lachen om eigen grapjes mss wel praten als een koe doel ik meer op bepaalde accenten of stemgeluid....quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je vindt dat praten als een koe en om eigen grapje knorren niet een onderdeel van z'n karakter?
[..]
Ja, maar de mate waarin hang er vanaf hoe makkelijk je met mensen kunt omgaan toch? Als je het met iedereen goed kunt vinden en iedereen jou leuk vindt, dan geef je meer om uiterlijk dan iemand die moeite heeft om zich aan - en mensen aan zich te binden.
Tof, wij waren naar Welcome To The Future. Alleen jammer van de vele regen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!
Was jij ook op een leuk feestje dan?![]()
klinkt super leuk, hoelang ben je hier?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vrijdagochtend teruggekomen uit Soedan, vrijdagmiddag BBQ voorbereid voor knuffelmeisje en mijn beste vriendin en haar vriend, in Den Haag. En zaterdag naar Dance Valley (verrassing voor knuffelmeisje). WAT een feest!
Was jij ook op een leuk feestje dan?![]()
Ja lekkerquote:
Gaaf!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt super leuk, hoelang ben je hier?
wij zaten vlakbij bij welcome to the future
Ik heb geen pin-up look:quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij hadden en hebben over veel dingen dezelfde mening![]()
![]()
maar die pin up zie ik in mn hoofd
helemaal waar. Uiterlijk is echt een wereld van verschil, maar smaak is bijna identiekquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua posten of qua uiterlijk? Want qua uiterlijk zei ik dat ook tegen haar, dat we niet op elkaar lijken. Qua smaak/mening zijn we het wel vaak met elkaar eens iig.Daar ging het om.
Als ik 2 tegenpolen op dit forum moet noemen zijn dat wel Kloon en Venco.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
helemaal waar. Uiterlijk is echt een wereld van verschil, maar smaak is bijna identiek
Als je het moet lopen is het ineens niet meer zo dichtbij hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Duimelot het volgende:
wij zaten vlakbij bij welcome to the future
ik weet het, maar ik zie hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen pin-up look:
[ afbeelding ]
smaak he, niet gedragquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik 2 tegenpolen op dit forum moet noemen zijn dat wel Kloon en Venco.
Ok een drukke bedoeling nog dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaaf!
4 dagen Duitsland nu.
Dan 5 dagen Kroatie
Dan vakantie, paar daagjes NL en Dld.
En dan weer 4 dagen Duitsland en dan weer Soedan (presentatie) en India.
Bizar veel.
Hoe was de sfeer op WTTF? Op Dance Valley was ie echt geweldig!Ondanks het kutweer.
De sfeer was prima ondanks het slechte weer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
Hoe was de sfeer op WTTF? Op Dance Valley was ie echt geweldig!Ondanks het kutweer.
Heb je net mijn post niet gelezen? Ik heb net uitgelegd wat ik bedoelde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik denk dat nouk en ik eerder tegenpolen zijn dan venco en ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stemgeluid is een interessante. Dat lijkt me een afwijking in het lichaam (uiterlijk)quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..] lachen om eigen grapjes mss wel praten als een koe doel ik meer op bepaalde accenten of stemgeluid....
Vandaar de formule:quote:Ik ken mensen die op het eerste gezicht niet aantrekkelijk zijn, je leert ze kennen, hebben een hart van goud en dan valt je ook opeens op dat ze hele mooie ogen hebben of een schattig kuilte in de wang met lachen of als ze nu even net andere kleding aan zouden doen het er al veel leuker uit zou zien etc etc
maar dat eerste gezicht maakt dat sommige mensen al niet verder kijken.
omgedraaid ook een lekker ding die na 4 zinnen te hebben gezegd zo dom blijkt te zijn als het achterend van een varken of juist erg zelfingenomen ofzo daar kan ik zo op afknappen dat me opeens opvalt dat hij best worste pootjes heeft of weet ik veel wat, iig het uiterlijk daalt vanzelf en alleen de mindere dingen vallen me dan meer op.
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Stemgeluid is een interessante. Dat lijkt me een afwijking in het lichaam (uiterlijk)
Manier van bewegen zou ik al meer aan het karakter kunnen toewijzen.
[..]
Ja, megagigadruk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ok een drukke bedoeling nog dus
wij vertrekken volgende week 3 weken naar frankrijk
daarna moeten we maar snel afspreken!
Sfeer was gewoon geweldig ook ondanks het kutweer!
maar denk dat dat ook gewoon zo samenhangt met de stemming waarin 90% vereerd enzo
jebquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat nouk en ik eerder tegenpolen zijn dan venco en ik![]()
quote:venco en ik hebben nog zelfde smaak ook
gesloten houding e.d. ken ik wel, maar stemgeluid en beweging?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je net mijn post niet gelezen? Ik heb net uitgelegd wat ik bedoelde.
Qua smaak zitten Gevil en ik op dezelfde lijn, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.
Je beweegt zoals je je voelt ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
In welke zin zegt beweging iets over karakter dan?
Ik ken ze allebei en het is zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er gewoon keihard mee oneens. Jullie lijken in niets op elkaar.
Als ik jouw smaak in de afgelopen maanden zo gevolgd heb, dan klopt er niets van dat die hetzelfde is als die van kloon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua smaak zitten Gevil en ik op dezelfde lijn, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat is gewoon een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |