Probeer Tjetter eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat een verneukte kut site is dat toch.
Klacht: Hyves.
Hij gaat je melden bij FBquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Susteren het volgende:
Wat een verneukte kut user is dat toch.
Klacht: AdvancedPower.
wie?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Susteren het volgende:
Wat een topuser is dat toch, die nattermann.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mezelf.
wat een topic vergaller is het toch ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Susteren het volgende:
op jezelf reagerenquote:
wat een topic vergaller is het toch ook.quote:
ik pwn hard jonge =)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:32 schreef Susteren het volgende:
Yow olment, wat ben jij een G.
[ afbeelding ]
quote:
Stoer doen met mybrutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:13 schreef Olment het volgende:
[..]
http://olment.mybrute.com/fight/60855116
hahaha verliezer
Jij wel zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Ritmo het volgende:
TS heeft geen vrienden en foto's om op een profiel te zetten.
Jíj moet ophouden met kaatsen iets origineels verzinnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
En hou op met dat kaatsen, verzin iets origineels.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jíj moet ophouden met kaatsen iets origineels verzinnen.
Doeiquote:
http://dromenvangertje.hyves.nl/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS heeft geen vrienden op hyves
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Susteren het volgende:
Bek dicht over jitzzzze die is wel 100x beter, bekender en beroemder (BBB) dan jijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die 20 jaar lang dezelfde icon hebben
Nee, elke week van icoon veranderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die 20 jaar lang dezelfde icon hebben
Whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bek dicht over jitzzzze die is wel 100x beter, bekender en beroemder (BBB) dan jij![]()
Triangeljostie
Nee hoor. Ze heeft 424quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://dromenvangertje.hyves.nl/
Vrienden: 0![]()
![]()
Ik ben allang beroemd op Fok maynquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, elke week van icoon veranderenWil je nou een Fok! bekendheid worden of niet? Stinksok
![]()
[..]
Whehehe![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://dromenvangertje.hyves.nl/
Vrienden: 0![]()
![]()
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLBquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://sabineuitroepteken.hyves.nl/
Te laat. Ik heb Marcel Roubos er al op af gestuurd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLB
Je kon de anti-Hyvestopics niet meer vinden en toen dacht je: 'Boeiend, ik open weer een nieuwe..'?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
heb je een berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het om opgesloten te worden onder de noemer 'Je doet niet meer mee!'...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
Zoveel mogelijk ´vrienden´ proberen te verzamelen.
Dit was het nieuwsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het om opgesloten te worden onder de noemer 'Je doet niet meer mee!'...
Hele leven is op internet te vinden volgens mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLB
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hele leven is op internet te vinden volgens mijEn dan? Ga je haar aanranden of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hele leven is op internet te vinden volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Dat is voor mij binnen 5 minuten te bereiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan? Ga je haar aanranden of wat?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan? Ga je haar aanranden of wat?
Mijn godquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb Marcel Roubos er al op af gestuurd.
Neem wel een camera mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dat is voor mij binnen 5 minuten te bereiken.
Succes met mij opzoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
hmja, zat wel even te shaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er gaat toch niks gebeuren hoor, FOK!ers zijn allemaal laffe zolderkamerfappers.
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komenquote:
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmja, zat wel even te shaken.
maar ze mogen allemaal langs komen voor een kop koffie
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je vergeet nog het breezer aspect..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef Haarklip het volgende:
Nu nog d'r wachtwoord raden;
XikXbenXeenXsletX
of iets dergelijks?
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabinequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komen
En houdt vooral de Posthistory van AP in de gaten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.
Dat stukje geldt ook voor bepaalde KLB'ers.quote:
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabine
dat waren lang geen 10quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Werd doorgelinkt door mn broerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 5 jongens op 1 avond zoende![]()
wat een sletquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?quote:
Spermavangertje zou een betere username zijn geweest.quote:
Hij is een goede vriend die haar ook kent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?
Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
Oh jezus, ik dacht dat Appingedam ergens in de buurt van Monnickendam en omstreken zou liggen maar het ligt dus serieus in de middle of nowhere
Dat is classified bro.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?
mag ik raden wie je bent xd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend die haar ook kent.
We zitten bij elkaar op schoolquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag ik raden wie je bent xd?
heb ik je op msnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op school
maar ik ga ff werken in de haven in delfzijl kussiexxxxx
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
http://adnaan31.hyves.nl/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef JackSpermSwallow het volgende:
Hoi ik ben Adnaan Kadir en mijn naam op dit forum is JackSpermSwallow
jamanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.
kusssiiieeeieieieiexxx doej e de groentje aan sbientje?!/1 als je dr sietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
kut adnaan xDquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
http://adnaan31.hyves.nl/
Opgelost.
Tenzij kuttroll natuurlijk.
Hoax, in de provincie wonen geen negersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Opgelost.
Negers in Delfzijl, wat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Opgelost.
Ik woon dichtbij Veendam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.
Oei oei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Spermavangertje zou een betere username zijn geweest.
quote:
Havenarbeider, dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oei oei.
En dan alsnog een topic in PUB openen omdat ze moeite heeft een jongen die ze leuk vindt te zoenen.
ZOMG DUCKFACE EINZZZZZWEIIII!1111quote:
Malouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Telegrey het volgende:
Haha, ik zit nu Melanie en Malou te playen op MSN. Later chickies. (h) XD
Haha.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Havenarbeider, dus dat klopt wel.
Hoe goedkoop ben je als je op 1 avond met 5-10 jongens, what's the point, niggah.quote:
Hoi,quote:
geen 5-10quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Hoe goedkoop ben je als je op 1 avond met 5-10 jongens, what's the point, niggah.
5 dusquote:
De hoeveelste was jij?quote:
Maatje XL, kan makkelijk 5-10 units hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben een geïnteresseerde koper/huurder.
Kunt u mij vertellen hoe groot de inhoud van deze zaadcontainer is?
Groetjes,
AP
dus...?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:10 schreef Splutje het volgende:
Uit het topic Hoevaak masturbeer jij?
[..]
JEETJE ZEG!!7!77quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:10 schreef Splutje het volgende:
Uit het topic Hoevaak masturbeer jij?
[..]
Achter aansluiten graag. Trek maar een nummertje:quote:
Top, ik zal het even met mijn vrienden bespreken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maatje XL, kan makkelijk 5-10 units hebben
Kimberly's verpesten het niet, Gea's en Hetty's verpesten het met hun krabbelplaatjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Nikmans het volgende:
Hyves is lame door al die Kimberly's die het hebben maar tegelijk toch stiekem ook wel handig
Dus, welke Nick uit appingedam is dit?quote:
Ik gokquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus, welke Nick uit appingedam is dit?
Dan is het sowieso:quote:
Mooi speurwerk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is het sowieso:
[ afbeelding ]
De enige met zijn profiel op verborgen.
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef LeNick het volgende:
Het leuke is dat haar niet eens op Haaifs heb.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:
[ afbeelding ]
Maar je kent haar wel dus je zit vast ook op het Ommelander dus dan ben je vast:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef LeNick het volgende:
Het leuke is dat haar niet eens op Haaifs heb.
Geil wijf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar je kent haar wel dus je zit vast ook op het Ommelander dus dan ben je vast:
[ afbeelding ]
Ook online en zit maar een klas hoger.
Dat is het hem nou juist, iedereen heeft Dromenvangertje al. Je hoeft haar maar aan te spreken en je kan al doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich voor Nick interesseren terwijl we Dromenvangertje hebben.
Daar weten we sinds de 2e pagina alles al van. Het mysterie is weg man, het mysterie is weg. Jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Twee jetsers voor je reactiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Aw look at my nose, it's almost big enough to distract you from my way to high hairline.quote:
Lekker likken manquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, iedereen heeft Dromenvangertje al. Je hoeft haar maar aan te spreken en je kan al doen wat je wilt.
Dit is tenminste nog een uitdaging.
Morgen weer aan de jetsers!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Twee jetsers voor je reactie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever niet dat er paddenstoelen uit mijn tong gaan groeien.quote:
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er paddenstoelen uit mijn tong gaan groeien.
Ze hebben toch ook geen Media Markt in Gouda? Of wel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.
Gouda de geksteeee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen Media Markt in Gouda? Of wel?
Er zit wel een MACquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.
Ik weet gewoon waar elke MAC zit. Je weet zelluffff.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kom jij nou ook al uit Appingedam?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahhaha wow waar zijn we beland..
masturberen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik het eens bij je voordoen?
mijn schuldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef Susteren het volgende:
Eigenlijk komt het door mij dat iedereen nu weet wie dromenvangertje is![]()
Ik zei zo je hebt zelf 0 vriendenen toen postte ze der echte hyves (wat natuurlijk ook erg slim is
)
Sorry he
En wellicht een beetje domquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet dom, eerder 15 jaar en naïef.
quote:Studierichting Mavo
Vergeet vrouwelijk niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen man, schamen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
Dit gaat veel tevurrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen man, schamen.
Daar heb je msn/tel. voor... Hyves is juist een profiel met allemaal nep-vrienden die je niet kentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
Mensen zonder facebook hebben geen vrienden uit Tanzania. 'KK Kansloosquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Wat een waarheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Daar gaat dit topic niet meer over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.quote:
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet meer over.
[..]
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.quote:
Dat doe ik zeker.quote:
We?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.quote:
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.
BOEM BAM PRIVACY WEG, SPULLEN WEG ALLES WEG, ALLEEN NOG MAAR NAAKTFOTO'S.
Cryptisch, sehr cryptisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.![]()
Jammer dat hij het wachtwoord van mijn MacBook niet weet.
Lang leve de EUquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.Sites worden dan verantwoordelijk voor hun inhoud.
4chan kan dan sowieso wel opdoeken, maar fok moet ook oppassen. Misschien is dat wel goed voor de klb-pubertjes
![]()
Nou, jullie kunnen je niet gedragenquote:
Bewijs, dat moedervlekje (voor de kijker) linksboven je navelquote:
Je kan het ook zien als goede les...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou, jullie kunnen je niet gedragenaltijd maar andere mensen belachelijk maken
Gelukkig heb ik gemaild met Yvonne
, eens zien of ik gelijk krijg/
Gelukkig heeft ze die naaktpics zelf gemaakt, en maakt ze zichzelf alleen maar belachelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.Sites worden dan verantwoordelijk voor hun inhoud.
4chan kan dan sowieso wel opdoeken, maar fok moet ook oppassen. Misschien is dat wel goed voor de klb-pubertjes
![]()
Dit doet cyberpesten dus met je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bedankt dat jij zo goed over het forum waakt, ik ga jou zeker voordragen als nieuwe ONZ modquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gast. Je zult haar toch nooit neuken. Geef het nou maar op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie die PI's en overmatig gebruik van smileysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Gast. Je zult haar toch nooit neuken. Geef het nou maar op.
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat de administratoren gewoon harder moeten straffen voor dat soort onzin. Gooi er maar een paar maanden bij, anders leren ze het nooit. Het is gewoon weer dat slappe (s)linkse beleid hier, op buitenlandse fora straffen ze ook harder.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Penisbaard het volgende:
Er is ook nauwelijks blauw aanwezig op dit forum, ik zeg in elke topic minstens 2 moderatoren. Op die manier voorkom je dat mensen misschien iets uit willen spoken, mensen hebben nu het idee dat ze teveel vrijheid hebben.
Negers die trollreacties voor echte reacties aanzien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef tho_Omas het volgende:
Negers die tegen mijn trollfacade lopen.
Laat je niet intimideren door die kindjes die even ruig willen doen, je had gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef tho_Omas het volgende:
Negers die tegen mijn trollfacade lopen.
ja hé.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Groningert het volgende:
Jezus dromenvangertje, appingedam, dat zit écht vol met paupers.
Het ging om die noobenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Negers die trollreacties voor echte reacties aanzien.
Boom headshot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bewijs, dat moedervlekje (voor de kijker) linksboven je navel
Aight.quote:
Penisbaard, het ruigste kindje van fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zou mooi zijndan krijgen we misschien ook strengere moderatie
zijn we eindelijk van die ruige kindjes af.
Ik heb al eerder een paar voorstellen gedaan, maar daar doen de administratoren dan weer niks meemisschien dat ze naar de overheid wel willen luisteren.
[..]
[..]
Ik ben inderdaad een beetje overdonderd. Ik wil echt geen ruziequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat je niet intimideren door die kindjes die even ruig willen doen, je had gewoon gelijk hoor.
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef Majkool het volgende:
Het is werkelijk ongelooflijk! Een topic van AP is uitgelopen op een succes!
Ongelooflijk maar waar, ik heb nog geen enkel topic geopend, op V&A na... In tegenstelling tot al jouw slotjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.
Wereldoorlog weet ik niet, maar een burgeroorlog zie ik zeker gebeuren jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een beetje overdonderd. Ik wil echt geen ruzieEén is zelfs voor Feyenoord, nou dan weet je het wel. Ik hoop dat de EU stopt met deze mensen de hand boven het hoofd te houden. Het is belachelijk en dit gaat uitdraaien op een wereldoorlog als we zo doorgaan.
Nou, ik denk dat jij beter kan zwijgen wat topics betreft (zie het aantal slotjes op jouw topics).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.
Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ongelooflijk maar waar, ik heb nog geen enkel topic geopend, op V&A na... In tegenstelling tot al jouw slotjes![]()
Maar goed, ONTOPIC
Jammer van die buik, jammer.. anders had ik d'r gedaan..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Topicsave[ afbeelding ]
[..]
Oh, dat topic ken ik nog wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoen
Dit was anders wel een bazentopic hoor.
Hebben we die trollkloon ook weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef griekjeee het volgende:
Waarom the fuck heeft dit topic zoveel posts.
Er was een meisje aanwezigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef griekjeee het volgende:
Waarom the fuck heeft dit topic zoveel posts.
Het is ook belachelijk. Ze noemen het de "digitale snelweg", maar wat gebeurt er op een snelweg zonder controles? Mensen gaan overtredjngen maken. Sommige overtredingen kunnen zelfs levens kosten, en met internet werkt dat niet anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wereldoorlog weet ik niet, maar een burgeroorlog zie ik zeker gebeuren jaJe ziet wat een invloed internet heeft, cyberaanvallen van Rusland en dat soort dingen. Het ontbreekt gewoon totaal aan controle op het internet, belachelijk toch!?
Wat mij betreft komt er gewoon een soort internetpolitie of iets anders waarmee de overheid de burgers strenger kan controleren op het internet. Ik bedoel, waarom niet? Het is voor onze eigen veiligheid en je hebt toch niks te verbergen?
Ik had alleen nog maar de OP gelezen.quote:
JA!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jammer van die buik, jammer.. anders had ik d'r gedaan..
Omdat het een AP topic is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar de OP gelezen.
Gelukkig minder erg dan die van Lotteeheequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Gelukkig minder erg dan die van Lotteehee
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:48 schreef LeNick het volgende:
[..]
![]()
En ongeveer even erg als die van Eline
Ik ken al mijn 300 vrienden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Majkool het volgende:
[..]
Daar heb je msn/tel. voor... Hyves is juist een profiel met allemaal nep-vrienden die je niet kent![]()
Hyves is voor pauperts..
Gelukkig ken jij wel al je vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Jij hebt vast nog wel backup foto's gemaakt van Lotte, ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:48 schreef LeNick het volgende:
[..]
![]()
En ongeveer even erg als die van Eline
Die staan in mijn mail, ja. Maar dat doe ik jullie niet aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel backup foto's gemaakt van Lotte, ja?
Natuurlijk kan ik het niet hebben dat iemand Hyves heeft met 300 'vrienden'quote:
Deed jij niet mee met dat hele nephyve gebeuren met Famke Paalhaar, Pake, Karel, Svart, Barry Bekkenbodem en die ene meester met z'n eigen politieke partij tegen de hangjeugd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef Majkool het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het niet hebben dat iemand Hyves heeft met 300 'vrienden'![]()
![]()
![]()
![]()
Word ik zo boos om he
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:53 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij wel al je vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen Hyves, dus in dat geval ken je al je vrienden.
![]()
Maar gelukkig ben jij online wel stoer en niet al 10 jaar depressief![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Haarklip het volgende:
Speciaal voor Japsnars..
[ afbeelding ]
Wauw..
Totdat..Gast, doe even normaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Haarklip het volgende:
Speciaal voor Japsnars..
[ afbeelding ]
Wauw..
Totdat..AUW SHIT, nu snap ik wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ach, 1 iemand heeft er op gefapt.. dat heeft ze goed geflikt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat denk je überhaupt te bereiken met zo'n foto
Je snapt toch wel dat iedereen uiteindelijk teleurgesteld zal zijn
Too much informationquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ach, 1 iemand heeft er op gefapt.. dat heeft ze goed geflikt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb geen hyvesMjin god, we zijn allang op een ander onderwerp over gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 teen voor jou.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Goeie foto om op hyves te plaatsen.quote:
Nee, nog niet. Het is nog geeneens zes uur.quote:
Wij eten ook laat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het is nog geeneens zes uur.
Daarom woon ik ook in het gooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wij eten ook laat.Dat is speciaal voor rijke mensen
![]()
Waar over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjin god, we zijn allang op een ander onderwerp over gegaan
alsof een internet heldje het recht hieeft iedereen te "doen"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jammer van die buik, jammer.. anders had ik d'r gedaan..
Nee iedereen zit in het andere reltopic. We worden wel verwent vandaagquote:
Inderdaad zeg! Misschien wordt deel 2 wel weer nice van deze toekomstige reeks. Misschien post iemand dan die beruchte foto's?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee iedereen zit in het andere reltopic. We worden wel verwent vandaag
Hij gaat dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |