Vertel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie weet wat Djayzz met die vrouwen uitspookt.
Maar ik zei toch: Fok-slet.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Moet je niet daadwerkelijk seks hebben om een slet te zijn?.
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vertel.![]()
RODDELS WILLEN WE, RODDELS!
Je bevestigde net wel, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.quote:
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteedquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de discussie niet. Als jullie veel overeenkomsten hebben dan is dat toch prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. El deed daar zelf ook aan mee door het nog eens te benadrukken hoeveel we verschillen. Er werden slechts wat voorbeelden genoemd om het punt duidelijk te maken. Er wordt nu van alles bijgehaald wat totaal niet gezegd is. Dat is ook weer jammer.
Ik wil GHBquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
Jij had toch de naam frigide bitchquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteed
Owjaquote:
Ja heul welquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Geweldigquote:
het ligt aan mannen, niet aan vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
ik heb helemaal niksquote:
Haaaai lieverdquote:
Altijd de schuld weer bij een ander neerleggen, ik doe moeite. Ik koop een roosje voor ze, ik ontdooi het eten voor ze en regel de Chloroform. En nog is het niet genoeg, pffff vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ligt aan mannen, niet aan vrouwen
Ach, ik vond het gewoon irritant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap de discussie niet. Als jullie veel overeenkomsten hebben dan is dat toch prima.
Arme wijquote:
je moet geen moeite doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Altijd de schuld weer bij een ander neerleggen, ik doe moeite. Ik koop een roosje voor ze, ik ontdooi het eten voor ze en regel de Chloroform. En nog is het niet genoeg, pffff vrouwen.
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme wij![]()
[..]
je moet geen moeite doen
Klinkt als een belediging.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?
WTF
Sprinter naar Utrecht, inmiddels rijdt ie wel en zijn we bijna bij culemborgquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ik mag wel de GHB meenemen maar je wil dan geen seks met me?
WTF
Dan weet je waar je zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]Dan rennen ze alleen maar weg, wat schiet ik daar nou weer mee op?
Hej mopjequote:
Als alles goed gaat word ik ook dikkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik word dik![]()
Nou ja .. mn buikvel wordt slapper
Wat precies? Dat je je gelijk niet krijgt? Want erop doorgaan doe (deed) je oa zelf.quote:
Kunnen we samen dik wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als alles goed gaat word ik ook dikker
Hopelijk om een andere reden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Kunnen we samen dik worden
Maar jouw buikvel wordt wel strakker
Gelukkig. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sprinter naar Utrecht, inmiddels rijdt ie wel en zijn we bijna bij culemborg
Wat doen we eraan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme wij![]()
[..]
je moet geen moeite doen
Nee, dat er niet begrepen werd wat er door Gevil en mij werd gezegd en het vervolgens opgeblazen wordt. Dat idee kreeg ik althans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat precies? Dat je je gelijk niet krijgt? Want erop doorgaan doe (deed) je oa zelf.
Vertel dat de NSquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
bijvoorbeeldquote:
Jij wilde dames het bed in verleiden met chloroform, ik wilde liever met GHB want daar kreeg je minder hoofdpijn van. Toen zei jij dat ik de GHB mee mocht nemen...quote:
And now... Spread the love!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat er niet begrepen werd wat er door Gevil en mij werd gezegd en het vervolgens opgeblazen wordt. Dat idee kreeg ik althans.
Maar goed, het was al voorbij volgens mij.
Annie wil gewoon pompen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wilde dames het bed in verleiden met chloroform, ik wilde liever met GHB want daar kreeg je minder hoofdpijn van. Toen zei jij dat ik de GHB mee mocht nemen...
Dus ik mag de GHB meenemen zonder dat je me het bed in wilde verleiden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |