quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef PeuRac het volgende:
De teksten worden in overleg en samenwerking met mij gemaakt, ik zeg wat ik er in wil hebben en de letterlijke tekst wordt dan voor me geschreven. Zonder spel/grammatica fouten.
Wansmaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
, ik zou het er zo opzetten als ik het had
Beweegt de achtergrond daar nou ten opzichte van die BX die op de ANWB wacht of was je niet aan het pannen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dezelfde categorie "mooie dingen"
[ afbeelding ]
Eh? Als in je baas en je hebt geen werk meer? Of als in het project waar je bezig was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
Erg apart dit: ik word om 23.15 gebeld door mijn opdrachtgever dat mijn baan per vanavond niet meer bestaat![]()
Ik stond net mijn brood te smeren
had ik gister dus toch ff naar de maasvlakte moeten rijden vanuit maassluis... nou ja, jammer dan.. met jou komt het wle weer goed, ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik werk voor een detacheerder, die verhuurt me aan een machinistenverhuurder, die me weer doorzette naar de opdrachtgever..
FYI Alexxxxx het HT projekt is dus ws gewoon deaud nu @ MVII.. ze hebben denk ik bonje gemaakt met Veldhuizen omdat die kutIveco's doorlopend stuk gaan, en ze er daar met de pet naar gooien.. ik ga er verder niet over uitweiden, maar ik zag e.e.a. al aankomen, alleen had ik niet verwacht dat ze het nu al zouden doen ..
No worries, ik heb een uitstekeloos plan B, én C op stapel staan, beiden redelijk trefzekerik maak me niet druk, maar het is wel FF apart op deze manier ..
Ghehe, wil je mijn pasje ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ik gister dus toch ff naar de maasvlakte moeten rijden vanuit maassluis... nou ja, jammer dan.. met jou komt het wle weer goed, ben ik van overtuigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, het komt idd wel weer goed
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, wil je mijn pasje ??
met vragen, mijn naamsbekendheid, een bouwhelm, werkschoenen en reflecterend hesje kom je vaakook al een heel end een bouwterrein opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, het komt idd wel weer goed![]()
![]()
Dit is diffent koek, ik zeg niet dat het moeilijk is, maar zonder herkenbaar voertuig kom je niet verder als de parkeerplaats, het is veboden om over het terrein te lópen, maar.. jouw geluk wil dan weer dat er ook een Niva rondrijdt daar, dus je zóu mazzel kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met vragen, mijn naamsbekendheid, een bouwhelm, werkschoenen en reflecterend hesje kom je vaakook al een heel end een bouwterrein op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar mijn nest, morgen hoef ik er niet vroeg uit, maar vánmorgen nog wel.
Heb ik iig weer meer tijd om te FOKken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, walgelijk... kijk net in een 'kinderen met huisdierentopic'.. Die freaks kennen ook de nmen van al die kinderen uit hun hoofd.. Stelletje snotterende griezels dat het zijn..
Da's wel redelijk bizar SDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
Erg apart dit: ik word om 23.15 gebeld door mijn opdrachtgever dat mijn baan per vanavond niet meer bestaat![]()
Ik stond net mijn brood te smeren
Ow, ik dacht dat je alweer wakker wasquote:
De bank sliep niet lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:50 schreef Alfisti het volgende:
Bara, waarom ben je in hemelsnaam in je vakantie al om 08:00 uur je nest uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |