Neem wel een camera mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dat is voor mij binnen 5 minuten te bereiken.
Succes met mij opzoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post nooit en dan ook nooit je hyves op een site als FOK!. En al helemaal niet in KLB
hmja, zat wel even te shaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er gaat toch niks gebeuren hoor, FOK!ers zijn allemaal laffe zolderkamerfappers.
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komenquote:
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmja, zat wel even te shaken.
maar ze mogen allemaal langs komen voor een kop koffie
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://sabineuitroepteken.hyves.nl/
Je vergeet nog het breezer aspect..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:51 schreef Haarklip het volgende:
Nu nog d'r wachtwoord raden;
XikXbenXeenXsletX
of iets dergelijks?
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabinequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof ik vrijwillig naar Appingedam wil komen
En houdt vooral de Posthistory van AP in de gaten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En als je iets in de bosjes ziet gewoon de gordijnen dicht doen.
Dat stukje geldt ook voor bepaalde KLB'ers.quote:
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken Sabine
dat waren lang geen 10quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Werd doorgelinkt door mn broerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Speciaal een kloon voor aangemaakt, zozo.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Is mooie stad hoor. Woon er zelf en ken SabineZij mij alleen nog niet.
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 5 jongens op 1 avond zoende![]()
wat een sletquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Bewijs: Ze heeft alleen een vader, en was ooggetuige van hoe ze 10 jongens op 1 avond zoende![]()
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?quote:
Spermavangertje zou een betere username zijn geweest.quote:
Hij is een goede vriend die haar ook kent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |