Deze politiemeneer kwam mij ook achternaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een politie met die snelheid inhalen is een droom in nederland![]()
1x een poging gewaagd met 135 a 140... kwam die naast me rijdenMet z'n handje een gebaar maken rustig aan
Moest ik 60km naar huis rijden achter die kutpolitie aan
Zo, die durftquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chtje_in_boston.html
Dit al gezien toevallig?Die vent die uit stapt is echt een fucking held
![]()
Ik was al volgas er van tussen gegaan op het moment dat die mongool op m'n motorkap kwam staan![]()
Agressief kutvolk
Das lefquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chtje_in_boston.html
Dit al gezien toevallig?Die vent die uit stapt is echt een fucking held
![]()
Ik was al volgas er van tussen gegaan op het moment dat die mongool op m'n motorkap kwam staan![]()
Agressief kutvolk
Zo liefdevol en geweldloos die Barafapper hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
De persoon die scots afplaktape bedacht heeft moeten ze aan zijn ballen ophangen en met een honkbalknuppel dood slaan
Wel tegen de muur aan hoop ik? Anders blijft het nog niet plakkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ja ehplakband moet plakken! Plak ik het op de muur en 2 seconden later flikkert het gewoon op de grond
Ik heb die rol met heul veul geweld door de kamer getieft
Zo dat zal hem leren!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ja ehplakband moet plakken! Plak ik het op de muur en 2 seconden later flikkert het gewoon op de grond
Ik heb die rol met heul veul geweld door de kamer getieft
Richard Gurley Drew was dat, als ik mij niet vergis. Maar die is wel al 30 jaar doodquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
De persoon die scots afplaktape bedacht heeft moeten ze aan zijn ballen ophangen en met een honkbalknuppel dood slaan
Dan maar spugen op ze graf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Richard Gurley Drew was dat, als ik mij niet vergis. Maar die is wel al 30 jaar dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |