Als dat gebeurd, is er alleen maar reden om vaker te gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komen we het hotel wel uit dan?
omg, zei ik dat hardop?
* meldtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gek
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin benquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.En wat ik terugkrijg. Ik kan misschien wel spontaan reageren, maar qua dingen doen ben ik niet echt spontaan.
Wanneer gaan we?quote:
Of sleutels die afbreken omdat je de kluis/deur whatever al op slot draait en jij wegloopt terwijl je de sleutel die erin zit, nog vast hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sleutels die de zwaartekracht niet overwinnen enzo, pennen ook idd.. glazen, borden.. Komt me erg bekend voor
surf naar www.thuiszorg.nlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb koude voeten maar ben te lame om er een deken bij te pakken of sokken aan te trekken
Niet doen, want dan stoor je d'r en dan heb je morgen weer een hoopje in je bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb zo'n zin om dr op te pakken en op mn voeten te leggen.. ze is zo lekker warm
Ok, I'm inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, is er alleen maar reden om vaker te gaan![]()
ze helpen geen luie mensen, alleen ouderen en mensen met een beperkingquote:
Ik wel, daar heb ik over nagedacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin ben
quote:
quote:
ik doe het ook niet. Maar ik wil het zo graagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet doen, want dan stoor je d'r en dan heb je morgen weer een hoopje in je bed![]()
Gewoon lief met je hoofd tegen d'r aan gaan liggen ofzo, werkt veel beter
Oh en psychologenvoer is niet erg, die mensen moeten ook eten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gek
Ik denk daar te weinig over na.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wel, daar heb ik over nagedacht.
Tijd om dat eens te laten testenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik weet eigk niet hoe ik daarin ben
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We verschillen dus bestwel minder dan ik dacht
Joh, waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk daar te weinig over na.
Ik ben wie ik ben gevoel enzo![]()
moet ik toch eens navragen
ik heb er al 1quote:
Ik vrees de dag dat mijn sleutel in m'n kluisje op de zaak blijft steken... Ik heb m pas 2 dagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of sleutels die afbreken omdat je de kluis/deur whatever al op slot draait en jij wegloopt terwijl je de sleutel die erin zit, nog vast hebt.En brandplekken van de oven op mijn werk.
Naar bed in Romequote:
Nee. nu wil ik het weten ook. Ik heb mn zoon gesmstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?![]()
[..]
Joh, waarom zou je dat willen weten?
Heb er op de kappers -of middelbare school voor het laatst een aantal gebroken op die manier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat mijn sleutel in m'n kluisje op de zaak blijft steken... Ik heb m pas 2 dagen
Die zal positief zijn, zo is hij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. nu wil ik het weten ook. Ik heb mn zoon gesmst
Oja. Kut. Die telt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zal positief zijn, zo is hij.
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht aan kloven a la grand canyon enzo!
Objectief iemand.quote:
Ik ben altijd bang dat de sleutel van de voordeur wéér afbreekt.. Komt omdat deze verkeerd om en heel zwaar op slot gaat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er op de kappers -of middelbare school voor het laatst een aantal gebroken op die manier.
Sindsdien ben ik voorzichtiger.
Ohquote:
Wat ben jij vrolijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
maakt niet uit, in beiden wordt je genaaid
Just be careful!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat de sleutel van de voordeur wéér afbreekt.. Komt omdat deze verkeerd om en heel zwaar op slot gaat..
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?
[..]
Objectief iemand.Die ook keihard durft te zijn!
Tjah.. Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. In eerste instantie dacht ik dat je redelijk extrovert zou zijn.. Maar hoe meer posts ik hier van je tegenkwam werd dat al minder.. Maar dat idee is wel blijven hangenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van mij dat wij daarin verschilden?
Hij dekt zich in. Je kent hem toch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief is
1 voordeel, je hoeft maar 1x op te staan om ze alle 4 uit te voerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef vencodark het volgende:
Honger, volle blaas, dorst, richting mijn bed willen met laptop.
4 redenen om op te staan...maar ik doe het niet.
Nouquote:
Heul anders als hier in [Singles] dus.. Vind je hier nogal Bitchy en afstandelijk en zulks.. Maar je kan soms ook hele goeie gesprekken met je hebben, dat dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens Djayzz ben ik open en spontaan en dat zegt ie niet omdat ie lief is
Ik...extrovert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. In eerste instantie dacht ik dat je redelijk extrovert zou zijn.. Maar hoe meer posts ik hier van je tegenkwam werd dat al minder.. Maar dat idee is wel blijven hangen
Dat is niet zo!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij dekt zich in. Je kent hem toch!
idem ditoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik...extrovert!Ik ben zo'n beetje het tegenovergestelde! Ben van nature heel verlegen maar weet daar nu wat beter mee om te gaan.
En hier zeg ik gewoon de dingen die ik echt vind en kwijt wil en live hou ik me meer in.
Dat rijmtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is niet zo!!![]()
Hij zei ook waarom![]()
ik ben niet uit te staan maar wel spontaan
Ja, ik draai de deur meestal maar 1 slag op slot, terwijl hij eigenlijk 2 of zelfs 3 slagen kan.. Maar dat risico neem ik liever niet..quote:
Te extrovert is eng!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik...extrovert!Ik ben zo'n beetje het tegenovergestelde! Ben van nature heel verlegen maar weet daar nu wat beter mee om te gaan.
En hier zeg ik gewoon de dingen die ik echt vind en kwijt wil en live hou ik me meer in.
Hoe breek je in hemelsnaam zo makkelijk een sleutel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik draai de deur meestal maar 1 slag op slot, terwijl hij eigenlijk 2 of zelfs 3 slagen kan.. Maar dat risico neem ik liever niet..
Oh, maar ik blijf bitchyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul anders als hier in [Singles] dus.. Vind je hier nogal Bitchy en afstandelijk en zulks.. Maar je kan soms ook hele goeie gesprekken met je hebben, dat dan ook wel weer
Het zijn de woorden van Djayzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |