig was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
Erg apart dit: ik word om 23.15 gebeld door mijn opdrachtgever dat mijn baan per vanavond niet meer bestaat![]()
Ik stond net mijn brood te smeren
had ik gister dus toch ff naar de maasvlakte moeten rijden vanuit maassluis... nou ja, jammer dan.. met jou komt het wle weer goed, ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik werk voor een detacheerder, die verhuurt me aan een machinistenverhuurder, die me weer doorzette naar de opdrachtgever..
FYI Alexxxxx het HT projekt is dus ws gewoon deaud nu @ MVII.. ze hebben denk ik bonje gemaakt met Veldhuizen omdat die kutIveco's doorlopend stuk gaan, en ze er daar met de pet naar gooien.. ik ga er verder niet over uitweiden, maar ik zag e.e.a. al aankomen, alleen had ik niet verwacht dat ze het nu al zouden doen ..
No worries, ik heb een uitstekeloos plan B, én C op stapel staan, beiden redelijk trefzekerik maak me niet druk, maar het is wel FF apart op deze manier ..
Ghehe, wil je mijn pasje ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ik gister dus toch ff naar de maasvlakte moeten rijden vanuit maassluis... nou ja, jammer dan.. met jou komt het wle weer goed, ben ik van overtuigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, het komt idd wel weer goed
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, wil je mijn pasje ??
met vragen, mijn naamsbekendheid, een bouwhelm, werkschoenen en reflecterend hesje kom je vaakook al een heel end een bouwterrein opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, het komt idd wel weer goed![]()
![]()
Dit is diffent koek, ik zeg niet dat het moeilijk is, maar zonder herkenbaar voertuig kom je niet verder als de parkeerplaats, het is veboden om over het terrein te lópen, maar.. jouw geluk wil dan weer dat er ook een Niva rondrijdt daar, dus je zóu mazzel kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met vragen, mijn naamsbekendheid, een bouwhelm, werkschoenen en reflecterend hesje kom je vaakook al een heel end een bouwterrein op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar mijn nest, morgen hoef ik er niet vroeg uit, maar vánmorgen nog wel.
Heb ik iig weer meer tijd om te FOKken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, walgelijk... kijk net in een 'kinderen met huisdierentopic'.. Die freaks kennen ook de nmen van al die kinderen uit hun hoofd.. Stelletje snotterende griezels dat het zijn..
Da's wel redelijk bizar SDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
Erg apart dit: ik word om 23.15 gebeld door mijn opdrachtgever dat mijn baan per vanavond niet meer bestaat![]()
Ik stond net mijn brood te smeren
Ow, ik dacht dat je alweer wakker wasquote:
De bank sliep niet lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:50 schreef Alfisti het volgende:
Bara, waarom ben je in hemelsnaam in je vakantie al om 08:00 uur je nest uit?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:50 schreef Alfisti het volgende:
Bara, waarom ben je in hemelsnaam in je vakantie al om 08:00 uur je nest uit?
^^^ dat dus.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
^^^ dat dus.
En ik zet m'n wekker elke dag om 9:00. Anders blijft er echt helemaal niks van m'n dag over
Mjah, ik ga zo es FF een hotemetoot @ PUMA bellen om eens te horen wat er nou precies gebeurd is daar gisteren, want volgens mij is er een stevig pleurisje uitgebroken daar tijdens de vergadering gistermiddagquote:
@ Alexxxx : heb jij toevallig een login voor de Cobouw site ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je alweer wakker was.
Heb je dat filmpje gezien van ehhh Lotte en een kat. Dat kind kijkt alsof het debiel is![]()
.
3 kwartier te laat op mijn werk.
En een lens die niet wil meewerken. Ik weiger om m'n bril op te zetten.
Overkill aan![]()
![]()
.
quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Anne het volgende:
Bara heeft op de bank geslapen. Niet ik.
* Anne was te laat omdat ze wilde tanken, maar d'r pinpas niet bij had.
Dus toen kon ik omdraaien, weer terug naar huis.
Ben ik FF blij dat ik niet onder 'allemaal' valquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:55 schreef Anne het volgende:
We geven nu dus wel allemaal toe dat we in OUD kijken hè.
Jij bent OUD.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben ik FF blij dat ik niet onder 'allemaal' val
Huh? Is bara je vriend dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Anne het volgende:
Bara heeft op de bank geslapen. Niet ik.
* Anne was te laat omdat ze wilde tanken, maar d'r pinpas niet bij had.
Dus toen kon ik omdraaien, weer terug naar huis.
* Alfisti gelooft er niets van!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
Nee, Bara is niet mijn vriend.
Het ligt er wel érg dik bovenop he, dat geklef de laatste paar SC's, nu weer een vaag verhaal over een bank enzoquote:
Ban aangevraagd wegens crewbashenquote:
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffeltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het ligt er wel érg dik bovenop he, dat geklef de laatste paar SC's, nu weer een vaag verhaal over een bank enzo
En daarom is ie nu inderdaad naar Zeeland gevlucht ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffelt
Ja, net zoals SD.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:33 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, dat ding in de OP is best roestig.
SD = Sounddragon of gok ik nu verkeerd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, net zoals SD.![]()
![]()
.
Is weer een inkoppertje hè.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarom is ie nu inderdaad naar Zeeland gevlucht ja.
Milf forum dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
En dit is OUD en het topic waar Lex het over had: Show je kind met huisdier *HIER*.
Of erger, dan zit 'ie nu dus gewoon vastgeplaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffelt
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.quote:
Dat eerste stukje is inderdaad best vaag. De rest valt wel mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.
Is dat een vage fantasie?
Heb haar geholpem!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
Help Alicey liever -> [Centraal] BMW Fantopic, deel 35. Op naar de E36
Klinkt wild aantrekkelijk, alleen die pindakaas moeten we het nog FF over hebben; daar ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.
Is dat een vage fantasie?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt wild aantrekkelijk, alleen die pindakaas moeten we het nog FF over hebben; daar ben ik niet zo'n fan van
joe hef pee emquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik crosspost gewoon
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Vraag gewoon in de garage of ze het zwart willen doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik crosspost gewoon
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag gewoon in de garage of ze het zwart willen doen.
Lekker goedkoop
Daar heb je mij voor, want ik ben dat niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.
nee, niet gekeken, maar ze bedoelen met "wat een schattige ogen" dus blijkbaar gewoon "ze kijkt als een mongooltje"? De afgunst daarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je alweer wakker was.
Heb je dat filmpje gezien van ehhh Lotte en een kat. Dat kind kijkt alsof het debiel is![]()
.
3 kwartier te laat op mijn werk.
En een lens die niet wil meewerken. Ik weiger om m'n bril op te zetten.
Overkill aan![]()
![]()
.
Ik zag laatst wel een foto van je met een neefje oid? Toen had je even kunnen voelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee dag mag ik niet. De mensen met babys waar ik verplicht langs moet komen kennen me langer dan vandaag, en weten dat ik alles kapot maak wat ik in mn handen krijg.
dat kind is 3 weken geleden 4 geworden, oude fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een foto van je met een neefje oid? Toen had je even kunnen voelen.
Dat adresje wat ik je gaf vraagt dat standaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.
Ik zeg toch ook "Toen"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kind is 3 weken geleden 4 geworden, oude foto
Ah, dat doet mijn Hollandse hart weer goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat adresje wat ik je gaf vraagt dat standaard
Die hebben alleen oog voor de kinders dan hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen leuk toch!
Als enige man je kind droppen opnzo baby verzamelplaats met al die jonge moedertjes
De gemiddelde kleuterjuf is ook wel om aan te glurenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen leuk toch!
Als enige man je kind droppen opnzo baby verzamelplaats met al die jonge moedertjes
Oiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef PeuRac het volgende:
Wel eens wat met een kinderjuf/Pabo'er gedaan? Wat een verschrikkelijke vrouwen, ze praten echt over niks anders dan die kut koters
Mijn overbuurvrouw was een kinderjuf, goed spul, en prima mee over pr0n te lullen.. naaktzonnen deed ze ook niet moeilijk over btwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef PeuRac het volgende:
Wel eens wat met een kinderjuf/Pabo'er gedaan? Wat een verschrikkelijke vrouwen, ze praten echt over niks anders dan die kut koters
ga jij maar lekker milfhunten, ik val op vrouwen die NIET naar die zure menglucht van kinderkots en groene diarree ruikenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef ook_gek het volgende:
Jah duh hebben ze oog voor de kindjes. Kan ik goed gluren als ze bukken enz
En die moedertjes vinden dat schattig een vader die zo intensief met zijn kind om gaat!
Ik ga niet hunten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij maar lekker milfhunten, ik val op vrouwen die NIET naar die zure menglucht van kinderkots en groene diarree ruiken
Foto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga niet hunten!
* ook_gek heeft een hele leuke lieve geweldige vriendin!
hoeveel kinderen heeft ze?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga niet hunten!
* ook_gek heeft een hele leuke lieve geweldige vriendin!
Mijn vriendinnen praten nooit over kinders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan echt niks me Pabo'ers, overigens als ze pedagogiek doen, mogen ze nog zo lekker zijn, alsnog is het "Doorlopen" brrr
Eej, als ik hier het terras op liep viel er om die cup C niet echt heen te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Kijk dat gaat te vergluren bij de buren
neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is geen deugnietje. Denk ik. Of weet jij meer dan ik?
Hij gaat er ook een turbo op zetten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik ga die Ferrari ook ff volgen
Nee, krijg ook geen foto's van jou! En .zip telt nietquote:
Geen kinderen, mag dat ook?quote:
Dan nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, als ik hier het terras op liep viel er om die cup C niet echt heen te kijken![]()
Ze was er ook niet bepaald verlegen mee trouwens
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij gaat er ook een turbo op zetten!
Heeft hij net binnen.
[..]
Nee, krijg ook geen foto's van jou! En .zip telt niet
[..]
Geen kinderen, mag dat ook?
[..]
Dan nog
Een vrouw is geen lust opject!
Lul niet manquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
Dan nog
Een vrouw is geen lust opject!
ongelikte beerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan echt niks me Pabo'ers, overigens als ze pedagogiek doen, mogen ze nog zo lekker zijn, alsnog is het "Doorlopen" brrr
Welke ferrari? wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij gaat er ook een turbo op zetten!
Heeft hij net binnen.
Ey bitch men verwacht dat ik fouten maak!quote:
Toch nog één overeenkomst tussen jullie tweequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zeker en serieus van mening dat een vrouw geen lust opject is!
Stel je hebt een bloed mooi wijf als vriendin maar zo dom als een dement konijn. Gaat ook vervelen!
Gelukkig heb ik een intiligent en mooie vrouw in 1 gevonden!
En ze is zo gek als een deur!
logisch anders was ze niet bij jou terecht gekomenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Stel je hebt een bloed mooi wijf als vriendin maar zo dom als een dement konijn. Gaat ook vervelen!
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Dus jouw huis is nu een teringbende?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaakt
ik ben op msn en ook aangemeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:01 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo bitch waarom ben je niet op msn?
Of heb ik je niet in me msn lijst?
de beste vriendinnen veranderen na heerlijk uitgebreide en ranzige seks in 4 vrienden en een krat bier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaakt
en zijn zak vol en niets om mee te showenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jouw huis is nu een teringbende?
Vrouwen bij elkaar worden tegelijk ongesteld. Met andere woorden hel!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uhm wat is je bekende adres dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ben op msn en ook aangemeld.
En ik heb jou wel in de lijst dus je hebt me weggegooid
msn op je scooter22888002082349045@hotmail is het.
je kan me toevoegen op mijn bekende emailadres.
en een teddybeer om mee te knuffelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en zijn zak vol en niets om mee te showen
Dan kunnen ze tegen elkander janken en snauwen. Heb jij er geen last van! Ideaal toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen bij elkaar worden tegelijk ongesteld. Met andere woorden hel!!!
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kunnen ze tegen elkander janken en snauwen. Heb jij er geen last van! Ideaal toch!
Dat is het dan ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld is
Wablief?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Alnal teveel! En kom jij eens op msn!
Wat het waarschijnlijk ook gewoon is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld is
Uhm deze snap ik even niet?quote:
Een bepaald soort vrouw dat zichzelf lekker gek vindt. Is vaak ook big boned en heeft een kort pittig kapsel.quote:
Hoi Ook_gek,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Anne heb jij tjabbo ze msn adres niet? Indien wel, kan je die effe door de pm geven!
Ah, jij vindt het. Dat scheelt dan weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Uhmn nee ze is niet dik of heeft zware botten.
En zij vind zich zelf normaal, ik vind haar prettig gestoord.
Maar goed zij vind mij weer prettig gestoord en druk.
Ik echter ben van mening dat ik normaal ben en de rest van de wereld rustig is.
Jij heet geen anne toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoi Ook_gek,
Helaas heb ik Tjabbo's MSN ook niet.
Groetjes,
Alfisti
Iets over je schouders toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Je weet de lengte van mijn haar heulemaal niet!
Heeft bij mij dan nog best lang geduurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb tjabbo op msn, maar al 3 jaar of zo geblokkeerd![]()
niks persoonlijks overigens, 95% van de mensen in mn msn lijst heb ik 99% van de tijd geblokkeerd, behalve als ik ze nodig heb
ja,ik heb jou pas anderhalve maand terug op de blok gezetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft bij mij dan nog best lang geduurd.
"met 1448 lelijke babies"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat we bijna in een nieuw deel zitten.
ik ga er van uit dat je nu al met een mooie bezig bentquote:
ik haal je ff van de blok af geloof ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Anne het volgende:
Jammer dat je geen notes meer kunt lezen, want ik heb er eentje die wel van toepassing is nu.
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook de mondial project gezien en de 328?
geheel correct!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )
nee, doe maar nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog wat kinderfotos posten om het topic te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |