Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette is fucking hilarisch
Prima dus ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe er wel een van vorig jaar. Er is tenslotte niet veel veranderd.
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
BOH DIKZAK.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Gast wtfquote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
Nee, is het niet. Ze hebben niet alleen maar scheldwoorden, dat is een zeldzame vertakking. Het zijn gewoon ticks, soms schelden etc.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een ziekte hebben dat je specifiek scheldwoorden gaat lopen roepen terwijl je hersenen echt niet zomaar een onderscheid tussen een normaal woord en scheldwoord kunnen maken. Die mensen zijn gewoon echt serieus niet goed in hun hoofd en hebben, heel jammer voor hun, gewoon TBS nodig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar foto's in badpak, niet van bikinigedoe
Blokken.quote:
Ik zou je doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die felblauwe.
Zonder oranje dus.
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vindenquote:
Is het ook, maar daar kunnen ze zelf weinig aan doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik overdrijf enorm en zelf voel ik er eerlijk ook niets voor om die mensen inhumaan op te sluiten. Zij zijn net zo gewoon als de rest van ons. Maar ik blijf het een vage ziekte vinden
Ben jij de vriend van?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze wordt al gedaan en ze wil geen trio...
Origineel, in de foto die ik heel lang in mijn fobo had, had ik ook awesome-o als hoofd.quote:
Dik he.quote:
Gast, ik heb jouw FoBo nooit bekeken, waarom zou ikquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Origineel, in de foto die ik heel lang in mijn fobo had, had ik ook awesome-o als hoofd.
Anders jat je ff de UI van birdydontfly.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:07 schreef StolenSweetheart het volgende:
Hallon wat een luecken topik!
Ik zeg ook niet dat je het van mij hebt afgekeken, ik zeg alleen dat ik het wel toevallig vindquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Gast, ik heb jouw FoBo nooit bekeken, waarom zou ik.
Hoi APquote:
Slim.quote:
Ah.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het van mij hebt afgekeken, ik zeg alleen dat ik het wel toevallig vind
Laten we hopenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Slim.
Misschien dat ze dat ooit eens vergeet en zomaar met je het bed in duikt
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Slim.
Misschien dat ze dat ooit eens vergeet en zomaar met je het bed in duikt
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.
Waarom zou ik? Ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 12 juli 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
feliciteer mij met mijn verjaardag, onderdanen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik duik ook altijd mijn bed in en dan maak ik ook van die borstcrawlbewegingen onder mijn lakens.
Oh, is het iemand anders zijn UIquote:Op maandag 12 juli 2010 18:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Anders jat je ff de UI van birdydontfly.
Of ben je er een kloon van.
Of niet.
luna vind zichzelf ook te dik, maar dat wist je al, en luna is niet dik, daar kwamen we op uitquote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
http://forum.fok.nl/user/history/143408quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 18:15 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh, is het iemand anders zijn UI
Toen ik me registreerde had ik geen zin om te resizen en toen ging ik gewoon googelen op FOK! userimages 60x60.
Okee, dan verander ik hem wel ff.
Ja naaktpics van iedereen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
ahh oke.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna vind zichzelf ook te dik, maar dat wist je al, en luna is niet dik, daar kwamen we op uit
Dus nee, je hebt niets gemist, ja, mij misschien, maar dat lijkt mij vrij onlogischEn ik ben dus rond nu weggaan
Ik heb geen mogelijkheden om dat binnen een kort tijdsbestek te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Wtf, ze heeft er maar 1 gepost?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahh oke.
post ook ff foto dan vordat je weggaat
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke terug van het eten
iets gemist?
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouwquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
He jij bent dat knappe meisje van die foto in die joggingbroek.
Joah, daarom moeten er meer komen..quote:
Deze jongen heeft een harde plasser.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
Godtyfus, kan er geen Centraal Pics-van-dromenvangertje-in-bikini topic worden geopend? fack..
ach wat jammer nouquote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn bikini foto weer gemist.
I'm just impressed..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze jongen heeft een harde plasser.
Doe even normaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He jij bent een vent die zich op FOK voordoet als een vrouw
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.quote:
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Andere posts meegeteld.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Alsof vrouwen elkaar niet knap kunnen vinden?
Denk eens even verder manquote:Op maandag 12 juli 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent daadwerkelijk een meisje? Die post was namelijk nogal mannelijk.
Oké Oké. Ik dacht gewoon ook al vanuit een aantal eerdere posts van je in andere topics dat je een man wasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Denk eens even verder manAlsof iedereen standaard hetero is.
Geeft nietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké Oké. Ik dacht gewoon ook al vanuit een aantal eerdere posts van je in andere topics dat je een man was
Ik bedoelde er ook niks mee.quote:
In dat geval mag je je voorstellen. Ook als je dat al gedaan hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik denk dat ik hier wat vaker kom, die andere SC's met 25+ fokkers moeten me niet echt.
haha dat kán geil zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook niks mee.
En ik ben geen lesbo, ik ben een heul klein beetje bi.
Oh, nu komt er zeker zo'n gaar ontgroeningsritueelquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In dat geval mag je je voorstellen. Ook als je dat al gedaan hebt
Klein beetje?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
elke vrouw is bi. Proven by science.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu op antwoorden zonder pervish over te komen...quote:
Welkom in PUBquote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik denk dat ik hier wat vaker kom, die andere SC's met 25+ fokkers moeten me niet echt.
quote:
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:37 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Oh, nu komt er zeker zo'n gaar ontgroeningsritueel
Oke, ik ben Monique en ik ben 14 en ik woon in Twente mien jong.
Da's meer dan een klein beetjequote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Voorkeur voor jongens.Beetje 40/60.
Oke, dat kan. Ik heb niet echt een voorkeur. Ik heb alleen al dik 2,5 jaar een vriend.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
MVV trio?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Op elke pot...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
Jij ook al?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Ik heb niet echt een voorkeur. Ik heb alleen al dik 2,5 jaar een vriend.
Nouja als je niet doelt op van die aandachtsgeile breezers die voor de lol een keer gaan zoenen met een meisje inderdaad 0,0. Life sucksquote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
14 en bi zijn, hoe groot is de kans dat je andere bi-meisjes van 14 treft, echt 0,0 toch gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |