Vertel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie weet wat Djayzz met die vrouwen uitspookt.
Maar ik zei toch: Fok-slet.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Moet je niet daadwerkelijk seks hebben om een slet te zijn?.
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vertel.![]()
RODDELS WILLEN WE, RODDELS!
Je bevestigde net wel, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.quote:
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteedquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de discussie niet. Als jullie veel overeenkomsten hebben dan is dat toch prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. El deed daar zelf ook aan mee door het nog eens te benadrukken hoeveel we verschillen. Er werden slechts wat voorbeelden genoemd om het punt duidelijk te maken. Er wordt nu van alles bijgehaald wat totaal niet gezegd is. Dat is ook weer jammer.
Ik wil GHBquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
Jij had toch de naam frigide bitchquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, dan is de geuzennaam FokSlet niet aan mij besteed
Owjaquote:
Ja heul welquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Geweldigquote:
het ligt aan mannen, niet aan vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn even meewerkend als alle vrouwen die ik ooit gedate heb, vol tegenzin tot de Chloroform in kicked.
ik heb helemaal niksquote:
Haaaai lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |