nr1 = nr3 + T*nr2 ... of als je een foto ziet (T=0): nr1 = nr3quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het zo niet mee eens he! Voor mij is uitstraling nr1, karakter nr2 en uiterlijk nr3
dan inteligentie en dat soort shit
en dat los van t feit dat er ook een berg mannen zijn die de mooi boys ontwijken en er niet eens aan willen denken een praatje te maken omdat ze zichzelf dan onzeker gaan voelen over eigen uiterlijk
Huh? Wie, wat, waar, hoe, vertel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon. Ik krijg het niet meer van mn netvlies en het is Venco's schuld
Mijn goedkoopste van de afgelopen 1,5 jaar was 78 euro. 66 euro is echt niks.quote:
Oh dat klinkt wel heel mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor... Ben compleet weg van dr... En als ik een nieuwe relatie aanga dan hoop ik nooit meer vreemd te gaan en ga ik er 100% zeker voor in therapie (puur omdat ik eraan verslaafd ben). Maar op dit moment heb ik nog een relatie. En zij komt pas over 2 weken terug. Dus dat zal eerst afgekapt moeten worden...
Dus eigenlijk vind ik mezelf nu wel ontzettend ver gaan. Heb zoiets nog nooit gedaan.
[..]
Ik had altijd een heel ander beeld van Techno. Hij had volgens mij nooit foto's dus dan verzin je er zelf wat bij. Van jou wist ik dat je een knappe vrouw zou zijn.
Overigens heb ik Techno nu gezien in zn fobo en vind ik het een knappe man.
Jullie hebben trws beide kinderen toch/
Laat ik dan zeggen dat ik daar een erg goed gevoel voor heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen of vinden, maar dat betekent nog niet dat het waar is. Iedereen heeft andere ideeën bij knap, zo ook ik, zo ook jij. Er is geen waarheid bij knap. Als iemand arrogant is, vind ik iemand direct al minder knap. Jij denkt dan dat dat komt door jaloezie voor diegene?! Maar ik vind dat het uiterlijk toch echt samenhangt met hoe iemand zich gedraagt.
jij met pinup hair stylequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wie, wat, waar, hoe, vertel?
valt wel mee toch.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste van de afgelopen 1,5 jaar was 78 euro. 66 euro is echt niks.
Auwquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
valt wel mee toch.
Telefoontje van gisteren heeft me 40 euro gekost
Ehhh?quote:
Ik geef mannen geen cijfer...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben een 8+ maar geen mooiboy.
Maar da,s toch niet hetzelfde als 6 jaar geleden toen ik nog een 9+ was.( maar wel meer een mooiboy )
Dat is eerder of je penislengte in cm of je iq.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben een 8+ maar geen mooiboy.
Maar da,s toch niet hetzelfde als 6 jaar geleden toen ik nog een 9+ was.( maar wel meer een mooiboy )
ben ik t niet mee eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
nr1 = nr3 + nr2 ... of als je een foto ziet: nr1 = nr3
Relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.
komt door al die dates natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat het voor velen echt heel weinig is, maar normaal ben ik 15 euro per maand kwijt dus ik schrok nu wel ff. Maar weet waar het hm in zit.
vraag maar aan vencoquote:
Duimpje! Alles goed?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens
een op het eerste gezicht knppe knul die enorm knullig loopt en als ie zn bek opentrekt een beetje al koe praat ofzo om al zijn eigen grapjes 'knort' om maar wat te noemen en dan een gouden karakter heeft heel galant is maar wel voor zichzelf opkomt enzo is het dan toch net niet voor mij.
Uitstraling omvat zoveel meer
wel is het zo dat karakter een uiterlijk omhoog of omlaag kan halen!
Haha nee, dat zou een feest zijn.quote:
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
Ja, waar gaat dit nou over? Ik volg d'r niks van en heb niet de tijd om er nu veel aan te besteden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag maar aan venco![]()
zij is de schuldige
Zie foboquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nu verwachtte ik toch een OP met foto's van de schoonheden in singles.Tegenvaller.
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nu verwachtte ik toch een OP met foto's van de schoonheden in singles.Tegenvaller.
Oh arme ik. Kardinaal maakt een grapje over mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is eerder of je penislengte in cm of je iq.
Ik zit normaal rond de 60 in NL. Dat is dan wel inclusief internet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waar gaat dit nou over? Ik volg d'r niks van en heb niet de tijd om er nu veel aan te besteden.
iemand die t met me eens isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duimpje! Alles goed?![]()
Jaaa, uitstraling is zoveel meer inderdaad. Blik, lopen, reactie, lachen, etc. Superbelangrijk.
Wat was dit weekend iedereen trouwens liev!![]()
Dat is het idd... Maar juist die grens overschrijden geeft mij de adrenaline... Komt allemaal wel goed. Gewoon aan werken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel mooi!
En je bent waarschijnlijk niet verslaafd aan het vreemdgaan maar aan de aandacht en het veroveren??
Zo was het bij mij in iedergeval maar ik heb geleerd waar de grens ligt waardoor ik toch het gevoel krijg wat ik wil zonder te ver te gaan/ vreemd te gaan
Ik ben altijd erg open over vreemdgaan, maar uiteindelijk kan ik niet de volgende stap maken. Ik zou nooit kunnen trouwen, kinderen krijgen met leugens uit het verleden. Dus of alles opbiechten of afbreken. Ik kies voor het laatste. Ook omdat we beide dingen missen in onze relatie.quote:En nu dan een lastige periode maar je gaat die ander dus wel echt 'dumpen'? ook as het met die vlinders uiteindelijk niets wordt!?!?
uiterlijk in mn hoofd ja. Karakters op FOK! zeggen mij nooit zo veel. Misschien omdat ik weet dat mijn personage puur de slechte kant van mij reflecteerd.quote:Oh dus puur op uiterlijk dacht je dat we niet bij elkaar zouden passen?
Yup beide kid(s) en ook dat werkt prima
*tromroffeltje*quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh arme ik. Kardinaal maakt een grapje over mij.
Dat zeg ik, voor mij is het nu ook ff veel maar goed, ik werk dus kan het nu wel goed betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hoge rekening hoor. Ik heb telefoonrekeningen van EUR 7,50. per maand.
Je vindt dat praten als een koe en om eigen grapje knorren niet een onderdeel van z'n karakter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben ik t niet mee eens
een op het eerste gezicht knppe knul die enorm knullig loopt en als ie zn bek opentrekt een beetje al koe praat ofzo om al zijn eigen grapjes 'knort' om maar wat te noemen en dan een gouden karakter heeft heel galant is maar wel voor zichzelf opkomt enzo is het dan toch net niet voor mij.
Uitstraling omvat zoveel meer
Ja, maar de mate waarin hang er vanaf hoe makkelijk je met mensen kunt omgaan toch? Als je het met iedereen goed kunt vinden en iedereen jou leuk vindt, dan geef je meer om uiterlijk dan iemand die moeite heeft om zich aan - en mensen aan zich te binden.quote:wel is het zo dat karakter een uiterlijk omhoog of omlaag kan halen!
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand die t met me eens is
dit weekend telt niet mee toen vond ik ook iedereen zoveel liever en mooier![]()
![]()
![]()
ben je alweer in NL???
Dat jij een leuke snoet hebt wist ik al.quote:
True true, toch vind ik dat ik geen slechte smaak heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.
En het is in mn netvlies gebrandquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gevil dacht dat ik misschien een kloon van haar was en ik zei daarop dat dat om verschillende redenen niet kan. O.a. dat Gevil en ik qua uiterlijk niet op elkaar lijken. Toen zei ze dat zij en jij toch ook niet op elkaar lijken waarop ik beweerde dat ik je gespot had met een Pin-up lok zoals zij die nu heeft.
Knapheid voel je aan? Je haalt er heel rare dingen bij zo, imo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Laat ik dan zeggen dat ik daar een erg goed gevoel voor heb...
Net zoals mensen aanvoelen. Ik weet bijna altijd een juiste snaar bij iemand te raken omdat ik aanvoel wat ze zoeken in het leven.
Het is ook meteen de reden waarom mijn carriere in een stroomversnelling zit.
wij hadden en hebben over veel dingen dezelfde meningquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...![]()
Oh en ik had wel een bizarre look, maar geen pin-up.![]()
Heb de hare nog niet gezien trouwens, ff spieken.
quote:
Qua posten of qua uiterlijk? Want qua uiterlijk zei ik dat ook tegen haar, dat we niet op elkaar lijken. Qua smaak/mening zijn we het wel vaak met elkaar eens iig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind jou en kloon zowat eerder tegengesteld dan op elkaar lijken...![]()
Alle schoonheid is relatief en vergankelijk ... ook karakter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Probleem is dat schoonheid maar relatief is... en vergankelijk bovendien.
Ik weet wat mensen over het algemeen ( dus het grootste deel, jajaja er zijn altijd uitzonderingen blabla) mooi vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Knapheid voel je aan? Je haalt er heel rare dingen bij zo, imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |