Jij zou je moeten schamen man, schamen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
Dit gaat veel tevurrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Haarklip het volgende:
Naaktpics van jezelf maken is ook niet zo handig, he dromenvangertje?
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen man, schamen.
Daar heb je msn/tel. voor... Hyves is juist een profiel met allemaal nep-vrienden die je niet kentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
Mensen zonder facebook hebben geen vrienden uit Tanzania. 'KK Kansloosquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Mensen zonder Hyves hebben geen vrienden om contact mee te houden, dus gaan ze het maar bashen. Stumpertjes.
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Wat een waarheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden, man. DE WAARHEID.
Daar gaat dit topic niet meer over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef btChr het volgende:
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.quote:
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAAROM MAN, WAAROM. WAT IS DIT VOOR MAATSCHAPPIJ DAN, MAN. MOET DAN ECHT ALLES OPENBAAR. STEEN. WATER. WAT IS DE AFSPRAAK MET DIT FORUM ALTIJD.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet meer over.
[..]
Bewijst des te meer hoe goedkoop je wel niet bent.
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.quote:
Dat doe ik zeker.quote:
We?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nick kan altijd nog zeggen..'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.quote:
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IK WEET HET MAN. DE DIGITALE REVOLUTIE GAAT IEDEREEN KAPOT MAKEN.
BOEM BAM PRIVACY WEG, SPULLEN WEG ALLES WEG, ALLEEN NOG MAAR NAAKTFOTO'S.
Cryptisch, sehr cryptisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Feitelijk gezien wat van mij is is van m'n partner.![]()
Jammer dat hij het wachtwoord van mijn MacBook niet weet.
Lang leve de EUquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een wet die het belachelijk maken van mensen op internet verbiedt.Sites worden dan verantwoordelijk voor hun inhoud.
4chan kan dan sowieso wel opdoeken, maar fok moet ook oppassen. Misschien is dat wel goed voor de klb-pubertjes
![]()
Nou, jullie kunnen je niet gedragenquote:
Bewijs, dat moedervlekje (voor de kijker) linksboven je navelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |