quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt het omdat ik net deze optie in pinnacle studio heb aangezet?:
[ afbeelding ]
Je begrijpt me verkeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Wat wil je nou meissie.. het ene moment zeg je ja ik wil, 2 minuten later zeg je wel een goed idee om alleen te blijvenof begrijp ik het verkeerd????
Iemand die gisteravond op mijn bed samen met mij een film gekeken heeft!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg me gewoon af wie het van je is. Een vriend, een gozer uit de supermarkt, de buurjongen, een date, scharrel, hippie, studiegenoot, collega, etc. etc. Ik hoef echt geen namen, daar heb ik toch niets aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dit vind ik een schitterende grap om na te gaan slapen ... dank u
ik zei wtf hardop toen ik het zagquote:
Dan ga ik verder niet doorvragen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand die gisteravond op mijn bed samen met mij een film gekeken heeft!
Ik ga verder niet in detail
Sowieso zal ik waarschijnlijk toch geen kans hebben en ik wil het al helemaal niet verpesten om persoonlijke info op internet te zetten
Maar goed dat ik dan uit 1985 kom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Alle meisjes uit 1988 zijn hetzelfde!
Nee. Jelle is van gisterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dat je date van afgelopen weekend?
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wijze raad indeed (Y).
Beter even vrijgezel en dan een goede relatie dan 20 kutrelaties omdat je zo slecht alleen kan zijn.
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ga ik verder niet doorvragen.
Maar je had hm dus al op bed.Nah ja, je ontdooit iig wel wat dan.
ik dacht van Oegstgeestquote:
Kan er geen touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
1988 was een mooi jaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Bijten doe ik nog veel lieverquote:
Oh noesquote:
Dat truukje gebruik ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar is
Nah ja, hij lag toch mooi op bed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat mijn woonkamer nog niet klaar is
Pijnlijke MI..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bijten doe ik nog veel liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |