quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wilde een objectieve mening toch?![]()
Ik heb niet veel voorkeur op 't moment..
Ik hou me inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt. Slechts een telefoontje verquote:
Dat werkt uitermate goed!quote:vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:[/b]
[..]Jan kan ook gewoon mee gaan feesten! En je dan storten op de mooiste faghag!
want dat kan objectiever?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.
Als ik met iemand objectief wil zoenen, neem ik wel een vrouw.
Ben ik met je eens, heb ook wel wat geprobeer ooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drugs. Ik vind niet dat junks moeten huilen als ze zich de vernieling inhelpen, maar ik vind mensen die iedereen die eens een joint heeft opgestoken al in een afkickkliniek willen hebben ook wat overdreven.
Neenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Barbie, zet 'm nou eens waar ie hoort! In R&L dus!
Weet ik, hoopte ook wel dat je de sarcasme ervan zagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste helpt je niet, dat begrijp je.
Als ik met iemand objectief wil zoenen, neem ik wel een vrouw.
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.quote:
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jan kan ook gewoon mee gaan feesten! En je dan storten op de mooiste faghag!
Je bent dus sarcastisch dat je met mij zou willen zoenen? Dat is ook al niet aardig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik, hoopte ook wel dat je de sarcasme ervan zag
Goed hoor, die overleefd allesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat werkt uitermate goed!
Hoe is het met Adje?
quote:En die blonde te dronken chick?jammer dat ze me nooit meer belde.. of heb ik haar mijn nummer niet gegeven?
Ik echt alleen in zoenen.quote:
Sorry...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt iedereen aangestoken, Lotusss
Geef ze's aan mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doen
Goede vraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ikke. De vraag is meer: waarom jij niet?
Ja, die Adje was wel een rouwdouwer.. Voordat het met hem slecht gaat moeten er eerst 3 atoombommen op gevallen zijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed hoor, die overleefd alles
[..]Nee volgens mij niet
Neeheej.. Wacht.. Dit gaat heul snel heul fout..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent dus sarcastisch dat je met mij zou willen zoenen? Dat is ook al niet aardig.
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry...![]()
En ik weet niet eens of die persoon MIJ wel wil zoenen
Welke persoon?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry...![]()
En ik weet niet eens of die persoon MIJ wel wil zoenen
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.
Wacht maar tot je zelf in zo'n truttige kleffe relatie zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil die pillen niet echt natuurlijk ; geen betere vrienden dan homo vrienden. Komen nooit in truttige kleffe relaties terecht, verwekken geen irritante kinderen en hebben daarom altijd tijd en zin om leuke dingen te doen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de gekstequote:
Nee joh, kom er net uit juist..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf in zo'n truttige kleffe relatie zit
Had je nog niet begrijpen dat ik ook zomaar wat verzin? Ik ga dit niet eens onderbouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)
Mannen daarintegen zijn gewoon bot en eerlijk ... (wel dom ... maar eerlijk) over slechte eigenschappen van iemand.
Dat durf ik nietquote:
Ja net als dat ik generaliseer over mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had je nog niet begrijpen dat ik ook zomaar wat verzin? Ik ga dit niet eens onderbouwen.
Ja. daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een hetero vrouw hoeft mij geen plezier te doen door te zeggen dat ik goed kan zoenen, terwijl dat niet zo is.
Uhm nee. Vrouwen bitchen meer tegen elkaar dan je denktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tis dat je zelf een vrouw bent, maar dat is toch wel flinke onzin. Als vrouwen iets voor elkaar doen dan is het wel tegen elkaar liegen over elkaars slechte eigenschappen. Wat heeft het voor nut om iemand af te kraken (zei je vandaag nog in een topic)
Mannen daarintegen zijn gewoon bot en eerlijk ... (wel dom ... maar eerlijk) over slechte eigenschappen van iemand.
Houwe zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de geksteDa's niet zo praktisch..
[..]
Nee joh, kom er net uit juist..![]()
Wie dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Ben al zolang bevroren geweest... hell, de Gletsjers zijn nog minder lang koud dan ik
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik er eindelijk één heb
Jij bitcht tegen iedereenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm nee. Vrouwen bitchen meer tegen elkaar dan je denkt
Been there, done that, got the t-shirt and the cap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet niet te graag willen zeggen ze. Dan ga je uit wanhoop voor foute dingen kiezen
Boeiendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar... Eindhovuh de geksteDa's niet zo praktisch..
Hij had het tegen mij..quote:
Ik mis ff waar je precies op doelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
@Venco:
Om 't simpeler te houden
Ja. Maar enkele andere [Singles] ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |