Neuh... Als ik echt erover nadenk dan snap ik dat t fout is en besef ik me dat het mn vriendin pijn zou doen. Maar wat ze niet weet doet geen pijn, dus nee ik voel niets... Behalve een vage vorm van trots... Onoverwinnelijkheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok maar je hebt er ook geen oprecht schuldgevoel over?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drugs zijn voor mietjes... echte bikkels face reality....
WTF?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gemeen dat er wel een pil bestaat waar je hetero van wordt (HETRACIL) en niet eentje waar je gay van wordtHad ik anders al lang bij een paar in het glas gedumpt
En huilen er dan over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan hm beter in je bed hebben.![]()
Zei ik dat?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef mahlah het volgende:
Ang3l .... we hebben dezelfde film-smaak
Van alle films in je top 25 staat meer dan de helft ook in mijn top 25 (als ik die zou hebben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twilight staat natuuuuuurlijk op 26
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Proof!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenen![]()
zei ik dat?
Wat is er niet echt aan het gevoel dat drugs je geven? Het komt voort uit een pilletje, maar de gevoelens blijven echt hoor. Ik vind het alleen maar moedig als je met drugs experimenteert (net als parachutespringen). Het heeft wel hoge risico's, dus als je te pletter slaat moet je niet klagen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan opgelost wordenquote:
Pas maar op, ik ken er genoeg die die pil bij jou in het glas willen dumpen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gemeen dat er wel een pil bestaat waar je hetero van wordt (HETRACIL) en niet eentje waar je gay van wordtHad ik anders al lang bij een paar in het glas gedumpt
Ook toevallig, dat schijn ik ook te kunnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog goed te kunnen zoenen![]()
zei ik dat?
Klopt. Ik blijf dan ook graag anoniemquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heul niemand van jullie op facebook
Moedig? Lomp!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat is er niet echt aan het gevoel dat drugs je geven? Het komt voort uit een pilletje, maar de gevoelens blijven echt hoor. Ik vind het alleen maar moedig als je met drugs experimenteert (net als parachutespringen). Het heeft wel hoge risico's, dus als je te pletter slaat moet je niet klagen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook toevallig, dat schijn ik ook te kunnen.Hoewel ik geen objectieve mening heb, dat was een verliefde ex.
Wauw, heb nog nooit zo weinig gesnapt van iemand als van jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuh... Als ik echt erover nadenk dan snap ik dat t fout is en besef ik me dat het mn vriendin pijn zou doen. Maar wat ze niet weet doet geen pijn, dus nee ik voel niets... Behalve een vage vorm van trots... Onoverwinnelijkheid.
Maar ik duik erin. Nog even verliefd smsen en dan slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voormalig ChocolateGiddyUp
Doe maar weer zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Ik blijf dan ook graag anoniem
SSSTquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ken er genoeg die die pil bij jou in het glas willen dumpen!
jamaarjijbentzoverwegquote:
Dit wordt uitermaaaate interessant nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die heb je liever dan mij? *slikt tranen weg*
Wat moet ik doen om ertussen te komen? Ik wil best Rifoki hiervoor inzetten, is voor jou wellicht interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |