topquote:
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goedquote:
Je luistertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed, en inmiddels alweer een week gestopt met roken.
Heeft de mijne ook nooit gedaan eigenlijk.. Ik loste haar bedelen om eten op door nadat ik zelf gegeten had, haar maaltijd op de grond te zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze was zindelijk. En is het ook nog. Dit is gewoon woedeplasjes en poepjes
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goed![]()
ze kan alle categorieen zingen
Aww.. Ook geen maffe uitspattingen op z'n tijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben heel erg ordinairy...and I know it.
Ik vind je een schat, maar tis nie helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niet naar de tekst geluistert? Ze is echt heel goed![]()
ze kan alle categorieen zingen
Beetje clumsy?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Ik heb dorst maar geen zin om drinken te pakken aangezien ik eerder al mijn halve glas heb laten vallen en nu de bank stinkt naar dat spul.
Je hebt niks te vinden, gewoon al die linkjes luisterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik vind je een schat, maar tis nie helemaal mijn smaak![]()
Dan is het goedquote:
Net toegelaten tot opleiding hierquote:[..]
Studie hier afronden?Mee gaan naar SPQR?
lik aan de bank danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Ik heb dorst maar geen zin om drinken te pakken aangezien ik eerder al mijn halve glas heb laten vallen en nu de bank stinkt naar dat spul.
Hm, guess not.Wil graag dingen beetje van tevoren weten en wat ingetogen enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. Ook geen maffe uitspattingen op z'n tijd?
spul dat lekkerder ruikt eroverheen gooien..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef vencodark het volgende:
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niks te vinden, gewoon al die linkjes luisteren
Elkaar ontmoeten in het Forum Romanumquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Net toegelaten tot opleiding hier
SPQR wil ik wel graag zien overigens
Zonde van de parfum.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
spul dat lekkerder ruikt eroverheen gooien..
minimaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?
HB, hoelang heb jij die Ui al?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Eh, jij wilt dat ik permanent met kromme tenen loop?
JIj plant graag vooruit, of weet liever graag wat er komen kan gaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, guess not.Wil graag dingen beetje van tevoren weten en wat ingetogen enzo.Ben niet zo'n uitspatter.
quote:
is het luie vrouwen avond ofzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb koude voeten maar ben te lame om er een deken bij te pakken of sokken aan te trekken
Beetje clumsy is wel cutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vd week ging het op mijn werk ook al zo lekker.
[..]
Iew, dat is echt nasty.
Ja precies. Anders zou het wel maf zijn als mij nu ineens pas zou opvallen dat het Vader Ab. is met zijn smurfen.quote:
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj plant graag vooruit, of weet liever graag wat er komen kan gaan?
Ik wist dat ik je daarmee wel kon verblijdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef ArTiC het volgende:
De reden waarom ik nog steeds op roodharige meisjes val![]()
[..]
Nee. Ik ben al weken luiquote:
Nee man...dat moet heulemaal nietquote:
Tja, je leert ermee leven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje clumsy is wel cute![]()
Heb zelf ook vaak genoeg van die momenten, complete deurposten missen en er tegenop knallen, of tegen de tafel stoten die echt al jaren op dezelfde plek staat
clumsy wel.. lomp zoals ik daarintegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje clumsy is wel cute![]()
Heb zelf ook vaak genoeg van die momenten, complete deurposten missen en er tegenop knallen, of tegen de tafel stoten die echt al jaren op dezelfde plek staat
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
er moet zoveelquote:
Ik ben een beetje van beide, ligt er enorm aan met wie ik ben en hoe ik me voel rond die persoonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
Ik denk, slechts denk, dat jij na een paar ontmoetingen best spontaan bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Anders zou het wel maf zijn als mij nu ineens pas zou opvallen dat het Vader Ab. is met zijn smurfen.![]()
[..]
Vooral dat laatste. En ik denk beetje veel na over hoe ik overkom.Ben niet zo spontaan aangelegd.
Tell me about it. Maar ik werk eraan en het is al beter dan vroegâh.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet doen...ik werd er gek van...psychologenvoer gek
Komen we het hotel wel uit dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elkaar ontmoeten in het Forum Romanum
Ik wil nog nietquote:
Ligt eraan met wie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk, slechts denk, dat jij na een paar ontmoetingen best spontaan bent
Precies. Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van beide, ligt er enorm aan met wie ik ben en hoe ik me voel rond die persoon![]()
Maar ik weet vaak ook liever wat ik kan verwachten, hoeft niet meteen vast te staan, meerdere opties is ook mogelijk..
Sleutels die de zwaartekracht niet overwinnen enzo, pennen ook idd.. glazen, borden.. Komt me erg bekend voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je leert ermee leven.
Tegen tafels stoten gebeurt vooral mijn vader en mij nog regelmatig. En dingen laten vallen, knoeien met eten, pen all over the place, struikelen, me pijn doen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |