![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Titel: Koninklijk autorijden.
Auteurs: Frans Vrijaldenhoven
Fotograaf: verschillende fotograven en afbeeldingen uit verschillende archieven
Uitgeverij: Europese Biliotheek Zaltbommel
Jaar eerste druk: 2001
ISBN: 90-288-1448-5
Gekocht bij: Weet ik niet meer
Land van oorsprong: Nederland
Formaat: 208 bladzijde's met foto's
Aanschafprijs: onbekend
Een zeer opvallende boek over de hofauto's van het Koninklijke Huis. Eigenlijk een vervolg op het eerder boek over de auto's van Prins Bernhard. In dit boek komen alle andere auto's voor die gebruikt zijn door leden van de Koninklijke Familie. Zo als de gehuurde Peugeots uit het begin, de eerste auto van het hof - de Renault van Prins Hendrik, de eerste Spijker voor Koningin Wilhelmina en die erna kwamen, de Minerva en de Hispano-Suiza van Prins hendrik, de Winton van Koningin-Moeder Emma, de verschillende Cadillacs die jarenlang gebruikt zijn. Maar ook de aparte sportauto's gebruikt door Prins Bernhard, de Buick, de lincoln, de Daimler en de Rolls-Royce limousines van na de oorlog. de Austin Sheerline cabriolet, en de Fords en Lincolns van de latere jaren. Ook aandacht voor de prive-auto's van de Prinsessen en de Prinsen. Alsmede wat foto's van gebruikte auto's in den vreemde. En als laatste de opmerkelijke Mercedes-Benz Caruna cabriolet van Prinses Juliana en de verlengde en verhoogde Ford limousine's welk gebruikt werden door Koningin Beatrix.
bron: Louis @ BuzzyBee
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende: Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk

quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden