quote:
Ter Leering ende Vermaeck van ieder, uiteraard!quote:
Nogal, met een parachute is de kans 99.999 % dat je goed neerkomt, met drugs ga je al in tientallen procenten tellen. No wayquote:
Haha ik vind Twilight wel leuk (alleen de eerste) maar het is het type junkfood onder de films. Inspiratieloze vette hap met kunstmatig toegevoegde elementen waardoor het lekkerder smaak, maar slecht voor je gezondheid als je er teveel van kijkt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Twilight staat natuuuuuurlijk op 26
Heil Venco?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat er geen hand opsteek smiley is
Kan jij mij een paar van die hetero pillen leveren? Ik wil graag mijn beste vrienden genezen, graag voor morgenavond dan heb ik nog wat aan ze dit weekendquote:
Ik meer in wat daarop volgtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
nu heb ik ook zin om te zoenen..........
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja het is alleen moedig als je de risico's weet natuurlijk. Anders ben je gewoon ongeinformeerde massa. maw Lomp!quote:
Je hebt iedereen aangestoken, Lotusssquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dus.quote:
Ik doe niet aan drugs. Ik vind niet dat junks moeten huilen als ze zich de vernieling inhelpen, maar ik vind mensen die iedereen die eens een joint heeft opgestoken al in een afkickkliniek willen hebben ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Slik en spuit je maar lekker in de goot dan zou ik zeggen[/don't give a shit]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Kan jij mij een paar van die hetero pillen leveren? Ik wil graag mijn beste vrienden genezen, graag voor morgenavond dan heb ik nog wat aan ze dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |