Laat ik het anders zeggen: ik wil geen advies mbt mijn liefdesleven van iemand die er heel andere principes op nahoudt dan ik. Los daarvan was mijn spoiler niet heul serieus, aangezien het al dagen gaat over hoe irritant verliefde mensen zijn en zie, ook nu levert het gespreksstof op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
O ik denk het juist wel. Als de jacht te kort is, zal de relatie niet standhouden...
Dankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barpoes is dan ook wel een mooie man, vind ik dan
Lief zijn voor Yuki, gijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Kerels onder elkaar, bemoei jij je met je kippen
Daarom moet je geen Oprah kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu je het zegt...is wel zo'n zelfde typje indd.![]()
Maar ik blijf erbij, die Jacob is homo. Ik zag hm laatst bij Oprah en dr was iets verwijfd aan hem. Geeft niet, maar ik vind hm sindsdien niet meer zo lekker.
Zou 't toch wel weer eens fijn vinden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik beweer anders ... naja, 't kan wel heeel tof zijn. Maar nu ff helemaal geen behoefte.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wat liefSpuit elf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Hij is helaas te jong voor me. Anders mocht ie in mijn fotolijstjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu je het zegt...is wel zo'n zelfde typje indd.![]()
Maar ik blijf erbij, die Jacob is homo. Ik zag hm laatst bij Oprah en dr was iets verwijfd aan hem. Geeft niet, maar ik vind hm sindsdien niet meer zo lekker.
Ja. Dan vind ik het maar fakequote:
Kom eens langs, dan neem je dat wel heel snel terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Mja, zo'n nonneneiland... schiet niet echt op eh
Welk lijstje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is helaas te jong voor me. Anders mocht ie in mijn fotolijstje
Ok maar je hebt er ook geen oprecht schuldgevoel over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat ik zelf niet kan stoppen. Ik wil niet eens stoppen. Het voelt gewoon goed terwijl je weet dat t slecht hoort te zijn...
Maja zijn ergere dingen in het leven.....
Geen behoefte is wat anders dan het serieus niet tof vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik beweer anders ... naja, 't kan wel heeel tof zijn. Maar nu ff helemaal geen behoefte.
Graag gedaan. Now take your pink gaypill and get over here!quote:
Nee, die heb ik al maaaaanden terug allemaal weggetiefdquote:
wrom dan eenzaam????quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom eens langs, dan neem je dat wel heel snel terug
PILLENquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Graag gedaan. Now take your pink gaypill and get over here!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom moet je geen Oprah kijken![]()
iedereen lijkt vrouwelijk naast haar
Ik heb Barbje op mijn Facebookquote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen is leuk
Zoenen is lekker
Zoenen is teasen
Zoenen is fijn
Zoenen is geil
Zoenen is soms beter dan sex
Zoenen is opwindend
Zoenen is romantisch
Zoenen is zacht
Zoenen is hard
Zoenen is alles
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al maaaaanden terug allemaal weggetiefd
Ik ook. En jij ook.quote:
Mitsubishi, Volkswagen, Kappa..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die hebben allemaal leuke figuurtjes erop!
Ja, lekker op tijd, maar ik kwam niet uit mn woorden. Dit was de beste samenvatting waarmee ik kon komenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb in dronken one night stands....quote:
Opel, Rolce Roysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mitsubishi, Volkswagen, Kappa..
We zijn alweer 24 onderwerpen verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd, maar ik kwam niet uit mn woorden. Dit was de beste samenvatting waarmee ik kon komen.
En ik eet ondertussen een hamburger, en dat is fast food. Jullie posten gewoon te snel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We zijn alweer 24 onderwerpen verder.
De bovenste en onderste rij zijn nog people-that-came-with-the-framequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er niet tussen staan.
Ik ben het met hem eensquote:
quote:[..]
Lief zijn voor Yuki, gij
Blijkbaar was ik niet de enige die dacht dat het op mij sloegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
had het ook niet tegen jou, maar tegen je liefje
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duhquote:
Uhuhquote:
Ik sta er nog steeds niet bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Drugs zijn voor mietjes... echte bikkels face reality....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij injecteert het liever direct in je bloedbaan met de spuit?
quote:
Die heb je liever dan mij? *slikt tranen weg*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bovenste en onderste rij zijn nog people-that-came-with-the-frame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |