nr1 = nr3 + T*nr2 ... of als je een foto ziet (T=0): nr1 = nr3quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het zo niet mee eens he! Voor mij is uitstraling nr1, karakter nr2 en uiterlijk nr3
dan inteligentie en dat soort shit
en dat los van t feit dat er ook een berg mannen zijn die de mooi boys ontwijken en er niet eens aan willen denken een praatje te maken omdat ze zichzelf dan onzeker gaan voelen over eigen uiterlijk
Huh? Wie, wat, waar, hoe, vertel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuld
Mijn goedkoopste van de afgelopen 1,5 jaar was 78 euro. 66 euro is echt niks.quote:
Oh dat klinkt wel heel mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...
Dus eigenlijk vind ik mezelf nu wel ontzettend ver gaan. Heb zoiets nog nooit gedaan.
[..]
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.
Overigens heb ik Techno nu gezien in zn fobo en vind ik het een knappe man.
Jullie hebben trws beide kinderen toch/
Laat ik dan zeggen dat ik daar een erg goed gevoel voor heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen of vinden, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Iedereen heeft andere ideeën bij knap, zo ook ik, zo ook jij. Er is geen waarheid bij knap. Als iemand arrogant is, vind ik iemand direct al minder knap. Jij denkt dan dat dat komt door jaloezie voor diegene?! Maar ik vind dat het uiterlijk toch echt samenhangt met hoe iemand zich gedraagt.
jij met pinup hair stylequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wie, wat, waar, hoe, vertel?
valt wel mee toch.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste van de afgelopen 1,5 jaar was 78 euro. 66 euro is echt niks.
Auwquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
valt wel mee toch.
Telefoontje van gisteren heeft me 40 euro gekost
Ehhh?quote:
Ik geef mannen geen cijfer...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben een 8+ maar geen mooiboy.
Maar da,s toch niet hetzelfde als 6 jaar geleden toen ik nog een 9+ was.( maar wel meer een mooiboy )
Dat is eerder of je penislengte in cm of je iq.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben een 8+ maar geen mooiboy.
Maar da,s toch niet hetzelfde als 6 jaar geleden toen ik nog een 9+ was.( maar wel meer een mooiboy )
ben ik t niet mee eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
nr1 = nr3 + nr2 ... of als je een foto ziet: nr1 = nr3
Relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.
komt door al die dates natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.
vraag maar aan vencoquote:
Duimpje! Alles goed?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens
een op het eerste gezicht knppe knul die enorm knullig loopt en als ie zn bek opentrekt een beetje al koe praat ofzo om al zijn eigen grapjes 'knort' om maar wat te noemen en dan een gouden karakter heeft heel galant is maar wel voor zichzelf opkomt enzo is het dan toch net niet voor mij.
Uitstraling omvat zoveel meer
wel is het zo dat karakter een uiterlijk omhoog of omlaag kan halen!
Haha nee, dat zou een feest zijn.quote:
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
Ja, waar gaat dit nou over? Ik volg d'r niks van en heb niet de tijd om er nu veel aan te besteden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag maar aan venco![]()
zij is de schuldige
Zie foboquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nu verwachtte ik toch een OP met foto's van de schoonheden in singles.Tegenvaller.
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nu verwachtte ik toch een OP met foto's van de schoonheden in singles.Tegenvaller.
Oh arme ik. Kardinaal maakt een grapje over mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is eerder of je penislengte in cm of je iq.
Ik zit normaal rond de 60 in NL. Dat is dan wel inclusief internet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waar gaat dit nou over? Ik volg d'r niks van en heb niet de tijd om er nu veel aan te besteden.
iemand die t met me eens isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duimpje! Alles goed?![]()
Jaaa, uitstraling is zoveel meer inderdaad. Blik, lopen, reactie, lachen, etc. Superbelangrijk.
Wat was dit weekend iedereen trouwens liev!![]()
Dat is het idd... Maar juist die grens overschrijden geeft mij de adrenaline... Komt allemaal wel goed. Gewoon aan werken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel mooi!
En je bent waarschijnlijk niet verslaafd aan het vreemdgaan maar aan de aandacht en het veroveren??
Zo was het bij mij in iedergeval maar ik heb geleerd waar de grens ligt waardoor ik toch het gevoel krijg wat ik wil zonder te ver te gaan/ vreemd te gaan
Ik ben altijd erg open over vreemdgaan, maar uiteindelijk kan ik niet de volgende stap maken. Ik zou nooit kunnen trouwen, kinderen krijgen met leugens uit het verleden. Dus of alles opbiechten of afbreken. Ik kies voor het laatste. Ook omdat we beide dingen missen in onze relatie.quote:En nu dan een lastige periode maar je gaat die ander dus wel echt 'dumpen'? ook as het met die vlinders uiteindelijk niets wordt!?!?
uiterlijk in mn hoofd ja. Karakters op FOK! zeggen mij nooit zo veel. Misschien omdat ik weet dat mijn personage puur de slechte kant van mij reflecteerd.quote:Oh dus puur op uiterlijk dacht je dat we niet bij elkaar zouden passen?
Yup beide kid(s) en ook dat werkt prima
*tromroffeltje*quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh arme ik. Kardinaal maakt een grapje over mij.
Dat zeg ik, voor mij is het nu ook ff veel maar goed, ik werk dus kan het nu wel goed betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.
Je vindt dat praten als een koe en om eigen grapje knorren niet een onderdeel van z'n karakter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens
een op het eerste gezicht knppe knul die enorm knullig loopt en als ie zn bek opentrekt een beetje al koe praat ofzo om al zijn eigen grapjes 'knort' om maar wat te noemen en dan een gouden karakter heeft heel galant is maar wel voor zichzelf opkomt enzo is het dan toch net niet voor mij.
Uitstraling omvat zoveel meer
Ja, maar de mate waarin hang er vanaf hoe makkelijk je met mensen kunt omgaan toch? Als je het met iedereen goed kunt vinden en iedereen jou leuk vindt, dan geef je meer om uiterlijk dan iemand die moeite heeft om zich aan - en mensen aan zich te binden.quote:wel is het zo dat karakter een uiterlijk omhoog of omlaag kan halen!
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand die t met me eens is
dit weekend telt niet mee toen vond ik ook iedereen zoveel liever en mooier![]()
![]()
![]()
ben je alweer in NL???
Dat jij een leuke snoet hebt wist ik al.quote:
True true, toch vind ik dat ik geen slechte smaak heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.
En het is in mn netvlies gebrandquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.
Knapheid voel je aan? Je haalt er heel rare dingen bij zo, imo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Laat ik dan zeggen dat ik daar een erg goed gevoel voor heb...
Net zoals mensen aanvoelen. Ik weet bijna altijd een juiste snaar bij iemand te raken omdat ik aanvoel wat ze zoeken in het leven.
Het is ook meteen de reden waarom mijn carriere in een stroomversnelling zit.
wij hadden en hebben over veel dingen dezelfde meningquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...![]()
Oh en ik had wel een bizarre look, maar geen pin-up.![]()
Heb de hare nog niet gezien trouwens, ff spieken.
quote:
Qua posten of qua uiterlijk? Want qua uiterlijk zei ik dat ook tegen haar, dat we niet op elkaar lijken. Qua smaak/mening zijn we het wel vaak met elkaar eens iig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...![]()
Alle schoonheid is relatief en vergankelijk ... ook karakter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.
Ik weet wat mensen over het algemeen ( dus het grootste deel, jajaja er zijn altijd uitzonderingen blabla) mooi vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Knapheid voel je aan? Je haalt er heel rare dingen bij zo, imo.
lachen om eigen grapjes mss wel praten als een koe doel ik meer op bepaalde accenten of stemgeluid....quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je vindt dat praten als een koe en om eigen grapje knorren niet een onderdeel van z'n karakter?
[..]
Ja, maar de mate waarin hang er vanaf hoe makkelijk je met mensen kunt omgaan toch? Als je het met iedereen goed kunt vinden en iedereen jou leuk vindt, dan geef je meer om uiterlijk dan iemand die moeite heeft om zich aan - en mensen aan zich te binden.
Tof, wij waren naar Welcome To The Future. Alleen jammer van de vele regen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!
Was jij ook op een leuk feestje dan?![]()
klinkt super leuk, hoelang ben je hier?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!
Ja lekkerquote:
Gaaf!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt super leuk, hoelang ben je hier?
wij zaten vlakbij bij welcome to the future
Ik heb geen pin-up look:quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hadden en hebben over veel dingen dezelfde mening![]()
![]()
maar die pin up zie ik in mn hoofd
helemaal waar. Uiterlijk is echt een wereld van verschil, maar smaak is bijna identiekquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua posten of qua uiterlijk? Want qua uiterlijk zei ik dat ook tegen haar, dat we niet op elkaar lijken. Qua smaak/mening zijn we het wel vaak met elkaar eens iig.Daar ging het om.
Als ik 2 tegenpolen op dit forum moet noemen zijn dat wel Kloon en Venco.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
helemaal waar. Uiterlijk is echt een wereld van verschil, maar smaak is bijna identiek
Als je het moet lopen is het ineens niet meer zo dichtbij hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
wij zaten vlakbij bij welcome to the future
ik weet het, maar ik zie hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen pin-up look:
[ afbeelding ]
smaak he, niet gedragquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik 2 tegenpolen op dit forum moet noemen zijn dat wel Kloon en Venco.
Ok een drukke bedoeling nog dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaaf!
4 dagen Duitsland nu.
Dan 5 dagen Kroatie
Dan vakantie, paar daagjes NL en Dld.
En dan weer 4 dagen Duitsland en dan weer Soedan (presentatie) en India.
Bizar veel.
Hoe was de sfeer op WTTF? Op Dance Valley was ie echt geweldig!Ondanks het kutweer.
De sfeer was prima ondanks het slechte weer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
Hoe was de sfeer op WTTF? Op Dance Valley was ie echt geweldig!Ondanks het kutweer.
Heb je net mijn post niet gelezen? Ik heb net uitgelegd wat ik bedoelde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik denk dat nouk en ik eerder tegenpolen zijn dan venco en ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stemgeluid is een interessante. Dat lijkt me een afwijking in het lichaam (uiterlijk)quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..] lachen om eigen grapjes mss wel praten als een koe doel ik meer op bepaalde accenten of stemgeluid....
Vandaar de formule:quote:Ik ken mensen die op het eerste gezicht niet aantrekkelijk zijn, je leert ze kennen, hebben een hart van goud en dan valt je ook opeens op dat ze hele mooie ogen hebben of een schattig kuilte in de wang met lachen of als ze nu even net andere kleding aan zouden doen het er al veel leuker uit zou zien etc etc
maar dat eerste gezicht maakt dat sommige mensen al niet verder kijken.
omgedraaid ook een lekker ding die na 4 zinnen te hebben gezegd zo dom blijkt te zijn als het achterend van een varken of juist erg zelfingenomen ofzo daar kan ik zo op afknappen dat me opeens opvalt dat hij best worste pootjes heeft of weet ik veel wat, iig het uiterlijk daalt vanzelf en alleen de mindere dingen vallen me dan meer op.
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Stemgeluid is een interessante. Dat lijkt me een afwijking in het lichaam (uiterlijk)
Manier van bewegen zou ik al meer aan het karakter kunnen toewijzen.
[..]
Ja, megagigadruk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ok een drukke bedoeling nog dus
wij vertrekken volgende week 3 weken naar frankrijk
daarna moeten we maar snel afspreken!
Sfeer was gewoon geweldig ook ondanks het kutweer!
maar denk dat dat ook gewoon zo samenhangt met de stemming waarin 90% vereerd enzo
jebquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat nouk en ik eerder tegenpolen zijn dan venco en ik![]()
quote:venco en ik hebben nog zelfde smaak ook
gesloten houding e.d. ken ik wel, maar stemgeluid en beweging?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je net mijn post niet gelezen? Ik heb net uitgelegd wat ik bedoelde.
Qua smaak zitten Gevil en ik op dezelfde lijn, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.
Je beweegt zoals je je voelt ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?
Ik ken ze allebei en het is zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.
Als ik jouw smaak in de afgelopen maanden zo gevolgd heb, dan klopt er niets van dat die hetzelfde is als die van kloon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua smaak zitten Gevil en ik op dezelfde lijn, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat is gewoon een feit.
Kloon. Ik kies voor Venco's kant in dezequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua smaak zitten Gevil en ik op dezelfde lijn, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat is gewoon een feit.
Je voelt zoals je je beweegt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je beweegt zoals je je voelt ...
En je voelt zoals je je beweegt
Ik VIND van niet, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
eigenwijs, ik ken ze allebei en het is zo
Wat is mijn smaak dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jouw smaak in de afgelopen maanden zo gevolgd heb, dan klopt er niets van dat die hetzelfde is als die van kloon.
uhm.. we houden van zelfde muziek, stijl mannen enz. enz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jouw smaak in de afgelopen maanden zo gevolgd heb, dan klopt er niets van dat die hetzelfde is als die van kloon.
Een stem kan sowieso een afknapper zijn. Of een turn on.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef mahlah het volgende:
Stemgeluid is een interessante. Dat lijkt me een afwijking in het lichaam (uiterlijk)
Manier van bewegen zou ik al meer aan het karakter kunnen toewijzen.
Spullen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. we houden van zelfde muziek, stijl mannen enz. enz.
Mij was eerst een geweldige namiddag beloofd maar alles was zo nat en modderig dat het toen een geweldige nacht zou worden kwamen we toen een berg oude bekenden van Techno tegen die ons meesleurde naar een after party waar we een uurtje heen zouden gaan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, megagigadruk!
Ah lekker! Heerlijk vakantie vieren, gaan alle kindjes ook mee?
Jaaa precies. Wij hadden zoveel aanspraak de hele dag, door die lenzen. Geweldig was het. En 2 keer op TV. En ja, bij ons ook zeker 70% eraan. Bij mij begon de grootste euforie bij Armin van Buuren en het vuurwerk. Wauw. Gaaf!!
En een stukje kaas als je thuiskomt, lost alle problemen met die jongen daar beneden op. Godver, wat een nacht!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en 2 van de 4 kids gaan mee![]()
je hebt niks te vinden, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik VIND van niet, wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt niks te vinden, wat begrijp je daar niet aan?![]()
dat ook jaquote:
ZOENEH ZOENEH ZOENEH!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
relax man, je kan ook niet vinden dat zwart een lichte kleur isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik VIND van niet, wat begrijp je daar niet aan?
Venco houdt van de Doors. Jij van hardcore.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
?quote:
Ik hou van stille mannen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Venco houdt van de Doors. Jij van hardcore.
Venco houdt van stille mannen, jij van dudes.
Ik zie echt de overeenkomst niet. Of je houdt gewoon een deel verborgen en concludeert dan dat de rest overeenkomt. Sja, zo kan het ook natuurlijk.
jullie hebben een aantal keren raakvlakken gevonden in jullie post gedrag, deze opgevoerd en hardnekkig verder gezocht naar meer raakvlakken. De dingen die misten zijn alweer vergeten alleen de raakvlakken niet en jullie voelen je even heuse echte fok soulmates hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je bewust werkt aan je stem en motoriek werkt kun je het aanpassen. Mensen die een onprettige stem en motoriek hebben doen daar ofwel geen moeite voor maar hebben in elk geval een andere smaak dan jij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Een stem kan sowieso een afknapper zijn. Of een turn on.
Bewegen heeft meer met motoriek te maken dan karakter. Lijkt me.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mij was eerst een geweldige namiddag beloofd maar alles was zo nat en modderig dat het toen een geweldige nacht zou worden kwamen we toen een berg oude bekenden van Techno tegen die ons meesleurde naar een after party waar we een uurtje heen zouden gaan...
Toen ik uiteindelijk rond 7 uur het bed in rolde heb ik gepast voor een geweldige ochtendJa, het was nat he? En modderig ook, hele dag glijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en 2 van de 4 kids gaan mee
Ah relaxed, om 7 uur slapen...En dat op jullie leeftijd!
![]()
Wij zijn nog even naar Scheveningen gereden en hebben lekker in de duinen gelegen voordat we naar huis gingen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ok, nu ben je gewoon aan het interpreteren. Het was een geintje dat Gevil mij haar kloontje noemde. Veel meer zit er niet achter hoor. We zijn het vaak met elkaar eens en hebben gemerkt dat we regelmatig dezelfde smaak hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie hebben een aantal keren raakvlakken gevonden in jullie post gedrag, deze opgevoerd en hardnekkig verder gezocht naar meer raakvlakken. De dingen die misten zijn alweer vergeten alleen de raakvlakken niet en jullie voelen je even heuse echte fok soulmates hier
ja, als we alles gaan vergelijken.. dan niet nee, maar we hebben wel veel raakvlakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Venco houdt van de Doors. Jij van hardcore.
Venco houdt van stille mannen, jij van dudes.
Ik zie echt de overeenkomst niet. Of je houdt gewoon een deel verborgen en concludeert dan dat de rest overeenkomt. Sja, zo kan het ook natuurlijk.
Die zijn dat dan ook (op dat moment)quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar mensen die een houterig of lompe houding hebben?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie hebben een aantal keren raakvlakken gevonden in jullie post gedrag, deze opgevoerd en hardnekkig verder gezocht naar meer raakvlakken. De dingen die misten zijn alweer vergeten alleen de raakvlakken niet en jullie voelen je even heuse echte fok soulmates hier
Uit dr duim gezogen. Begrijpelijk dat jij het ermee eens bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ongelooflijk goed gezegd. Dat bedoelde ik nu dus ook.![]()
![]()
sinds wanneer is zoenen porno?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie delen zo veel, nu nog even ons mannen blij maken met wat girl on girl porn.
Hm, betwijfel ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Die zijn dat dan ook (op dat moment)
Dat doen jullie zelf, als je namelijk tegen iemand in gaat om je 'gelijk' te halen. Wat jullie allebei doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef vencodark het volgende:
Het wordt blijkbaar groter gemaakt dan het is.
Het is een begin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds wanneer is zoenen porno?
Sinds ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds wanneer is zoenen porno?
Dan is je eigen inschattingsvermogen misschien lomp en houterig.quote:
Daar is het toch ook een forum voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf, als je namelijk tegen iemand in gaat om je 'gelijk' te halen. Wat jullie allebei doen.
neequote:
Ligt eraan hoe je het bekijkt. El deed daar zelf ook aan mee door het nog eens te benadrukken hoeveel we verschillen. Er werden slechts wat voorbeelden genoemd om het punt duidelijk te maken. Er wordt nu van alles bijgehaald wat totaal niet gezegd is. Dat is ook weer jammer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf, als je namelijk tegen iemand in gaat om je 'gelijk' te halen. Wat jullie allebei doen.
nog een raakvlakquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Grootse openlucht zwembad van europa las ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij bent ook geen pornoquote:
Mijn inschattingsvermogen? Ik kan van iemand vinden dat hij/zij een lompe/houteringe manier van bewegen heeft. Is misschien ook weer smaak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan is je eigen inschattingsvermogen misschien lomp en houterig.
Het komt altijd van twee kanten he
I killed itquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn dromen en fantasietjes, wat doe je...
Hij kent geloof ik alle vrouwen hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb jij ze al mogen proeven?!
De fokslet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kent geloof ik alle vrouwen hier
quote:
Klopt, maar het is wel een beeld van zijn persoonlijkheid dat je creert op dat moment.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn inschattingsvermogen? Ik kan van iemand vinden dat hij/zij een lompe/houteringe manier van bewegen heeft. Is misschien ook weer smaak.
Erg modderig jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het was nat he? En modderig ook, hele dag glijen.
Ah relaxed, om 7 uur slapen...En dat op jullie leeftijd!
![]()
Wij zijn nog even naar Scheveningen gereden en hebben lekker in de duinen gelegen voordat we naar huis gingen.
echt hequote:
Sja. Evil kijkt niet op een afgeschoten droom meer of minderquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
![]()
Op een hele dag heb ik 10 seconden dat mijn wazige brein ontwaakt en een en al briljante ideeën heeft.
Heb ik eindelijk dat ene briljante moment op een dag en dan word het keihard afgeschoten.
Jij bent de eerste hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he![]()
[..]
Sja. Evil kijkt niet op een afgeschoten droom meer of minder
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kent geloof ik alle vrouwen hier
quote:
Die zijn nog leuker om af te schietenquote:
Nee, nog nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zijn nog leuker om af te schieten
Uiteraard!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je maar wel koffie bij de pannenkoek hebt!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je maar wel yogidrink bij de pannenkoek hebt!
Wie weet wat Djayzz met die vrouwen uitspookt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Moet je niet daadwerkelijk seks hebben om een slet te zijn?.
Vertel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie weet wat Djayzz met die vrouwen uitspookt.
Maar ik zei toch: Fok-slet.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vertel.![]()
RODDELS WILLEN WE, RODDELS!
Je bevestigde net wel, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.quote:
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteedquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de discussie niet. Als jullie veel overeenkomsten hebben dan is dat toch prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. El deed daar zelf ook aan mee door het nog eens te benadrukken hoeveel we verschillen. Er werden slechts wat voorbeelden genoemd om het punt duidelijk te maken. Er wordt nu van alles bijgehaald wat totaal niet gezegd is. Dat is ook weer jammer.
Ik wil GHBquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
Jij had toch de naam frigide bitchquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteed
Owjaquote:
Ja heul welquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Geweldigquote:
het ligt aan mannen, niet aan vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
ik heb helemaal niksquote:
Haaaai lieverdquote:
Altijd de schuld weer bij een ander neerleggen, ik doe moeite. Ik koop een roosje voor ze, ik ontdooi het eten voor ze en regel de Chloroform. En nog is het niet genoeg, pffff vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ligt aan mannen, niet aan vrouwen
Ach, ik vond het gewoon irritant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap de discussie niet. Als jullie veel overeenkomsten hebben dan is dat toch prima.
Arme wijquote:
je moet geen moeite doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Altijd de schuld weer bij een ander neerleggen, ik doe moeite. Ik koop een roosje voor ze, ik ontdooi het eten voor ze en regel de Chloroform. En nog is het niet genoeg, pffff vrouwen.
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme wij![]()
[..]
je moet geen moeite doen
Klinkt als een belediging.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?
WTF
Sprinter naar Utrecht, inmiddels rijdt ie wel en zijn we bijna bij culemborgquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?
WTF
Dan weet je waar je zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]Dan rennen ze alleen maar weg, wat schiet ik daar nou weer mee op?
Hej mopjequote:
Als alles goed gaat word ik ook dikkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik word dik![]()
Nou ja .. mn buikvel wordt slapper
Wat precies? Dat je je gelijk niet krijgt? Want erop doorgaan doe (deed) je oa zelf.quote:
Kunnen we samen dik wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als alles goed gaat word ik ook dikker
Hopelijk om een andere reden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Kunnen we samen dik worden
Maar jouw buikvel wordt wel strakker
Gelukkig. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sprinter naar Utrecht, inmiddels rijdt ie wel en zijn we bijna bij culemborg
Wat doen we eraan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme wij![]()
[..]
je moet geen moeite doen
Nee, dat er niet begrepen werd wat er door Gevil en mij werd gezegd en het vervolgens opgeblazen wordt. Dat idee kreeg ik althans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat precies? Dat je je gelijk niet krijgt? Want erop doorgaan doe (deed) je oa zelf.
Vertel dat de NSquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
bijvoorbeeldquote:
Jij wilde dames het bed in verleiden met chloroform, ik wilde liever met GHB want daar kreeg je minder hoofdpijn van. Toen zei jij dat ik de GHB mee mocht nemen...quote:
And now... Spread the love!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat er niet begrepen werd wat er door Gevil en mij werd gezegd en het vervolgens opgeblazen wordt. Dat idee kreeg ik althans.
Maar goed, het was al voorbij volgens mij.
Annie wil gewoon pompen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wilde dames het bed in verleiden met chloroform, ik wilde liever met GHB want daar kreeg je minder hoofdpijn van. Toen zei jij dat ik de GHB mee mocht nemen...
Dus ik mag de GHB meenemen zonder dat je me het bed in wilde verleiden.....
misschien moeten we ook maar gaan rondsletten?quote:
Ja, en niet volledig uit te vallen als iemand er al een reis van 18 uur op heeft zitten vanuit Azie, via Iran en Duitsland. Om vervolgens na die landen in het oh zo geweldige Nederland te stranden omdat de NS weer eens verzaakt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
Hai buuf!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Goed. De les van vandaag: laat een Peuter nooit alleen met een dwerghamster.
Hamster is nu dood?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lily-Ella het volgende:
sowieso ben ik van mening dat je kleine kinderen niet alleen kan laten met dierenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik weet alleen niet waar ik dat laatste heb gezegd... Maar true, het is ook leuk om geen sex te hebben. Heerlijke gesprekken voeren en zo, als je rustig wilt beginnen. Hoop alleen niet dat je bezwaar er tegen hebt dat ik je vreemde posities laat aannemen terwijl we dat gesprekje hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wilde dames het bed in verleiden met chloroform, ik wilde liever met GHB want daar kreeg je minder hoofdpijn van. Toen zei jij dat ik de GHB mee mocht nemen...
Dus ik mag de GHB meenemen zonder dat je me het bed in wilde verleiden.....
ik moest lachenquote:
Idd, messen en aanverwanten zijn veel efficienterquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso ben ik van mening dat je kleine kinderen niet alleen kan laten met dieren
Puik plan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moeten we ook maar gaan rondsletten?
In zijn vuistje waarschijnlijk, want mij wil hij nietquote:
Ik zat meer te denken aan pistolen en aanverwantenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, messen en aanverwanten zijn veel efficienter.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar ik dat laatste heb gezegd... Maar true, het is ook leuk om geen sex te hebben. Heerlijke gesprekken voeren en zo, als je rustig wilt beginnen. Hoop alleen niet dat je bezwaar er tegen hebt dat ik je vreemde posities laat aannemen terwijl we dat gesprekje hebben.
ik weet alleen niet met wiequote:
Whut? Dus hem alleen naar de kinderboerderij laten gaan is een slecht idee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso ben ik van mening dat je kleine kinderen niet alleen kan laten met dieren
Inderdaad, pure mentaliteitskwestie. 100% op tijd rijden is mogelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en niet volledig uit te vallen als iemand er al een reis van 18 uur op heeft zitten vanuit Azie, via Iran en Duitsland. Om vervolgens na die landen in het oh zo geweldige Nederland te stranden omdat de NS weer eens verzaakt...
Nou ja, dat hoeft ook weer niet per se. Wel de bedrijfscultuur veranderen. En niet denken in ´winstcijfers´ maar aan het reizigersvervoer.quote:NS/Prorail, preventief ruimen, allemaal en een nieuwe organisatie neerzetten..
We blijven immers singlesquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Seks zonder relatie is altijd goed!
WAIT WUT?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In zijn vuistje waarschijnlijk, want mij wil hij niet
De kippen kunnen hem opetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Dus hem alleen naar de kinderboerderij laten gaan is een slecht idee?
Hamstertje donderde van de eettafel.quote:
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-Equote:
Je kent de mannen op fok?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent een vrouw op fok.
Need I say more?
Nah ja, het heet natuurlijk niet voor niets Kinderboerderij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Dus hem alleen naar de kinderboerderij laten gaan is een slecht idee?
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Lily-Ella het volgende:
Hamstertje donderde van de eettafel.Als je heul klein bent, is dat een flinke afstand. Maar hij doet het nog.
Dat woord relatie geeft me de kriebels, mafcase.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-E
Hoe meer hoe beter!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Seks zonder relatie is altijd goed!
Kijk, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het heet natuurlijk niet voor niets Kinderboerderij.
Nee! STOP! IT HURTS! DON'T DO IT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer..
Kriebels van verliefdheid of jeuk aan die aambeien?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat woord relatie geeft me de kriebels, mafcase.
Jij onmens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.
Oh noes!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-E
Ik wil tegenwoordig alleen maar seks IN een relatie..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dmv de deur opendoen terwijl meneer hamster onder de deurkier zat te snuffelen, gaf mooie patronen op de vloerbedekking, dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.
Dat van die aambeien zou tussen ons blijven!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kriebels van verliefdheid of jeuk aan die aambeien?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dmv de deur opendoen terwijl meneer hamster onder de deurkier zat te snuffelen, gaf mooie patronen op de vloerbedekking, dat dan weer wel.
Heb soms wat moeite om mijn Snuit te houden.. Zulk soort dingen moet je ook niet in het geheim tegen mij vertellen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat van die aambeien zou tussen ons blijven!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt me hevig teleur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb soms wat moeite om mijn Snuit te houden.. Zulk soort dingen moet je ook niet in het geheim tegen mij vertellen..
Heeft jouw leven nog wel zin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wederom.. dit is ook 1 van de 1001 redenen waarom het niet werkt tussen ons..
SLUIT RAMEN EN DEUREN!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nationale ramp mensen,
mijn cola is op. Ik herhaal, mijn cola is op!!!!!!
Code rood! iedereen red jezelf!
zorg dat je voldoende drinkwater in huis hebt!quote:
Oh ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeker wel Q. Zeker!!!
Eigenlijk ben jij jaloers op mij..
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.quote:
Ik moest zelfs bij Q in bed slapen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.
Maar ze vinden hem leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Pup, je sig, veranderen, kom op nu!
Als jij nou langs de winkel gaat om voor mij cola te halen, krijg jij van mij een pakje appelsapquote:
Ik voel me ineens heel erg onprettig hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest zelfs bij Q in bed slapen!!!
Luisteren naar L-Equote:
en hebben tietenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij niet. Wij zijn cooler. En mooier.
Ik heb een bijzonder comfortabel bed hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel erg onprettig hier.
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.
Ga bij Q. in bed liggen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu echt even een tukkie doen. Alleen
ik heb me niet bij jou gemeldquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.
Nog niet, nog niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb me niet bij jou gemeld![]()
*buuuzzzz*quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.
Maar Q, dat was geen jaloezie. Ze wil niet alleen in bed liggen, en jouw bed is haar bekend. Het leek me voor iedereen een fijne oplossing. Sorry hoor.quote:
Ik wil best gaan maar dan weet ik niet zeker of ik mijn pakje appelsap wel krijg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij nou langs de winkel gaat om voor mij cola te halen, krijg jij van mij een pakje appelsap
Er zijn incidenteel uitzonderingen, damequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent de mannen op fok?
Need I say more?
30 augustus is op een maandag!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef djayzz het volgende:
Ticket naar NL wordt nu geboekt voor 30 augustus, kan ik nog mooi een weekend meepikken
quote:
Ik naarquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
30 augustus is op een maandag!en dan ga ik naar aedm!
het gaat gebeuren?quote:
Appelsap kon je krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef Graseter het volgende:
GvE ik haal cola voor jou als jij mijn kamer stofzuigt.
Bewijs?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn incidenteel uitzonderingen, dame
Alsjeblieftquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat gebeuren?
[..]
Appelsap kon je krijgen![]()
[..]
Bewijs?
ik wil alleen geen cola halen omdat ik dan de deur uit moet en me dus moet aankleden en fatsoeneren enzulks..quote:
Vakantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil alleen geen cola halen omdat ik dan de deur uit moet en me dus moet aankleden en fatsoeneren enzulks..
waarom zou ik jouw kamer dan wel willen stofzuigen?
nog steedsquote:
Mazzelkutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |