Ik ben jaloers.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
Klinkt als mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb t tegenovergesteld, ik vreet me een ongeluk aan alles wat ik vind en blijf een graatpakhuis met als enige opvulling wat vervlogen spieren van het season van vorig jaar met downhillen
*Wijst zichzelf wederom er op weeeeeer te gaan biken*
Doe jij ook eens zo'n foto.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is dik gatverdamme
Waarom dat dan nuquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik schaam me nu wel even fokking dood
Geen zin om er een te maken dus ik zal eens een recente opzoeken.quote:
jaloers?quote:
Ik ben zwaarderquote:
Wtf zijn dat dan voor faalhazenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
weetje hoe vaak ik uitgescholden wordt voor dikzak.
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
Let goed op kinders op FOK!, want dit zijn de eerste tekenen van Anorexia Nervosa!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
ik heb qua lichaamsbouw niks om trots op te zijn, en volgens mij ben jij ooknog minder dik als mij
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
quote:
Snel ook.quote:
Dan zijn ze gewoon jaloers, want dit valt niet te onderbouwen.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Ja, valt me vies tegen.quote:
Dan combineer je ze of maak je dr eenquote:
Doe normaaaal. Ik vind mezelf niet dik maar zo dun ben ik echt niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
PM die dan maar.quote:
Jij hebt ook zo'n zandloper buik?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, droomvangertje, zo zie ik er ook uit, behalve de tieten dan
En ik ben bijna te licht
Welke tieten?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, droomvangertje, zo zie ik er ook uit, behalve de tieten dan
En ik ben bijna te licht
hahaha nee, ik wil nooit anorexia en ik vertoon ook geen symptonen, ik bekijk mezelf alleen kritischquote:Op maandag 12 juli 2010 17:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Let goed op kinders op FOK!, want dit zijn de eerste tekenen van Anorexia Nervosa!
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha nee, ik wil nooit anorexia en ik vertoon ook geen symptonen, ik bekijk mezelf alleen kritisch
Je lichaamsbouw is wel raar inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaloers?
Haterzzquote:
Komt meer door hoe ze staat volgens mij dan wat andersquote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je lichaamsbouw is wel raar inderdaad.
Mag hier nog wel n kilo of 5 tot 10 bijquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dikke doei, ik vind mezelf te licht, en dat mag toch?
Kan, maar het stuk tussen de ribbenkast en buik ziet er wat maf uitquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt meer door hoe ze staat volgens mij dan wat anders
Will do tooquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind alleen maar foto's waarop ik mijn buik inhoud.
Blokjes jonge.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan, maar het stuk tussen de ribbenkast en buik ziet er wat maf uit
Gilles de la Tourette is fucking hilarischquote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef Japsnars het volgende:
Anorexia en Gilles de la Tourette zijn van die mongolische ziektes
Blokjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |