Jij zou je moeten schamen man, schamen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
Dit gaat veel tevurrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen man, schamen.
Daar heb je msn/tel. voor... Hyves is juist een profiel met allemaal nep-vrienden die je niet kentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
Mensen zonder facebook hebben geen vrienden uit Tanzania. 'KK Kansloosquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Wat een waarheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Daar gaat dit topic niet meer over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.quote:
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet meer over.
[..]
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.quote:
Dat doe ik zeker.quote:
We?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.quote:
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.
BOEM BAM PRIVACY WEG, SPULLEN WEG ALLES WEG, ALLEEN NOG MAAR NAAKTFOTO'S.
Cryptisch, sehr cryptisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.![]()
Jammer dat hij het wachtwoord van mijn MacBook niet weet.
Lang leve de EUquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.Sites worden dan verantwoordelijk voor hun inhoud.
4chan kan dan sowieso wel opdoeken, maar fok moet ook oppassen. Misschien is dat wel goed voor de klb-pubertjes
![]()
Nou, jullie kunnen je niet gedragenquote:
Bewijs, dat moedervlekje (voor de kijker) linksboven je navelquote:
Je kan het ook zien als goede les...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou, jullie kunnen je niet gedragenaltijd maar andere mensen belachelijk maken
Gelukkig heb ik gemaild met Yvonne
, eens zien of ik gelijk krijg/
Gelukkig heeft ze die naaktpics zelf gemaakt, en maakt ze zichzelf alleen maar belachelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.Sites worden dan verantwoordelijk voor hun inhoud.
4chan kan dan sowieso wel opdoeken, maar fok moet ook oppassen. Misschien is dat wel goed voor de klb-pubertjes
![]()
Dit doet cyberpesten dus met je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bedankt dat jij zo goed over het forum waakt, ik ga jou zeker voordragen als nieuwe ONZ modquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gast. Je zult haar toch nooit neuken. Geef het nou maar op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie die PI's en overmatig gebruik van smileysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Gast. Je zult haar toch nooit neuken. Geef het nou maar op.
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat de administratoren gewoon harder moeten straffen voor dat soort onzin. Gooi er maar een paar maanden bij, anders leren ze het nooit. Het is gewoon weer dat slappe (s)linkse beleid hier, op buitenlandse fora straffen ze ook harder.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Penisbaard het volgende:
Er is ook nauwelijks blauw aanwezig op dit forum, ik zeg in elke topic minstens 2 moderatoren. Op die manier voorkom je dat mensen misschien iets uit willen spoken, mensen hebben nu het idee dat ze teveel vrijheid hebben.
Negers die trollreacties voor echte reacties aanzien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef tho_Omas het volgende:
Negers die tegen mijn trollfacade lopen.
Laat je niet intimideren door die kindjes die even ruig willen doen, je had gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef tho_Omas het volgende:
Negers die tegen mijn trollfacade lopen.
ja hé.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Groningert het volgende:
Jezus dromenvangertje, appingedam, dat zit écht vol met paupers.
Het ging om die noobenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Negers die trollreacties voor echte reacties aanzien.
Boom headshot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bewijs, dat moedervlekje (voor de kijker) linksboven je navel
Aight.quote:
Penisbaard, het ruigste kindje van fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zou mooi zijndan krijgen we misschien ook strengere moderatie
zijn we eindelijk van die ruige kindjes af.
Ik heb al eerder een paar voorstellen gedaan, maar daar doen de administratoren dan weer niks meemisschien dat ze naar de overheid wel willen luisteren.
[..]
[..]
Ik ben inderdaad een beetje overdonderd. Ik wil echt geen ruziequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat je niet intimideren door die kindjes die even ruig willen doen, je had gewoon gelijk hoor.
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef Majkool het volgende:
Het is werkelijk ongelooflijk! Een topic van AP is uitgelopen op een succes!
Ongelooflijk maar waar, ik heb nog geen enkel topic geopend, op V&A na... In tegenstelling tot al jouw slotjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.
Wereldoorlog weet ik niet, maar een burgeroorlog zie ik zeker gebeuren jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een beetje overdonderd. Ik wil echt geen ruzieEén is zelfs voor Feyenoord, nou dan weet je het wel. Ik hoop dat de EU stopt met deze mensen de hand boven het hoofd te houden. Het is belachelijk en dit gaat uitdraaien op een wereldoorlog als we zo doorgaan.
Nou, ik denk dat jij beter kan zwijgen wat topics betreft (zie het aantal slotjes op jouw topics).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Helaas lopen die van jou nog niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |