quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wilde een objectieve mening toch?![]()
Ik heb niet veel voorkeur op 't moment..
Ik hou me inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt. Slechts een telefoontje verquote:
Dat werkt uitermate goed!quote:vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:[/b]
[..]Jan kan ook gewoon mee gaan feesten! En je dan storten op de mooiste faghag!
want dat kan objectiever?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.
Als ik met iemand objectief wil zoenen, neem ik wel een vrouw.
Ben ik met je eens, heb ook wel wat geprobeer ooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drugs. Ik vind niet dat junks moeten huilen als ze zich de vernieling inhelpen, maar ik vind mensen die iedereen die eens een joint heeft opgestoken al in een afkickkliniek willen hebben ook wat overdreven.
Neenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Barbie, zet 'm nou eens waar ie hoort! In R&L dus!
Weet ik, hoopte ook wel dat je de sarcasme ervan zagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.
Als ik met iemand objectief wil zoenen, neem ik wel een vrouw.
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.quote:
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jan kan ook gewoon mee gaan feesten! En je dan storten op de mooiste faghag!
Je bent dus sarcastisch dat je met mij zou willen zoenen? Dat is ook al niet aardig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik, hoopte ook wel dat je de sarcasme ervan zag
Goed hoor, die overleefd allesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat werkt uitermate goed!
Hoe is het met Adje?
quote:En die blonde te dronken chick?jammer dat ze me nooit meer belde.. of heb ik haar mijn nummer niet gegeven?
Ik echt alleen in zoenen.quote:
Sorry...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt iedereen aangestoken, Lotusss
Geef ze's aan mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doen
Goede vraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ikke. De vraag is meer: waarom jij niet?
Ja, die Adje was wel een rouwdouwer.. Voordat het met hem slecht gaat moeten er eerst 3 atoombommen op gevallen zijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed hoor, die overleefd alles
[..]Nee volgens mij niet
Neeheej.. Wacht.. Dit gaat heul snel heul fout..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent dus sarcastisch dat je met mij zou willen zoenen? Dat is ook al niet aardig.
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry...![]()
En ik weet niet eens of die persoon MIJ wel wil zoenen
Welke persoon?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.
Wacht maar tot je zelf in zo'n truttige kleffe relatie zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de gekstequote:
Nee joh, kom er net uit juist..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf in zo'n truttige kleffe relatie zit
Had je nog niet begrijpen dat ik ook zomaar wat verzin? Ik ga dit niet eens onderbouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)
Mannen daarintegen zijn gewoon bot en eerlijk ... (wel dom ... maar eerlijk) over slechte eigenschappen van iemand.
Dat durf ik nietquote:
Ja net als dat ik generaliseer over mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had je nog niet begrijpen dat ik ook zomaar wat verzin? Ik ga dit niet eens onderbouwen.
Ja. daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.
Uhm nee. Vrouwen bitchen meer tegen elkaar dan je denktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)
Mannen daarintegen zijn gewoon bot en eerlijk ... (wel dom ... maar eerlijk) over slechte eigenschappen van iemand.
Houwe zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de geksteDa's niet zo praktisch..
[..]
Nee joh, kom er net uit juist..![]()
Wie dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Ben al zolang bevroren geweest... hell, de Gletsjers zijn nog minder lang koud dan ik
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er eindelijk één heb
Jij bitcht tegen iedereenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm nee. Vrouwen bitchen meer tegen elkaar dan je denkt
Been there, done that, got the t-shirt and the cap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezen
Boeiendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de geksteDa's niet zo praktisch..
Hij had het tegen mij..quote:
Ik mis ff waar je precies op doelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
@Venco:
Om 't simpeler te houden
Ja. Maar enkele andere [Singles] ook wel.
Kloptquote:
Ik ben volgens mij ook frigidequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Ben al zolang bevroren geweest... hell, de Gletsjers zijn nog minder lang koud dan ik
Wat bedoel je?quote:
Ik gelukkig niet. Daar is bindingsangst gelukkig goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt and the cap.
Daarom juistquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij..
ruimschoots bedtijd voor de working class hero's, dus ik ga ook maar
Dag popjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Maarre... mokkels & macho's van me: Ik ga slapen en dan dromen over zoenen, want in 't echt gaat 't toch niet gebeuren!
Je bitcht anders nooit tegen mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik ben wel eerlijk in mijn bitchgedrag
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt and the crap.
Truste!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Maarre... mokkels & macho's van me: Ik ga slapen en dan dromen over zoenen, want in 't echt gaat 't toch niet gebeuren!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis ff waar je precies op doelt.
quote:
Ik heb ook niks om over te bitchen tegen jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bitcht anders nooit tegen mij.
Wijze raad indeed (Y).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil je best zoenen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Toch geen probleem met mijn wonderschone TT?quote:
komt het omdat ik net deze optie in pinnacle studio heb aangezet?:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Haha, ik vroeg me gewoon af wie het van je is. Een vriend, een gozer uit de supermarkt, de buurjongen, een date, scharrel, hippie, studiegenoot, collega, etc. etc. Ik hoef echt geen namen, daar heb ik toch niets aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik wil na maaaaaanden een keer zoenen met iemand, dus ik ben aan het ontdooien.
En nee ik ga niet diegene met naam en toenaam noemen. Wil je het echt weten dan zeg ik gewoon dat het Jelle van Houten is uit Oegstgeest.
Je hapt ook zo graagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook niks om over te bitchen tegen jou
Was dat je date van afgelopen weekend?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik wil na maaaaaanden een keer zoenen met iemand, dus ik ben aan het ontdooien.
En nee ik ga niet diegene met naam en toenaam noemen. Wil je het echt weten dan zeg ik gewoon dat het Jelle van Houten is uit Oegstgeest.
Oh noesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Wat wil je nou meissie.. het ene moment zeg je ja ik wil, 2 -edit- 4quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee joh, kom er net uit juist..
Ik kan niet wachten tot ik er eindelijk één heb [/quote]
[quote]Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee![]()
Dit vind ik een schitterende grap om na te gaan slapen ... dank uquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt het omdat ik net deze optie in pinnacle studio heb aangezet?:
[ afbeelding ]
Beantwoord hem eens dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt het omdat ik net deze optie in pinnacle studio heb aangezet?:
[ afbeelding ]
Je begrijpt me verkeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Wat wil je nou meissie.. het ene moment zeg je ja ik wil, 2 minuten later zeg je wel een goed idee om alleen te blijvenof begrijp ik het verkeerd????
Iemand die gisteravond op mijn bed samen met mij een film gekeken heeft!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg me gewoon af wie het van je is. Een vriend, een gozer uit de supermarkt, de buurjongen, een date, scharrel, hippie, studiegenoot, collega, etc. etc. Ik hoef echt geen namen, daar heb ik toch niets aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit vind ik een schitterende grap om na te gaan slapen ... dank u
ik zei wtf hardop toen ik het zagquote:
Dan ga ik verder niet doorvragen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand die gisteravond op mijn bed samen met mij een film gekeken heeft!
Ik ga verder niet in detail
Sowieso zal ik waarschijnlijk toch geen kans hebben en ik wil het al helemaal niet verpesten om persoonlijke info op internet te zetten
Maar goed dat ik dan uit 1985 kom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Alle meisjes uit 1988 zijn hetzelfde!
Nee. Jelle is van gisterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dat je date van afgelopen weekend?
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wijze raad indeed (Y).
Beter even vrijgezel en dan een goede relatie dan 20 kutrelaties omdat je zo slecht alleen kan zijn.
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ga ik verder niet doorvragen.
Maar je had hm dus al op bed.Nah ja, je ontdooit iig wel wat dan.
ik dacht van Oegstgeestquote:
Kan er geen touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
1988 was een mooi jaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Bijten doe ik nog veel lieverquote:
Oh noesquote:
Dat truukje gebruik ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar is
Nah ja, hij lag toch mooi op bed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijnlijke MI..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bijten doe ik nog veel liever
terwijl sommige vrouwen dat zo graag willenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Kan er geen touw aan vast knopen
Over meisjes uit 1985 heb ik helaas geen vooroordelen beschikbaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan uit 1985 kom.
zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Dus die verbouwing heeft best wat voordelen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En daar al helemaalquote:
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet van gisteren?![]()
Slecht.
En over 87 hoop ik ook niet voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Over meisjes uit 1985 heb ik helaas geen vooroordelen beschikbaar!
Ze doen allemaal rare shit, en iedereen begrijpt het verkeerd, ALLEMAAL DOEN ZE ZO!quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
terwijl sommige vrouwen dat zo graag willen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ze doen allemaal rare shit, en iedereen begrijpt het verkeerd, ALLEMAAL DOEN ZE ZO!
Zat vast wat in het drinkwater dat jaar
Nee, dat is gewoon gegronde angst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over 87 hoop ik ook niet voor je
Die van mij zijn ook helemaal niet up to datequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!
ja, de grap kan dus nóg slechter
Iets met voetbal?quote:
I knowquote:
Eerste half jaar was kut, 2e wat minder..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over 87 hoop ik ook niet voor je
Je bent bang voor me?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gegronde angst.
Niets leukers dan met de kat in bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die spray die ik heb om mn kat van het bed te houden werkt dus niet. Ze ligt nu doodleuk naast me tussen de kussens in te slapen
Ik kom dan ook uit het tweede half jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerste half jaar was kut, 2e wat minder..
Eigenlijk is het al eergister he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!
ja, de grap kan dus nóg slechter
Zolang ze niet plast of poept is het leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Niets leukers dan met de kat in bed
Maar niet op je dekbed! ws is de geur van jouw hoofd/lichaam sterker dan die spray, en aangezien ze nog jong is gaat ze toch bij d'r surrogaat moeder in de buurt liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die spray die ik heb om mn kat van het bed te houden werkt dus niet. Ze ligt nu doodleuk naast me tussen de kussens in te slapen
Waarom geen kat in bed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Broerlief uit 't eerste, vandaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit het tweede half jaar
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al eergister he.
ik heb mn bed vanmiddag ingesprayt.. ik heb niks anders aangeraakt dan mijn eigen kussen en een klein hoekje waar mn benen liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet op je dekbed! ws is de geur van jouw hoofd/lichaam sterker dan die spray, en aangezien ze nog jong is gaat ze toch bij d'r surrogaat moeder in de buurt liggen
Ik heb er nog 8, maar de helft daarvan slaapt of is niet aanwezigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:45 schreef vencodark het volgende:
Wow, er is gewoon niemand meer op msn. Dat gebeurt echt zelden.
Wist niet dat het nóg flauwer konquote:
Tis een poep/piskonijnquote:
Dat ga ik niet toegeven, worden meisjes van 1987 alleen maar opgewonden van, en dan snij je m'n pik erafquote:
En die dingen vermijd ze nu door tussen de kussens te gaan liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn bed vanmiddag ingesprayt.. ik heb niks anders aangeraakt dan mijn eigen kussen en een klein hoekje waar mn benen liggen![]()
Ik heb ALLES ingesprayt
En nu?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets met voetbal?
Hoe vaak ik die niet hoor...
[..]
I know
Ik heb iedereen geblokt en zou het dus niet wetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 8, maar de helft daarvan slaapt of is niet aanwezig
Je mag mij wel toevoegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:45 schreef vencodark het volgende:
Wow, er is gewoon niemand meer op msn. Dat gebeurt echt zelden.
Mijn enige gesprekspartner is zojuist gaan slapen. Avond gaan snel zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 8, maar de helft daarvan slaapt of is niet aanwezig
Och, zoiets zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Dat ga ik niet toegeven, worden meisjes van 1987 alleen maar opgewonden van, en dan snij je m'n pik eraf
Tis een kreng. Hoe kan ik dr nu met goed fatsoen vanacht opsluiten in de keuken? ze ligt zo liefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die dingen vermijd ze nu door tussen de kussens te gaan liggen
Meer omdat ik haar niet mijn eten geef. Of haar op mijn keel laat slapen. Of op mn laptop als ik er mee bezig benquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Beest is gewoon boos op je omdat je haar varken hebt genoemd.Katten zijn dametjes!
En dan mag je nog niet op MSN?quote:
Ik spreek er vaak ook maar 1 van de tientallen die erin staan, de anderen af en toe.. Maar die persoon is op vakantie en dus ook al weinig online.. En dan nog een clubgenootje van de autoclub, maar die ligt om half 11 al op z'n nest..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn enige gesprekspartner is zojuist gaan slapen. Avond gaan snel zo.
Truste Lotusssquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik...
En dan maar heel standaard dromen dat er een manspersoon naast me ligt om tegenaan te knuffelen (en ja, alleen knuffelen!)
Truste iedereen
Opstandige katjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer omdat ik haar niet mijn eten geef. Of haar op mijn keel laat slapen. Of op mn laptop als ik er mee bezig ben
en ik noem dr voornamelijk popje. Mn zus noemt dr al klein terroristje
Waarom dacht ik "Hmmm, bradwürst!"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, zoiets zou ik nooit doen
hooguit branden![]()
Niet, gewoon vergeten en vergeven, ze is pas 10 weken ondertussen ofzo? Duurt nog wel even.. Het grote nadeel is dat ze niet een oudere kat om zich heen heeft om het van te lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, zoiets zou ik nooit doen
hooguit branden![]()
[..]
Tis een kreng. Hoe kan ik dr nu met goed fatsoen vanacht opsluiten in de keuken? ze ligt zo lief
Heb er nu 29 en kunnen er zeker 5 of 6 uit ofzo maar geen zin in. Spreek de meeste ook maar sporadisch. 1 vriend wel een aantal keer per week.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spreek er vaak ook maar 1 van de tientallen die erin staan, de anderen af en toe.. Maar die persoon is op vakantie en dus ook al weinig online.. En dan nog een clubgenootje van de autoclub, maar die ligt om half 11 al op z'n nest..
Trusten bloempje!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik...
En dan maar heel standaard dromen dat er een manspersoon naast me ligt om tegenaan te knuffelen (en ja, alleen knuffelen!)
Truste iedereen
Jahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Slaap lekker Sis, en veel knuffelplezier
maar dr officiele naam blijft varken... want ze knort zo leuk als je dr op dr buikje aaitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Opstandige katjes.![]()
Popje is wel lief ja.
Ik heb sinds gister 3 keer kots gevonden van 1 van die katten (of misschien alle drie wel 1 keertje), dat is ook niet zo tof.
Hoe hou je het in de gaten als het gebeurt als je niet thuis bent en je niet weet welke het doet? Het is elke keer maar een beetje dus ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. even in de gaten houden misschien?
ik moet eind augustus weer naar de dierendokter voor een prikje
ja, maar ik hoorde dat ze dus snachts als ik niet kan toezien een eigen plek moet hebben, en de keuken is vrij ruimquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, gewoon vergeten en vergeven, ze is pas 10 weken ondertussen ofzo? Duurt nog wel even.. Het grote nadeel is dat ze niet een oudere kat om zich heen heeft om het van te leren
Heb er meer, maar overall gaat het hier 't zelfdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er nu 29 en kunnen er zeker 5 of 6 uit ofzo maar geen zin in. Spreek de meeste ook maar sporadisch. 1 vriend wel een aantal keer per week.
Truste Lotusssquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah
Binnenkort misschien een echte vent in mijn bed om mee te knuffelen *zucht*
Truste!
webcamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe hou je het in de gaten als het gebeurt als je niet thuis bent en je niet weet welke het doet? Het is elke keer maar een beetje dus ja.
terusten!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah
Binnenkort misschien een echte vent in mijn bed om mee te knuffelen *zucht*
Truste!
Ja en ik bedoelde Jelle dus... je was even wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben voor! Zou het niet erg vinden om op Malta te zitten
technomeneerquote:
De mijne sliep in m'n eigen woning in een eigen mandje toen ze nog heel jong was, ze kwam dan vanzelf bij me op bed gesprongen 's nachts.. Later toen ze groter werd klom ze in de raamkozijnen boven de deuren, of bij een raam.. Maar a;s ik 's morgens wakker werd lag ze gewoon weer naast me op bed.. En dan houdt ze hier bij m'n ouders thuis ook gewoon vol.. Of naast me op bed, of in 't raamkozijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik hoorde dat ze dus snachts als ik niet kan toezien een eigen plek moet hebben, en de keuken is vrij ruim
11 geloof ik
ik luister dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
* HeetBovenis een beetje Caro moe na gisteren
ik al maandenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
gewoon lenen van iedereenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 webcam...5 kamer ofzo.Gaat hm niet worden.
[..]
Je verblindde mij met die 19 in je nick.
Je KAN niet Caro-moe zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ja. Dat mandje pist ze ook iedere keer onderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne sliep in m'n eigen woning in een eigen mandje toen ze nog heel jong was, ze kwam dan vanzelf bij me op bed gesprongen 's nachts.. Later toen ze groter werd klom ze in de raamkozijnen boven de deuren, of bij een raam.. Maar a;s ik 's morgens wakker werd lag ze gewoon weer naast me op bed.. En dan houdt ze hier bij m'n ouders thuis ook gewoon vol.. Of naast me op bed, of in 't raamkozijn..
How's life?quote:
Nogmaals weltrusten bloemetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Lotusss het volgende:
Mja... nu ga ik ECHT slapen.
Nogmaals welterusten en een goede nacht iedereen!
Ik zal het niet meer doenquote:
Studie hier afronden?quote:Utrecht verschepen?
Kloptquote:
Maar nu dus niet meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 webcam...5 kamers ofzo.Gaat hm niet worden.
[..]
Je verblindde mij met die 19 in je nick.
Mijne was vanaf dag 1 zindelijk.. piste nooit ergens anders dan de kattenbak.. Maar waar ik haar vandaan heb had ze 11 anderen om het van te lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat mandje pist ze ook iedere keer onder
Het leven is best goed hier jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben voor! Zou het niet erg vinden om op Malta te zitten
wat een nerveus stemmetjequote:
Ze was zindelijk. En is het ook nog. Dit is gewoon woedeplasjes en poepjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne was vanaf dag 1 zindelijk.. piste nooit ergens anders dan de kattenbak.. Maar waar ik haar vandaan heb had ze 11 anderen om het van te leren
Technoquote:
topquote:
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goedquote:
Je luistertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed, en inmiddels alweer een week gestopt met roken.
Heeft de mijne ook nooit gedaan eigenlijk.. Ik loste haar bedelen om eten op door nadat ik zelf gegeten had, haar maaltijd op de grond te zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze was zindelijk. En is het ook nog. Dit is gewoon woedeplasjes en poepjes
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goed![]()
ze kan alle categorieen zingen
Aww.. Ook geen maffe uitspattingen op z'n tijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben heel erg ordinairy...and I know it.
Ik vind je een schat, maar tis nie helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goed![]()
ze kan alle categorieen zingen
Beetje clumsy?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Ik heb dorst maar geen zin om drinken te pakken aangezien ik eerder al mijn halve glas heb laten vallen en nu de bank stinkt naar dat spul.
Je hebt niks te vinden, gewoon al die linkjes luisterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik vind je een schat, maar tis nie helemaal mijn smaak![]()
Dan is het goedquote:
Net toegelaten tot opleiding hierquote:[..]
Studie hier afronden?Mee gaan naar SPQR?
lik aan de bank danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Ik heb dorst maar geen zin om drinken te pakken aangezien ik eerder al mijn halve glas heb laten vallen en nu de bank stinkt naar dat spul.
Hm, guess not.Wil graag dingen beetje van tevoren weten en wat ingetogen enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. Ook geen maffe uitspattingen op z'n tijd?
spul dat lekkerder ruikt eroverheen gooien..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niks te vinden, gewoon al die linkjes luisteren
Elkaar ontmoeten in het Forum Romanumquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Net toegelaten tot opleiding hier
SPQR wil ik wel graag zien overigens
Zonde van de parfum.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
spul dat lekkerder ruikt eroverheen gooien..
minimaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?
HB, hoelang heb jij die Ui al?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?
JIj plant graag vooruit, of weet liever graag wat er komen kan gaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, guess not.Wil graag dingen beetje van tevoren weten en wat ingetogen enzo.Ben niet zo'n uitspatter.
quote:
is het luie vrouwen avond ofzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb koude voeten maar ben te lame om er een deken bij te pakken of sokken aan te trekken
Beetje clumsy is wel cutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vd week ging het op mijn werk ook al zo lekker.
[..]
Iew, dat is echt nasty.
Ja precies. Anders zou het wel maf zijn als mij nu ineens pas zou opvallen dat het Vader Ab. is met zijn smurfen.quote:
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj plant graag vooruit, of weet liever graag wat er komen kan gaan?
Ik wist dat ik je daarmee wel kon verblijdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef ArTiC het volgende:
De reden waarom ik nog steeds op roodharige meisjes val![]()
[..]
Nee. Ik ben al weken luiquote:
Nee man...dat moet heulemaal nietquote:
Tja, je leert ermee leven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje clumsy is wel cute![]()
Heb zelf ook vaak genoeg van die momenten, complete deurposten missen en er tegenop knallen, of tegen de tafel stoten die echt al jaren op dezelfde plek staat
clumsy wel.. lomp zoals ik daarintegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje clumsy is wel cute![]()
Heb zelf ook vaak genoeg van die momenten, complete deurposten missen en er tegenop knallen, of tegen de tafel stoten die echt al jaren op dezelfde plek staat
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
er moet zoveelquote:
Ik ben een beetje van beide, ligt er enorm aan met wie ik ben en hoe ik me voel rond die persoonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
Ik denk, slechts denk, dat jij na een paar ontmoetingen best spontaan bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Anders zou het wel maf zijn als mij nu ineens pas zou opvallen dat het Vader Ab. is met zijn smurfen.![]()
[..]
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
Tell me about it. Maar ik werk eraan en het is al beter dan vroegâh.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gek
Komen we het hotel wel uit dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elkaar ontmoeten in het Forum Romanum
Ik wil nog nietquote:
Ligt eraan met wie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk, slechts denk, dat jij na een paar ontmoetingen best spontaan bent
Precies. Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van beide, ligt er enorm aan met wie ik ben en hoe ik me voel rond die persoon![]()
Maar ik weet vaak ook liever wat ik kan verwachten, hoeft niet meteen vast te staan, meerdere opties is ook mogelijk..
Sleutels die de zwaartekracht niet overwinnen enzo, pennen ook idd.. glazen, borden.. Komt me erg bekend voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je leert ermee leven.
Tegen tafels stoten gebeurt vooral mijn vader en mij nog regelmatig. En dingen laten vallen, knoeien met eten, pen all over the place, struikelen, me pijn doen enzo.
Als dat gebeurd, is er alleen maar reden om vaker te gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komen we het hotel wel uit dan?
omg, zei ik dat hardop?
* meldtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin benquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.En wat ik terugkrijg. Ik kan misschien wel spontaan reageren, maar qua dingen doen ben ik niet echt spontaan.
Wanneer gaan we?quote:
Of sleutels die afbreken omdat je de kluis/deur whatever al op slot draait en jij wegloopt terwijl je de sleutel die erin zit, nog vast hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sleutels die de zwaartekracht niet overwinnen enzo, pennen ook idd.. glazen, borden.. Komt me erg bekend voor
surf naar www.thuiszorg.nlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb koude voeten maar ben te lame om er een deken bij te pakken of sokken aan te trekken
Niet doen, want dan stoor je d'r en dan heb je morgen weer een hoopje in je bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb zo'n zin om dr op te pakken en op mn voeten te leggen.. ze is zo lekker warm
Ok, I'm inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, is er alleen maar reden om vaker te gaan![]()
ze helpen geen luie mensen, alleen ouderen en mensen met een beperkingquote:
Ik wel, daar heb ik over nagedacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin ben
quote:
quote:
ik doe het ook niet. Maar ik wil het zo graagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet doen, want dan stoor je d'r en dan heb je morgen weer een hoopje in je bed![]()
Gewoon lief met je hoofd tegen d'r aan gaan liggen ofzo, werkt veel beter
Oh en psychologenvoer is niet erg, die mensen moeten ook eten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk daar te weinig over na.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wel, daar heb ik over nagedacht.
Tijd om dat eens te laten testenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin ben
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We verschillen dus bestwel minder dan ik dacht
Joh, waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk daar te weinig over na.
Ik ben wie ik ben gevoel enzo![]()
moet ik toch eens navragen
ik heb er al 1quote:
Ik vrees de dag dat mijn sleutel in m'n kluisje op de zaak blijft steken... Ik heb m pas 2 dagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of sleutels die afbreken omdat je de kluis/deur whatever al op slot draait en jij wegloopt terwijl je de sleutel die erin zit, nog vast hebt.En brandplekken van de oven op mijn werk.
Naar bed in Romequote:
Nee. nu wil ik het weten ook. Ik heb mn zoon gesmstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?![]()
[..]
Joh, waarom zou je dat willen weten?
Heb er op de kappers -of middelbare school voor het laatst een aantal gebroken op die manier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat mijn sleutel in m'n kluisje op de zaak blijft steken... Ik heb m pas 2 dagen
Die zal positief zijn, zo is hij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. nu wil ik het weten ook. Ik heb mn zoon gesmst
Oja. Kut. Die telt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zal positief zijn, zo is hij.
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht aan kloven a la grand canyon enzo!
Objectief iemand.quote:
Ik ben altijd bang dat de sleutel van de voordeur wéér afbreekt.. Komt omdat deze verkeerd om en heel zwaar op slot gaat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er op de kappers -of middelbare school voor het laatst een aantal gebroken op die manier.
Sindsdien ben ik voorzichtiger.
Ohquote:
Wat ben jij vrolijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
maakt niet uit, in beiden wordt je genaaid
Just be careful!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat de sleutel van de voordeur wéér afbreekt.. Komt omdat deze verkeerd om en heel zwaar op slot gaat..
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?
[..]
Objectief iemand.Die ook keihard durft te zijn!
Tjah.. Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. In eerste instantie dacht ik dat je redelijk extrovert zou zijn.. Maar hoe meer posts ik hier van je tegenkwam werd dat al minder.. Maar dat idee is wel blijven hangenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?
Hij dekt zich in. Je kent hem toch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief is
1 voordeel, je hoeft maar 1x op te staan om ze alle 4 uit te voerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef vencodark het volgende:
Honger, volle blaas, dorst, richting mijn bed willen met laptop.
4 redenen om op te staan...maar ik doe het niet.
Nouquote:
Heul anders als hier in [Singles] dus.. Vind je hier nogal Bitchy en afstandelijk en zulks.. Maar je kan soms ook hele goeie gesprekken met je hebben, dat dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief is
Ik...extrovert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. In eerste instantie dacht ik dat je redelijk extrovert zou zijn.. Maar hoe meer posts ik hier van je tegenkwam werd dat al minder.. Maar dat idee is wel blijven hangen
Dat is niet zo!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij dekt zich in. Je kent hem toch!
idem ditoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik...extrovert!Ik ben zo'n beetje het tegenovergestelde! Ben van nature heel verlegen maar weet daar nu wat beter mee om te gaan.
En hier zeg ik gewoon de dingen die ik echt vind en kwijt wil en live hou ik me meer in.
Dat rijmtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is niet zo!!![]()
Hij zei ook waarom![]()
ik ben niet uit te staan maar wel spontaan
Ja, ik draai de deur meestal maar 1 slag op slot, terwijl hij eigenlijk 2 of zelfs 3 slagen kan.. Maar dat risico neem ik liever niet..quote:
Te extrovert is eng!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik...extrovert!Ik ben zo'n beetje het tegenovergestelde! Ben van nature heel verlegen maar weet daar nu wat beter mee om te gaan.
En hier zeg ik gewoon de dingen die ik echt vind en kwijt wil en live hou ik me meer in.
Hoe breek je in hemelsnaam zo makkelijk een sleutel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik draai de deur meestal maar 1 slag op slot, terwijl hij eigenlijk 2 of zelfs 3 slagen kan.. Maar dat risico neem ik liever niet..
Oh, maar ik blijf bitchyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul anders als hier in [Singles] dus.. Vind je hier nogal Bitchy en afstandelijk en zulks.. Maar je kan soms ook hele goeie gesprekken met je hebben, dat dan ook wel weer
Het zijn de woorden van Djayzzquote:
Volgens mij heb jij als studente een herfstvakantie en zoquote:
Net zoals ik een schroevendraaier denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe breek je in hemelsnaam zo makkelijk een sleutel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |