Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
Oh jezus, ik dacht dat Appingedam ergens in de buurt van Monnickendam en omstreken zou liggen maar het ligt dus serieus in de middle of nowhere
Dat is classified bro.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Jij bent de broer van JackSpermSwallow?
mag ik raden wie je bent xd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend die haar ook kent.
We zitten bij elkaar op schoolquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag ik raden wie je bent xd?
heb ik je op msnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
We zitten bij elkaar op school
maar ik ga ff werken in de haven in delfzijl kussiexxxxx
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
http://adnaan31.hyves.nl/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef JackSpermSwallow het volgende:
Hoi ik ben Adnaan Kadir en mijn naam op dit forum is JackSpermSwallow
jamanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.
kusssiiieeeieieieiexxx doej e de groentje aan sbientje?!/1 als je dr sietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
kut adnaan xDquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
http://adnaan31.hyves.nl/
Opgelost.
Tenzij kuttroll natuurlijk.
Hoax, in de provincie wonen geen negersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Opgelost.
Negers in Delfzijl, wat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Opgelost.
Ik woon dichtbij Veendam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij Veendam in de buurt zeker? Gevaarlijke streek is dat. Messentrekkers, debiele boeren en fascistische guerrillas overal.
Oei oei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Spermavangertje zou een betere username zijn geweest.
quote:
Havenarbeider, dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef JackSpermSwallow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oei oei.
En dan alsnog een topic in PUB openen omdat ze moeite heeft een jongen die ze leuk vindt te zoenen.
ZOMG DUCKFACE EINZZZZZWEIIII!1111quote:
Malouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Telegrey het volgende:
Haha, ik zit nu Melanie en Malou te playen op MSN. Later chickies. (h) XD
Haha.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Havenarbeider, dus dat klopt wel.
Hoe goedkoop ben je als je op 1 avond met 5-10 jongens, what's the point, niggah.quote:
Hoi,quote:
geen 5-10quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Hoe goedkoop ben je als je op 1 avond met 5-10 jongens, what's the point, niggah.
5 dusquote:
De hoeveelste was jij?quote:
Maatje XL, kan makkelijk 5-10 units hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben een geïnteresseerde koper/huurder.
Kunt u mij vertellen hoe groot de inhoud van deze zaadcontainer is?
Groetjes,
AP
dus...?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:10 schreef Splutje het volgende:
Uit het topic Hoevaak masturbeer jij?
[..]
JEETJE ZEG!!7!77quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:10 schreef Splutje het volgende:
Uit het topic Hoevaak masturbeer jij?
[..]
Achter aansluiten graag. Trek maar een nummertje:quote:
Top, ik zal het even met mijn vrienden bespreken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maatje XL, kan makkelijk 5-10 units hebben
Kimberly's verpesten het niet, Gea's en Hetty's verpesten het met hun krabbelplaatjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Nikmans het volgende:
Hyves is lame door al die Kimberly's die het hebben maar tegelijk toch stiekem ook wel handig
Dus, welke Nick uit appingedam is dit?quote:
Ik gokquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus, welke Nick uit appingedam is dit?
Dan is het sowieso:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |