Misschien kunnen onze ouders ruilen van speeltje?quote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef BroccoliBeer het volgende:
En je vond ook al je moeders vibrator. Je hebt het zwaar, TS.
En haar Hyves.quote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Neem wraak door haar pics op Fok! te posten
vrij terechte klacht, bonusklacht, combo bonusklacht en Superrrr-Bonusklacht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Haarklip het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. TS en zijn vriendin zijn uit elkaar, na een aantal flinke ruzies. Mevrouw is vreemdgegaan met haar ex, gister. Niet voor de eerste keer overigens, maar toen was TS te dom om te beseffen dat het eigenlijk een vuile hoer is.![]()
Mevrouw heeft in het verleden gezegd dat ze nóoooooit zou vreemdgaan, omdat ze dat niet zou kunnen maken tegenover haar vriend. #(%*#)Q_%*!%+*
Klacht: Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoen
Bonusklacht: Liefdesverdriet.![]()
Combo-Bonusklacht: Ex is een dikkertje, terwijl TS bést te doen is.
Superrrrrrr-Bonusklacht: TS moet nu weer een vriendin zoeken met net zo'n kont en Cupmaat C.
En de beelden van toen ze een keer voor de webcam een peepshow voor je ging doen met haar achternaam en telefoonnummer erbijquote:
Misschien mag TS dan wel langskomenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef LeNick het volgende:
TS wil dat ik de Hyves post, danwel een pic. Ik wil ook. Maar ik ben bang.![]()
Dalijk komt die enge vadert op me af.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Misschien mag TS dan wel langskomen
Ik post hem weg.quote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef LeNick het volgende:
TS wil dat ik de Hyves post, danwel een pic. Ik wil ook. Maar ik ben bang.![]()
Dalijk komt die enge vadert op me af.
ziet er goed uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |