ik al maandenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
* HeetBovenis een beetje Caro moe na gisteren
gewoon lenen van iedereenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 webcam...5 kamer ofzo.Gaat hm niet worden.
[..]
Je verblindde mij met die 19 in je nick.
Je KAN niet Caro-moe zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
* HeetBovenis een beetje Caro moe na gisteren
Ja. Dat mandje pist ze ook iedere keer onderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne sliep in m'n eigen woning in een eigen mandje toen ze nog heel jong was, ze kwam dan vanzelf bij me op bed gesprongen 's nachts.. Later toen ze groter werd klom ze in de raamkozijnen boven de deuren, of bij een raam.. Maar a;s ik 's morgens wakker werd lag ze gewoon weer naast me op bed.. En dan houdt ze hier bij m'n ouders thuis ook gewoon vol.. Of naast me op bed, of in 't raamkozijn..
How's life?quote:
Nogmaals weltrusten bloemetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Lotusss het volgende:
Mja... nu ga ik ECHT slapen.
Nogmaals welterusten en een goede nacht iedereen!
Ik zal het niet meer doenquote:
Studie hier afronden?quote:Utrecht verschepen?
Kloptquote:
Maar nu dus niet meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
1 webcam...5 kamers ofzo.Gaat hm niet worden.
[..]
Je verblindde mij met die 19 in je nick.
Mijne was vanaf dag 1 zindelijk.. piste nooit ergens anders dan de kattenbak.. Maar waar ik haar vandaan heb had ze 11 anderen om het van te lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat mandje pist ze ook iedere keer onder
Het leven is best goed hier jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben voor! Zou het niet erg vinden om op Malta te zitten
wat een nerveus stemmetjequote:
Ze was zindelijk. En is het ook nog. Dit is gewoon woedeplasjes en poepjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne was vanaf dag 1 zindelijk.. piste nooit ergens anders dan de kattenbak.. Maar waar ik haar vandaan heb had ze 11 anderen om het van te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |