terwijl sommige vrouwen dat zo graag willenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Kan er geen touw aan vast knopen
Over meisjes uit 1985 heb ik helaas geen vooroordelen beschikbaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan uit 1985 kom.
zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Alle meisjes uit 1988 zijn hetzelfde!
Dus die verbouwing heeft best wat voordelen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar is
En daar al helemaalquote:
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet van gisteren?![]()
Slecht.
En over 87 hoop ik ook niet voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Over meisjes uit 1985 heb ik helaas geen vooroordelen beschikbaar!
Ze doen allemaal rare shit, en iedereen begrijpt het verkeerd, ALLEMAAL DOEN ZE ZO!quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
terwijl sommige vrouwen dat zo graag willen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ze doen allemaal rare shit, en iedereen begrijpt het verkeerd, ALLEMAAL DOEN ZE ZO!
Zat vast wat in het drinkwater dat jaar
Nee, dat is gewoon gegronde angst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over 87 hoop ik ook niet voor je
Die van mij zijn ook helemaal niet up to datequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!
ja, de grap kan dus nóg slechter
Iets met voetbal?quote:
I knowquote:
Eerste half jaar was kut, 2e wat minder..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over 87 hoop ik ook niet voor je
Je bent bang voor me?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gegronde angst.
Niets leukers dan met de kat in bedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die spray die ik heb om mn kat van het bed te houden werkt dus niet. Ze ligt nu doodleuk naast me tussen de kussens in te slapen
Ik kom dan ook uit het tweede half jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerste half jaar was kut, 2e wat minder..
Eigenlijk is het al eergister he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn versierskillz zijn ook niet van gisteren.... ze zijn van de laatste ijstijd!
ja, de grap kan dus nóg slechter
Zolang ze niet plast of poept is het leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Niets leukers dan met de kat in bed
Maar niet op je dekbed! ws is de geur van jouw hoofd/lichaam sterker dan die spray, en aangezien ze nog jong is gaat ze toch bij d'r surrogaat moeder in de buurt liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die spray die ik heb om mn kat van het bed te houden werkt dus niet. Ze ligt nu doodleuk naast me tussen de kussens in te slapen
Waarom geen kat in bed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |