Opstandige katjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer omdat ik haar niet mijn eten geef. Of haar op mijn keel laat slapen. Of op mn laptop als ik er mee bezig ben
en ik noem dr voornamelijk popje. Mn zus noemt dr al klein terroristje
Waarom dacht ik "Hmmm, bradwürst!"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, zoiets zou ik nooit doen
hooguit branden![]()
Niet, gewoon vergeten en vergeven, ze is pas 10 weken ondertussen ofzo? Duurt nog wel even.. Het grote nadeel is dat ze niet een oudere kat om zich heen heeft om het van te lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, zoiets zou ik nooit doen
hooguit branden![]()
[..]
Tis een kreng. Hoe kan ik dr nu met goed fatsoen vanacht opsluiten in de keuken? ze ligt zo lief
Heb er nu 29 en kunnen er zeker 5 of 6 uit ofzo maar geen zin in. Spreek de meeste ook maar sporadisch. 1 vriend wel een aantal keer per week.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spreek er vaak ook maar 1 van de tientallen die erin staan, de anderen af en toe.. Maar die persoon is op vakantie en dus ook al weinig online.. En dan nog een clubgenootje van de autoclub, maar die ligt om half 11 al op z'n nest..
Trusten bloempje!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik...
En dan maar heel standaard dromen dat er een manspersoon naast me ligt om tegenaan te knuffelen (en ja, alleen knuffelen!)
Truste iedereen
Jahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Slaap lekker Sis, en veel knuffelplezier
maar dr officiele naam blijft varken... want ze knort zo leuk als je dr op dr buikje aaitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Opstandige katjes.![]()
Popje is wel lief ja.
Ik heb sinds gister 3 keer kots gevonden van 1 van die katten (of misschien alle drie wel 1 keertje), dat is ook niet zo tof.
Hoe hou je het in de gaten als het gebeurt als je niet thuis bent en je niet weet welke het doet? Het is elke keer maar een beetje dus ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. even in de gaten houden misschien?
ik moet eind augustus weer naar de dierendokter voor een prikje
ja, maar ik hoorde dat ze dus snachts als ik niet kan toezien een eigen plek moet hebben, en de keuken is vrij ruimquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, gewoon vergeten en vergeven, ze is pas 10 weken ondertussen ofzo? Duurt nog wel even.. Het grote nadeel is dat ze niet een oudere kat om zich heen heeft om het van te leren
Heb er meer, maar overall gaat het hier 't zelfdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er nu 29 en kunnen er zeker 5 of 6 uit ofzo maar geen zin in. Spreek de meeste ook maar sporadisch. 1 vriend wel een aantal keer per week.
Truste Lotusssquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah
Binnenkort misschien een echte vent in mijn bed om mee te knuffelen *zucht*
Truste!
webcamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe hou je het in de gaten als het gebeurt als je niet thuis bent en je niet weet welke het doet? Het is elke keer maar een beetje dus ja.
terusten!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah
Binnenkort misschien een echte vent in mijn bed om mee te knuffelen *zucht*
Truste!
Ja en ik bedoelde Jelle dus... je was even wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben voor! Zou het niet erg vinden om op Malta te zitten
technomeneerquote:
De mijne sliep in m'n eigen woning in een eigen mandje toen ze nog heel jong was, ze kwam dan vanzelf bij me op bed gesprongen 's nachts.. Later toen ze groter werd klom ze in de raamkozijnen boven de deuren, of bij een raam.. Maar a;s ik 's morgens wakker werd lag ze gewoon weer naast me op bed.. En dan houdt ze hier bij m'n ouders thuis ook gewoon vol.. Of naast me op bed, of in 't raamkozijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik hoorde dat ze dus snachts als ik niet kan toezien een eigen plek moet hebben, en de keuken is vrij ruim
11 geloof ik
ik luister dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
* HeetBovenis een beetje Caro moe na gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |