Mooi speurwerk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is het sowieso:
[ afbeelding ]
De enige met zijn profiel op verborgen.
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef LeNick het volgende:
Het leuke is dat haar niet eens op Haaifs heb.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of Nick die beter Nicolien had kunnen heten:
[ afbeelding ]
Maar je kent haar wel dus je zit vast ook op het Ommelander dus dan ben je vast:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef LeNick het volgende:
Het leuke is dat haar niet eens op Haaifs heb.
Geil wijf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar je kent haar wel dus je zit vast ook op het Ommelander dus dan ben je vast:
[ afbeelding ]
Ook online en zit maar een klas hoger.
Dat is het hem nou juist, iedereen heeft Dromenvangertje al. Je hoeft haar maar aan te spreken en je kan al doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich voor Nick interesseren terwijl we Dromenvangertje hebben.
Daar weten we sinds de 2e pagina alles al van. Het mysterie is weg man, het mysterie is weg. Jammer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Twee jetsers voor je reactiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Aw look at my nose, it's almost big enough to distract you from my way to high hairline.quote:
Lekker likken manquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, iedereen heeft Dromenvangertje al. Je hoeft haar maar aan te spreken en je kan al doen wat je wilt.
Dit is tenminste nog een uitdaging.
Morgen weer aan de jetsers!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Twee jetsers voor je reactie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever niet dat er paddenstoelen uit mijn tong gaan groeien.quote:
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er paddenstoelen uit mijn tong gaan groeien.
Ze hebben toch ook geen Media Markt in Gouda? Of wel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.
Gouda de geksteeee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen Media Markt in Gouda? Of wel?
Er zit wel een MACquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat ze niet eens in Media Markt hebben in Appingedam wil niet betekenen dat ze nog nooit van hygiëne hebben gehoord.
Ik weet gewoon waar elke MAC zit. Je weet zelluffff.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kom jij nou ook al uit Appingedam?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahhaha wow waar zijn we beland..
masturberen?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik het eens bij je voordoen?
mijn schuldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef Susteren het volgende:
Eigenlijk komt het door mij dat iedereen nu weet wie dromenvangertje is![]()
Ik zei zo je hebt zelf 0 vriendenen toen postte ze der echte hyves (wat natuurlijk ook erg slim is
)
Sorry he
En wellicht een beetje domquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet dom, eerder 15 jaar en naïef.
quote:Studierichting Mavo
Vergeet vrouwelijk niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |