Zeggen jullie chica's altijdquote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder eten*prikt ook in buik* *blubber*
Ik bedoel *vult vorige post aan* er zitten naar ik me herinner 3 gaten in een wijf, de mond, de anus en de vagina, wat moet die 4e dan doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
Nee DeLuna is toch echt wel zo hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeggen jullie chica's altijd
"Ewwww maar ik ben zo diiiik" En dr vervolgens als een graatpakhuis uitzien
Tuurlijk maar dan wel eerlijk oversteken.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja dat zal
mag ik hem nog eens zien?
Zij is echt dik, zegt ze, en dat was niet beledigend bedoeld, want dit zei ik zelf ook tegen haarquote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Correct, de datum officieel was zondag 11 juli omstreeks 04:30 2010 toen ik de club verliet met een leuke blondine van 20 jaar oud.quote:
haha das bij de meeste wel waar indd.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oren, Skullfucken, Tieten..quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel *vult vorige post aan* er zitten naar ik me herinner 3 gaten in een wijf, de mond, de anus en de vagina, wat moet die 4e dan doen?
Was het 25% korting op de blondines met soa?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Correct, de datum officieel was zondag 11 juli omstreeks 04:30 2010 toen ik de club verliet met een leuke blondine van 20 jaar oud.
JE MOET EEN NIEUWE SC OPENEN. HOER.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha das bij de meeste wel waar indd.
maar ik ben gewoon echt dik
* Kijkt foboquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat noem je echt dik?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja, tussen de tieten kan het nogquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Oren, Skullfucken, Tieten..
Fantasie jongen, fantasie.
pics van jezelf in bikini om dat te bewijzenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheidquote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
JE MOET EEN NIEUWE SC OPENEN. HOER.
EN ALS JE DAN TOCH BEZIG BENT. PICS VANJEZELF POSTEN.
aandachtquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het aan je vriendin want die zal er dan wel gestaan hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Was het 25% korting op de blondines met soa?
Geopend.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheid
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dikquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij is echt dik, zegt ze, en dat was niet beledigend bedoeld, want dit zei ik zelf ook tegen haar
Edit: en dit is dus wat jij zegt heh![]()
Beter xDquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry xD ik zal er zo 1 posten omdat ik geen nieuwe SC geopent heb, luiheid
Op zn Russisch noemt men datquote:Op maandag 12 juli 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, tussen de tieten kan het nogVergeten
Ik ben echt geen graatpakhuisquote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah wat dan welquote:
Vraag het aan luna, want ik heb haar al meerdere keren proberen te overtuigen dat ze niet hoeft te diëtenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
Z
[..]
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dik
Ik ken mensen die daar over lopen te fratsen en uit zien als zo'n biafra negert
BMI zegt niksquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben graatpakhuizen ook een BMI van 23.9 dan?
quote:
DDAAAAYUUUUMMMMMMNNNNquote:
Jongen, ik ben niet dik. Alleen er moet absoluut niks bij komen. En ik dieët niet, ik snoep gewoon minder en ik eet minder dingen waar fucking veel suiker inzit.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
Z
[..]
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dik
Ik ken mensen die daar over lopen te fratsen en uit zien als zo'n biafra negert
DRIEENTWINTIGPUNTNEGEN?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Like SG tellzz, ik kan daar geen visual aan hangen aan dat getalquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is gewoon goedquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Das ongeveer normaal met tieten.quote:
Die is extreem laag bij mijquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[afbeelding]
ja dat is dik gatverdamme
Helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb t tegenovergesteld, ik vreet me een ongeluk aan alles wat ik vind en blijf een graatpakhuis met als enige opvulling wat vervlogen spieren van het season van vorig jaar met downhillenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jongen, ik ben niet dik. Alleen er moet absoluut niks bij komen. En ik dieët niet, ik snoep gewoon minder en ik eet minder dingen waar fucking veel suiker inzit.
ik voel 4chan fappen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb t tegenovergesteld, ik vreet me een ongeluk aan alles wat ik vind en blijf een graatpakhuis met als enige opvulling wat vervlogen spieren van het season van vorig jaar met downhillen
*Wijst zichzelf wederom er op weeeeeer te gaan biken*
Doe jij ook eens zo'n foto.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom dat dan nuquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik schaam me nu wel even fokking dood
Geen zin om er een te maken dus ik zal eens een recente opzoeken.quote:
jaloers?quote:
Ik ben zwaarderquote:
Wtf zijn dat dan voor faalhazenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
weetje hoe vaak ik uitgescholden wordt voor dikzak.
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
Let goed op kinders op FOK!, want dit zijn de eerste tekenen van Anorexia Nervosa!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
quote:
Snel ook.quote:
Dan zijn ze gewoon jaloers, want dit valt niet te onderbouwen.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Ja, valt me vies tegen.quote:
Dan combineer je ze of maak je dr eenquote:
Doe normaaaal. Ik vind mezelf niet dik maar zo dun ben ik echt niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
PM die dan maar.quote:
Jij hebt ook zo'n zandloper buik?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, droomvangertje, zo zie ik er ook uit, behalve de tieten dan
En ik ben bijna te licht
Welke tieten?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, droomvangertje, zo zie ik er ook uit, behalve de tieten dan
En ik ben bijna te licht
hahaha nee, ik wil nooit anorexia en ik vertoon ook geen symptonen, ik bekijk mezelf alleen kritischquote:Op maandag 12 juli 2010 17:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Let goed op kinders op FOK!, want dit zijn de eerste tekenen van Anorexia Nervosa!
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha nee, ik wil nooit anorexia en ik vertoon ook geen symptonen, ik bekijk mezelf alleen kritisch
Je lichaamsbouw is wel raar inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Haterzzquote:
Komt meer door hoe ze staat volgens mij dan wat andersquote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je lichaamsbouw is wel raar inderdaad.
Mag hier nog wel n kilo of 5 tot 10 bijquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dikke doei, ik vind mezelf te licht, en dat mag toch?
Kan, maar het stuk tussen de ribbenkast en buik ziet er wat maf uitquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt meer door hoe ze staat volgens mij dan wat anders
Will do tooquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind alleen maar foto's waarop ik mijn buik inhoud.
Blokjes jonge.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan, maar het stuk tussen de ribbenkast en buik ziet er wat maf uit
Gilles de la Tourette is fucking hilarischquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef Japsnars het volgende:
Anorexia en Gilles de la Tourette zijn van die mongolische ziektes
Blokjes?quote:
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette is fucking hilarisch
Prima dus ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe er wel een van vorig jaar. Er is tenslotte niet veel veranderd.
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
BOH DIKZAK.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Gast wtfquote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
Nee, is het niet. Ze hebben niet alleen maar scheldwoorden, dat is een zeldzame vertakking. Het zijn gewoon ticks, soms schelden etc.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar foto's in badpak, niet van bikinigedoe
Blokken.quote:
Ik zou je doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vindenquote:
Is het ook, maar daar kunnen ze zelf weinig aan doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vinden
Ben jij de vriend van?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze wordt al gedaan en ze wil geen trio...
Origineel, in de foto die ik heel lang in mijn fobo had, had ik ook awesome-o als hoofd.quote:
Dik he.quote:
Gast, ik heb jouw FoBo nooit bekeken, waarom zou ikquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Origineel, in de foto die ik heel lang in mijn fobo had, had ik ook awesome-o als hoofd.
Anders jat je ff de UI van birdydontfly.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:07 schreef StolenSweetheart het volgende:
Hallon wat een luecken topik!
Ik zeg ook niet dat je het van mij hebt afgekeken, ik zeg alleen dat ik het wel toevallig vindquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Gast, ik heb jouw FoBo nooit bekeken, waarom zou ik.
Hoi APquote:
Slim.quote:
Ah.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het van mij hebt afgekeken, ik zeg alleen dat ik het wel toevallig vind
Laten we hopenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Slim.
Misschien dat ze dat ooit eens vergeet en zomaar met je het bed in duikt
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Slim.
Misschien dat ze dat ooit eens vergeet en zomaar met je het bed in duikt
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.
Waarom zou ik? Ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
feliciteer mij met mijn verjaardag, onderdanen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.
Oh, is het iemand anders zijn UIquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Anders jat je ff de UI van birdydontfly.
Of ben je er een kloon van.
Of niet.
luna vind zichzelf ook te dik, maar dat wist je al, en luna is niet dik, daar kwamen we op uitquote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
http://forum.fok.nl/user/history/143408quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:15 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh, is het iemand anders zijn UI
Toen ik me registreerde had ik geen zin om te resizen en toen ging ik gewoon googelen op FOK! userimages 60x60.
Okee, dan verander ik hem wel ff.
Ja naaktpics van iedereen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
ahh oke.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna vind zichzelf ook te dik, maar dat wist je al, en luna is niet dik, daar kwamen we op uit
Dus nee, je hebt niets gemist, ja, mij misschien, maar dat lijkt mij vrij onlogischEn ik ben dus rond nu weggaan
Ik heb geen mogelijkheden om dat binnen een kort tijdsbestek te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Wtf, ze heeft er maar 1 gepost?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouwquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.
Joah, daarom moeten er meer komen..quote:
Deze jongen heeft een harde plasser.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
ach wat jammer nouquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.
I'm just impressed..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze jongen heeft een harde plasser.
Doe even normaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouw
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.quote:
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Andere posts meegeteld.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?
Denk eens even verder manquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Oké Oké. Ik dacht gewoon ook al vanuit een aantal eerdere posts van je in andere topics dat je een man wasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Denk eens even verder manAlsof iedereen standaard hetero is.
Geeft nietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké Oké. Ik dacht gewoon ook al vanuit een aantal eerdere posts van je in andere topics dat je een man was
Ik bedoelde er ook niks mee.quote:
In dat geval mag je je voorstellen. Ook als je dat al gedaan hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik denk dat ik hier wat vaker kom, die andere SC's met 25+ fokkers moeten me niet echt.
haha dat kán geil zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook niks mee.
En ik ben geen lesbo, ik ben een heul klein beetje bi.
Oh, nu komt er zeker zo'n gaar ontgroeningsritueelquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In dat geval mag je je voorstellen. Ook als je dat al gedaan hebt
Klein beetje?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
elke vrouw is bi. Proven by science.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu op antwoorden zonder pervish over te komen...quote:
Welkom in PUBquote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik denk dat ik hier wat vaker kom, die andere SC's met 25+ fokkers moeten me niet echt.
quote:
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh, nu komt er zeker zo'n gaar ontgroeningsritueel
Oke, ik ben Monique en ik ben 14 en ik woon in Twente mien jong.
Da's meer dan een klein beetjequote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Voorkeur voor jongens.Beetje 40/60.
Oke, dat kan. Ik heb niet echt een voorkeur. Ik heb alleen al dik 2,5 jaar een vriend.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
MVV trio?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Op elke pot...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
Jij ook al?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Ik heb niet echt een voorkeur. Ik heb alleen al dik 2,5 jaar een vriend.
Nouja als je niet doelt op van die aandachtsgeile breezers die voor de lol een keer gaan zoenen met een meisje inderdaad 0,0. Life sucksquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
Neigt meer naar de 100% dan naar de 0,0%quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En de emo's die "bi" zijn omdat het een modeiets isquote:Op maandag 12 juli 2010 18:41 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Nouja als je niet doelt op van die aandachtsgeile breezers die voor de lol een keer gaan zoenen met een meisje inderdaad 0,0. Life sucks
bij mij op school is er een klas vol meisjes, nja 2 á 3 jongens ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Godverdomme waarom had ik niet zo'n klasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij mij op school is er een klas vol meisjes, nja 2 á 3 jongens ofzo
en die meisjes slapen ieder weekend bij elkaar en vreten dan van alles bij elkaar uit
ze zijn er ernorm open over
Vertel eens wat meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en die meisjes slapen ieder weekend bij elkaar en vreten dan van alles bij elkaar uit
Ohja vreselijkquote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En de emo's die "bi" zijn omdat het een modeiets is
Inderdaad hè, je hoort altijd van die verhalen maar zelf maak je het nooit mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Godverdomme waarom had ik niet zo'n klas
Ja, het valt alleen niet zo op als je al zolang een vriend hebt he.quote:
Dus jij bent het zwarte schaap uit de klas omdat je daar niet aan meedoet? Ahhw..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke stad en welke school?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het maar raar..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad hè, je hoort altijd van die verhalen maar zelf maak je het nooit mee.
Ga erheen en film het.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het maar raar..
ineens een hele klas bi..
allemaal meelopertjes dus
maargoed ik werd dus ook een keer uitgenodigd maar heb vriendelijk bedankt gezegt
ik zit niet bij hun in de klasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dus jij bent het zwarte schaap uit de klas omdat je daar niet aan meedoet? Ahhw..
Brabantse chicksquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
![]()
Van die brabantse chicks die gewoon met elkaar bekken omdat het kan zijn het mooist![]()
Ze bestellen met zn allen een pizza en gaan film kijken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga erheen en film het.
Maar even serieus, wat vreten ze dan zoal uit? (Behalve elkaar)
weet ik veel xD ik vraag er niet na.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga erheen en film het.
Maar even serieus, wat vreten ze dan zoal uit? (Behalve elkaar)
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, het valt alleen niet zo op als je al zolang een vriend hebt he.
Ik heb de ekte zachte Gquote:Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Brabantse chicksMet zo'n mierzoet lachje en bruine ogen en dan zo brabants praten
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
Zal je net zien dat je tijdens die paar dagen ongesteld bent..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Dan zoek je toch gewoon een echte schipper?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je tijdens die paar dagen ongesteld bent..
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon een echte schipper?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
3 keer radenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.
Het kan in 1 woord. Lekker vloeiendquote:Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer radendat is niet zo moeilijk om te raden
Nodig je mij ook uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan samen met mij een slaapfeestje organiseren?
Eerst de hele dag aan mijn borsten zitten friemelen om vervolgens strelend naar beneden af te dalen en daar verder te gaan en vervolgens een heel wapenarsenaal één voor één naar binnen werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ook als jongen zijnde.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.
quote:
Ik zorg dat je erbij bent.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalquote:
Mocht je willen, zeg opquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalHaha oh fuck this reminds me of something.
Nvm.
Nee, nu moet je het zeggen ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalHaha oh fuck this reminds me of something.
Nvm.
ga je nu een gekruldemondhoekje nadoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Nvm.
Weleens van gehoord ja.quote:
Juistem. En daar sta ik nogal bekend om zwoele verhaaltjesquote:
Pure uitlokking ja?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:53 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Juistem. En daar sta ik nogal bekend om zwoele verhaaltjesMaar geen geresearch pl0x.
Waarom word jij altijd geaccosieerd met 14 jarige meisjes?quote:
Nouja ik zal het maar gewoon hier typen, dan is het ook goed.quote:
Die Stolensweetheart is toch 14quote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom word jij altijd geaccosieerd met 14 jarige meisjes?
En dat is Sjoerd tochquote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom word jij altijd geaccosieerd met 14 jarige meisjes?
Haha geniaalquote:Op maandag 12 juli 2010 18:55 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Nouja ik zal het maar gewoon hier typen, dan is het ook goed.Ik startte een topic dat ik niet in de fokroulette kon, en toen postte ik perongeluk mijn IP-adres in die post, en toen gingen ze die nachecken en toen kwamen ze erachter dat ik eens gepost had op opwindend.net
(een ''zwoele-verhaaltjes'' site.
)
Ik ben allang aan het researchen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:53 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Juistem. En daar sta ik nogal bekend om zwoele verhaaltjesMaar geen geresearch pl0x.
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Fairydust het volgende:
elke dag met de douchekopals ik gewoon in bed lig vind ik er niks aan haha, ik kan wel gaan fantaseren maar als het niet echt gebeurt word ik er ook niet echt geil van ofzo
Pics van je broertje?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan mijn broertje.
Dat was dan ook één grote troll.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef Haarklip het volgende:
Leuke quote van Fairydust/StolenSweetheart over masturberen:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:59 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Dat was dan ook één grote troll.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Oww wacht ik ziet al
De volgende ochtend werd Willem wakker, naast hem lag het goddellijke tienertje. Hij bekeek haar nog eens goed. Lieve god wat was ze mooi. Hij begon weer met haar te spelen en in haar slaap zuchtte ze diep toen hij met zijn tong haar tepeltjes likte. Langzaam gleed hij met zijn tong naar beneden. Bij haar mosseltje aangekomen spreidde hij haar benen en tussen haar schaamlipjes kwam haar kleine klitje te voorschijn. Hij begon het lekkere kutje te likken, Sharon kreunde zachtjes. Hij keek naar haar gezicht, ze was nog steeds in dromenland. Met zijn tong draaide hij rondjes langs haar stijve genotsknobbeltje. Maagdensappen vloeiden rijkelijk uit haar zalige grotje. Willem zijn lul steigerde als een paardelul. Hij moest zich inhouden om dit zalige sletje niet nu meteen in haar slaap te gebruiken. Sharon begon met haar heupen te draaien en plots voelde Willem haar handen in zijn haar. Ze was wakker geworden. "Niet stoppen, het is zow lekker." kreunde ze. In golfjes kwamen haar sappen uit haar neukkanaaltje lopen. Willem slurpte alles op. Sharon gilde het uit, nog nooit in haar prille bestaan had ze zo iets zaligs gevoeld. Met Julia was het al lekker geweest maar Willem bracht haar helemaal in extase. Zijn tong diep in haar kutje en zijn handen op haar strakke tietjes zorgden ervoor dat ze brullend klaar ging komen. Ze klemde zijn hoofd strak tussen haar benen, begroef haar handen in zijn haren en met een luide schreeuw kwam ze klaar. En hoe, er leek geen einde aan te komen. Haar ogen tolden in het rond. Ze sidderde over haar hele lijf. Willem kroop over haar heen en begon haar heerlijk te zoenen. Ze voelde zijn stijve paal tussen hun buiken. "Ga je me nu neuken?" vroeg ze met een geil stemmetje. "Later schatje, eerst even zo van elkaar genieten" Sharon rolde hem van zich af en pakte de stijve piemel vast. Langzaam begon ze hem af te trekken. Met haar geile tongetje likte ze zijn tepels, om daarna via zijn navel naar zijn lekkere neukstaaf te gaan. Met kleine likjes langs de stang en over de eikel maakte ze hem helemaal gek. Zijn ballen rolden door haar handen. Ze opende haar mond zo ver mogelijk en liet hem binnen glijden, Met haar neus tegen zijn zak begon ze fel te zuigen. De hele lengte zat nu diep in haar keel. "Jaaaaa lekker diep, zuig me maar met dat spermasnuitje van je" Alsof ze al jaren ervaring zoog Sharr Willems zaad naar boven. Haar wangen stonden bol van de hoeveelheid vlees die ze aan het verwerken was. Een aantal minuten later voelde ze de staaf opzwellen en flinke stralen heet zaad golfden in haar mond. Ze slikte zoveel mogelijk door en likte de lul daarna schoon. "Sperma is zo lekker" zei ze geil. Willem trok haar over zich heen, zijn inmiddels half slappe lul raakte haar schaamlippen. Hij voelde hoe nat ze was. Wat een gelukkig man was hij dat hij zo een lekker lief strak grietje bij zich had liggen. Met zijn armen om haar heen rolde hij om. Ze sloeg haar slanke benen om zijn rug en begon met haar bekken te draaien. Sharon voelde de lul stijf worden. "Steek hem erin, neuk me, doorboor mn vliesje, ik wil je zaad in mn buikje voelen stromen" zei ze bijna smekend. Willem begon met zijn stijve tegen haar klitje te drukken. Ze beantwoordde deze beweging door zelf ook neukbewegingen te maken. Hij likt haar oorlelletje en fluisterde:;"Wil je het echt??"" ""Ja doe het nou maar" Willem ging op zijn knieen tussen haar benen zitten, tilde haar kontje een beetje op en bracht haar openstaande grotje tegen zijn eikel. Voorzichtig drukte hij de eikel naar binnen. "Oefff" zuchtte Sharon. Lekker strak omklemde het nauwe spleetje zijn lul. Ze keek hoe de vleesboom steeds dieper haar kutje binnendrong. Op een gegeven moment voelde ze dat hij tegen haar vliesje kwam. Met grote ogen keek ze hem aan. "Even op je tanden bijten, het gaat nu gebeuren" Willem stootte in een keer door tot zijn lul tot aan de wortel in haar buikje stak. Ze gilde luid en tranen liepen over haar wangen. Willem stopte en bleef stil in haar kutje. "Gaat het liefje " vroeg hij teder. "Ja t gaat wel weer, hij is zo lekker lang en dik. Het lijkt wel of mijn hele buik vol zit met lul" Hij trok zijn pik terug tot de eikel. "Niet eruit halen hij zit zo lekker diep" Ze drukte haar lijfje omhoog om de lul weer diep in haar kutje te krijgen. Haar zachte gesnik van de ontmaagding gin nu over in geil gekreun en gezucht. Willem begon haar nu langzaam te neuken. Zijn ballen kletsten tegen haar billen als hij diep in haar buikje kwam. "Jaaaa, lekkerr, diep jaaaaa ik neuk, ik word echt geneukt." Ze werd geiler en geiler. Willem begon nu sneller en harder door haar spleetje te rijden. Hij kwam op haar liggen, likte de traantjes weg en fluisterde "Lekker??"" Ze kon niets zeggen, alleen maar diep zuchten. Heerlijk vond ze het die dikke paal diep in haar lijf. Ze voelde hem langs haar klitje schuren. Hemels was het, ze wilde dit meer. Willem stopte even, beteuterd keek ze hem aan. "Even wachten lekkertje, je kutje is zo lekker dat ik al bijna spuit en we willen toch niet stoppen nog he?" Hij draaide haar op haar buik en begon haar kontje te likken. Met zijn vingers bewerkte hij haar kutje. Sharon hield met 2 handen haar billetjes uit elkaar en Willem bracht zijn tong naar haar sterretje. Toen hij daaraan begon kwam ze al klaar. Sidderend van puur genot lag ze te kronkelen. "Owww Willem, nooit meer stoppen. Ik wil de hele dag alleen nog maar lekker door jou verwend worden. Ik wil je in mijn kutje, in mijn mond en zelfs misschien wel in mijn kont." "God oh god wat is dit een lekker geil sletje geworden zo snel al " dacht Willem. Hij trok haar omhoog en zette haar op handen en knieen. Even wreef hij zijn pik door haar spleetje om hem vervolgens weer diep in het prille kutje te steken. Weer begon ze luid te steunen. "Jaaaa, diepppp, hard. Neuken, neuken, neuken. Neem me, verkracht me "" Hij bukte zich voorover, greep haar borstjes en begon haar nu wild en hard te naaien. Ze kraaide van wellust. Zijn kloten stoten steeds tegen haar klitje als zijn enorme plasser diep in haar gaatje geramd werd. Nooit meer wilde ze hier weg, elke dag flink afgenaaid worden door deze lieve man dat wilde ze en niets anders. Ze beantwoordde zijn stoten door zelf in het ritme mee te doen. Met haar vingers begon ze haar knobbeltje te strelen. Haar benen werden nat van het vele kutgeil dat rijkelijk vloeide. "Willemmm ik denk dat ik moet plassen." "Liefje ik denk dat je voor het eerst van je leven klaar gaat komen op een lul in je lijf. Volgens mij ga je zelf ook spuiten en ik ook bijna" Hij begon nog sneller in haar neukgaatje te boren en ze voelde zijn stam dik worden. Willem begon te spuiten en Sharon voelde de hete stroom babysap in haar baarmoeder lopen. Het was zo fijn dat ze zelf hevig spuitend klaar kwam. Dit was haar nog nooit overkomen. Drijf en drijfnat was ze. Volkomen uitgeput vielen de twee op het matras. Uit haar kutje liep een straal sperma vermengd met haar maagdenbloed. Ze voelde zich de koning te rijk. Ze was ontmaagd, geneukt heerlijk afgewerkt. Ze had voor het eerst lekker sperma in haar buikje voelen lopen. "Je bent een lekker neukdiertje Sharon. Heerlijk is het om in je strakke neukholletje te zijn." "Ik ben jouw privesletje, je eigen kleine geile hoertje. Je mag alles met me doen wat je wilt" Ze kroop in zijn armen en sloot haar ogen. Beiden zeiden nu niets meer, ze genoten alleen maar van hun samenzijn. Hoelang ze zo gelegen hadden wist Willem niet maar hij wilde eigenlijk dat er geen einde aan kwam ook. Wat een mazzelpik dat hij zo een lekker neukertje gevonden had. Zijn eigen kleine lolita die hij alles op sexgebied bij zou gaan brengen. Plots ging de gsm van Sharr. Sharr nam op en zei dat het haar vriendinnetje was. Willem stond op en zei dat hij even wat te drinken zou halen. Beneden dacht hij opeens aan het briefje van Julia. Hij pakte het uit zijn jas en vouwde het open. "Lekker hoor dat kleine geile ding. Ze heeft een heerlijk poesje. Als het mag van je zou ik daar graag nog eens lekker uit willen drinken. Ben je wel voorzichtig de eerste keer. Sms me maar je adres als jullie me willen zien. Julia." "MMMM misschien maar eens doen ook " dacht Willem: "Best geil om die twee eens lekker bezig te zien" Hij liep de trap weer op en bovengekomen hoorde hij nog net een deel van het telefoongesprek. "Hij heeft me echt lekker geneukt, ik zal het vragen of het goed is " hoorde hij. Hij stapte de slaapkamer binnen, gaf Sharon haar drinken en vroeg:;'' War zal je vragen??" "Nou het was mijn vriendin en nadat ik verteld heb dat we heerlijk geneukt hebben vroeg ze of ze ook een keer mocht komen. Ze wil zelf ook leren" Willem wist niet wat hij hoorde. Als hij in zou stemmen zou hij dus twee van die heerlijke pubertjes tot zijn beschikking hebben. Waar gaat dit heen? Hij stapte het bed weer in en Sharon greep meteen zijn slappe piemel. Ze kneedde er in en bracht haar geile tong naar de eikel. Ze hapte de slappe zaadkraan in haar mondje en begon die met haar tong heen en weer te bewegen. Langzaam maar zeker groeide hij weer tot volle sterkte. Ze keek hem aan :"Als je zegt dat het mag zuig ik je klaar '' En als ik zeg dat het niet mag". "Dan doe ik het toch" "Geil hoertje, je wilt niets anders dus. Maar goed het mag wel hoor. Ik heb trouwens ook een verrassing voor je " "Vertel"" "Nee eerst pijpen daarna vertel ik het pas " Ze begon als een volleerde hoer aan zijn paal te zuigen, lang had ze niet nodig. Binnen 5 minuten voelde ze zijn zaad in haar mond lopen. Ze slikte niet, maar opende haar mond. Stak haar tong uit en liet het zaad nog even door haar mond rollen. Pas toen slikte ze. "Heet snolletje je weet precies hoe je een man moet laten genieten" "En nou de verrassing'' " Nou ik heb een briefje van Julia gehad en ze vraagt of ik haar mn adres wil geven. Ze wil graag nog eens lekker met je vrijen"" "Owwwww leukkkkkk, snel doen maar"" "Bel jij je vriendinnetje maar"" Sharr nam haar telefoon en belde. "Hoi Moniek ik heb het gevraagd en het mag "" Willem kroop tijdens het gesprek tussen haar benen en begon haar te beffen. "Ja is goed, ik zal het zeggen. Hij is me op dit moment lekker aan het likken. Ik geniet van zijn heerlijke tong tegen mijn klitje. Net voor ik belde heb ik hem nog even snel leeggezogen. En hij heeft verteld dat Julia van die winkel ook nog een keer wil komen. Ja hij likt nog steeds nu zit zijn tong in mijn kutje. Wil je horen hoe ik klaar kom? Het is bijna zo ver."" Sharon kneep haar benen tegen zijn hoofd en begon hevig te trillen. Willem dacht dat hij stikte zo strak hield ze zijn hoofd geklemd. Luidkeels brullend kwam ze weer spuitend klaar. Nog nahijgend in de telefoon zei ze:;"" Gehoord, zo lekker is het nou om die tong van Willem te voelen, ik hoop dat hij me vandaag helemaal suf neukt. Misschien zelfs wel in mijn kontje ook"" Sharon beeindigde het gesprek en Willem kwam weer naast haar liggen. "Moniek komt overmorgen en kan dan de rest van de week ook blijven want haar ouders moeten weg." "Wacht dan sms ik meteen het adres even naar Julia" zei Willem. Hij pakte haar telefoon en verstuurde het bericht. Nog geen 2 minuten later ging de telefoon weer. "Met Sharon" "Hoi Julia heb je het adres ontvangen. Fijn. Ja hij heeft me geneukt wil je horen?" Willem hoorde aan hoe het geile loedertje haar hele avontuur met hem verteld. Zijn lul steigerde weer. Hij snapte niet hoe het kon. Binnen een paar tellen was hij weer keihard. Hij tilde 1 been omhoog en achterlangs begon hij zijn pik door haar spleet te halen. Ze was nog lekker nat en zijn paal gleed dan ook als vanzelf naar binnen. Met zijn pompende paal in haar kutje lag ze nu met Julia te bellen. "Weet je, nu is hij me zelfs aan het neuken. De geilerd. Ja is lekker hij zit erg diep en zijn vingers spelen met mijn lipjes. " Ze begon mee te gaan in zijn bewegingen. "Godver geil hoertje, je wilt maar al te graag geramd worden terwijl Julia het kan horen." "Ja hij ramt nu echt hard. Oke wacht zal s proberen" Willem voelde plots hoe ze met haar kutspieren begon te knijpen. Hierdoor werd ze nog strakker. Het geile ding had dus van Julia te horen gekregen dat ze dit moest doen. "Jaaaa dit is echt lekker, nou zit hij helemaal klem in mijn poesje. Ik ga zo klaarkomen, luister maar." Heftig begon het kind mee te neuken. Ze kreunde luid in de telefoon Na een paar minuten hard stoten en rammen voelde Willem zijn zaad weer opborrelen. Ze kneep hem helemaal plat. "Ik kommmmmmm"" brieste ze in de telefoon. Het was zo geil dat ook Willem hevig klaar kwam, diep in zijn lekkere snolletje. Van vermoeidheid kon Sharr alleen nog maar zuchten. Willem nam de telefoon. "Hoi Julia, genoten? Nou ik ook hoor dat kind is onverzadigbaar. Ze heeft zelfs haar vriendin Moniek zo ver dat die deze week komt. Oke is goed dan zien we je donderdag." "Komt ze??"" vroeg Sharon die inmiddels bekomen was. "Donderdagmiddag en vrijdag, zaterdag moet ze weer vroeg weg" ""Owwwww lekkerrrrrr""
Pics van jij die je verhaal nadoet.quote:
Het was mijn verhaal niet, iemand anders had het geschreven. Ik schrijf niet zo debielquote:
Dat heet seks.quote:
Maar zulke verhalen schrijven is wel erg kansloos.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahhaha wow waar zijn we beland..
masturberen?
fapfapfapquote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
masturberen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
masturberen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik het eens bij je voordoen?
Als je het zo aanbiedt, moah.. graag.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik het eens bij je voordoen?
je loktte het wel een beetje zelf uit hoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 19:08 schreef StolenSweetheart het volgende:
Kunnen we misschien naar het volgende onderwerp opschuiven?Ik was toen 12 ofzo en ik had een nieuw woord geleerd dat seks heet.
Die verhalen zijn idd kansloos en ik schreef ze niet, ik kwam er af en toe alleen in voor. Niet dat het in real gebeurd is, maar dat fictieve personage was op mij gebaseerd. I'm done with this shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |