Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]> nog meegekregen dat ik Inception had gezien?
. interpol
.
Wat De Grote Hans zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god, dat was inderdaad te horen
30 seconds to mars. Vreselijk !
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, Arbeidsvitaminen wordt nu @work? Zijn we dan ook eindelijk van die Queen-kitsch af?
Morgen vanaf 10.00.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?
@TT wanneer is die Homo 100? morgen?![]()
Over Nina gesproken; ze is zwanger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos, ouwe reus! Nina was nog ff te horen op 3FM. Was je bij de DW? Nice! Je hoort op de radio ook alleen maar de hits van hun en zelden (volgens mij nooit) een andere plaat.
Dat heb je dan weer mooi voor elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Nina gesproken; ze is zwanger.
Lekker foutquote:
Erg lange zit, imho. 150 minuten excl reclame. Begin onduidelijk. Kon er in het begin geen touw aan vastknopen, maar ze zaten dus toen ook al in zo'n droom. Verder wel een film waar je even voor moet zitten en qua verhaal natuurlijk wel erg bijzonder. Een droom in een droom. Af en toe wat vaag. Maar goed, verder super mooie effecten en een gruwelijk verhaal. Zou het wel een 8,5 geven. Echt persoonlijk vind ik TDN leuker om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?
@TT wanneer is die Homo 100? morgen?![]()
Dude, wat heb je al die tijd gedaan dan?? Daarom is het zo stil rond haar. Hoor op 3FM alleen maar het bekende werk van haar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Nina gesproken; ze is zwanger.
Hoop dat we dan eindelijk van die Queen rommel af zijn. Vre-se-lijke muziek. Mot er echt niets van hebben. De Megahit, ja best wel tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, Arbeidsvitaminen wordt nu @work? Zijn we dan ook eindelijk van die Queen-kitsch af?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef cosmick het volgende:
Blijft Rabbering ons wel dagelijks lastig vallen trouwens?
Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjezus wat een domme puberzooi.
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zekers
Jeetje, http://www.noordpool.fm/ bestaat ook nog. Kwam 'm ineens tegen @ mijn favorieten.
Just Say yes !. Wat was dat vet die Flashmob op de Grote Markt hier in Groningen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!
De highlights van Noordpool FM gedeelte werkt trouwens nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit NU al met m'n vlaggetje bij de radio
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroegerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Nee Nee NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ga weg met die Sia.
Nou. Liever niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.
Toen de jaartallen nog niet met een 2 begonnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroeger.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuw_ontsnapt__.html
Hoelang gaan ze in Nederland nog door met het 'uitlaten' van deze idioten ?
Ze hebben echt geen idee wat dat met nabestaande doet zoiets.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef cosmick het volgende:
Die Pringles Xtreme Fiery Wasabi zijn behoorlijk heet trouwens [ afbeelding ]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zat net aan de original Pringles. Met Guinness
![]()
!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mwah, in 040 wordt voldoende wijn gedronken. #samenwijnisheelfijn
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]. Good point. Zit ff in #038. Met een groot 'te koop'-bord voor de ramen.
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Probeer 't via twitter kwijt te worden
.
Zal 't ff RT'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!
A real man can never drink enough Guinnessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
A real man can never drink enough Guinness![]()
Dat was slecht idd, muziek kennis heeft ie wel, maar interviews en improviseren is echt niet zijn ding. Advies ga naar SkyRadioquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand die Joey gehoord paar dagen terug in de nacht ? Het is natuurlijk spannend voor de eerste keer maar hij had wel erg veel 'uhhs' in zijn zinnetjes ook nadat hij al meen paar uurtjes bezig was. Werd later na toch wel ergerlijk
herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
Tijd voor wat extra servers dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Freaking 00:00 en Twitter is over capacity. Come on!
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet waarom het telkens zo vaak mis is, maar het lijkt nergens op. Volgens mij is het 9 van de 10x een software probleem. Zie de laatste tijd ook heel vaak reacties dubbel staan of ik mis reacties terwijl mensen dan wel hebben gereageerd. Vrij irritant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Al de hele avondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Is er niets op de tv daaro??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.p
Dat is er al. Buzzquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Och, voor je het weet heeft google weer zon service, die lopen toch overal achteraan![]()
idd ze krijgen een eigen datacenter http://blog.twitter.com/2010/07/reliability.html http://engineering.twitte(...)ter-data-center.htmlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepen.
nu we toch over nieuwe muziek bezig zijnquote:
dat kan ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu we toch over nieuwe muziek bezig zijn
inderdaad zegquote:
The Magic Numbers. Ze bestaan nogquote:
Dacht van nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
inderdaad zeghebben ze al een cd uit of iets dergelijks
net een nieuw album uit, iets te lang misschien maar weer erg lekkerquote:
Te gek ! leuk om te wetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
net een nieuw album uit, iets te lang misschien maar weer erg lekker
ik ookquote:
je typt nog met leestekens en correcte spelling, jij haalt et welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor morgen. Kan niet zeggen da'k ook maar in de buurt van nuchter ben en ik heb toch wel best een belangrijke afspraak om 10.00... Op karakter dan maar.
Eerst nog even meebrullen met de vrienden van Muse!
En dan nog foutloos typenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor morgen. Kan niet zeggen da'k ook maar in de buurt van nuchter ben en ik heb toch wel best een belangrijke afspraak om 10.00... Op karakter dan maar.
Eerst nog even meebrullen met de vrienden van Muse!
Je wil niet weten hoe vaak ik dat stukje tekst heb nagelezen alvorens ik op "Invoeren" heb geklikt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je typt nog met leestekens en correcte spelling, jij haalt et wel
quote:
ik typ nog nuchter nog niet half zo goedquote:
nu is het wel genoeg, morgen is het weer een..quote:
Ik vind het niet eens zo'n gek idee. Echt geweldig hebben ze het daar nooit voor elkaar gehad qua politiek en met zo'n knakker aan het roer krijg je in ieder geval een bak publiciteit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[url=Wyclef Jean officieel kandidaat voor Haïtiaans presidentschap]http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=51570798[/url]
qftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Sersjee het volgende:
Als het goed is kent iedereen het spreekwoord dat kinderen en dronken mensen de waarheid spreken. Dus als ik zeg dat Why tell me why een waan-zin-nig nummer is, dan is het zo. Hatsee.
Veel te laat imo, ik heb em nu al genoeg gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef Sersjee het volgende:
Eliza Doolittle dus de nieuwe MH. Kan ik mee leven.
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het had net het foute uur van Q kunnen zijnquote:1 Anita Meyer Why Tell Me Why
2 Village People YMCA
3 ABBA Dancing Queen
4 Right Said Fred I'm Too Sexy
5 Scissor Sisters I Don't Feel Like Dancin'
6 Marianne Rosenberg Ich Bin Wie Du
7 Bronski Beat Smalltown Boy
8 Queen I Want To Break Free
9 Gloria Gaynor I Will Survive
10 Shirley Bassey This Is My Life
11 O-Zone Dragostea Din Tei
12 Electric Six Gay Bar
13 Army Of Lovers Crucified
14 Weather Girls It's Raining Men
15 Lady Gaga Bad Romance
16 Mika Relax (Take it Easy)
17 Wham Wake Me Up (Before You Go Go)
18 Gerard Joling Maak Me Gek
19 Lady Gaga Alejandro
20 De Toppers Shine
21 George Michael Outside
22 Wham Club Tropicana
23 Beyoncé Single Ladies
24 Sin With Sebastian Shut Up (And Sleep With Me)
25 Maywood Rio
26 Katy Perry I Kissed A Girl
27 Dolly Dots Love Me Just A Little Bit More
28 Communards Don't Leave Me This Way
29 Diana Ross I'm Coming Out
30 Sieneke Shalalie
31 3Js Alles Overnieuw
32 Mika Love Today
33 Wizz Stars Brand New Day
34 Luv You're The Greatest Lover
35 Bloodhound Gang Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
36 Air Sexy Boy
37 Jody Bernal Que Si Que No
38 Madonna Vogue
39 Dana International Viva La Diva
40 Culture Club Karma Chameleon
41 Bee Gees Stayin' Alive
42 Kylie Minogue Can't Get You Out Of My Head
43 Pet Shop Boys Go West
44 Back Street Boys Quit Playling Games With My Heart
45 Shirley Bassey I Am What I Am
46 Alcazar Crying At The Discotheque
47 Boney M Daddy Cool
48 Willeke Alberti Samen Zijn
49 Bearforce 1 Shake That Thing
50 Dolly Dots (Tell It All About) Boys
51 Mika Grace Kelly
52 B52's Loveshack
53 Tarkan Simarik
54 Right Said Fred Don't Talk Just Kiss
55 ABBA Voulez-Vous
56 Donna Summer I Feel Love
57 Village People In The Navy
58 Soft Cell Tainted Love
59 Kylie Minogue All The Lovers
60 Lady Gaga Poker Face
61 Cher Believe
62 Divine Shoot Your Shot
63 Britney Spears Baby, One More Time
64 Boys Town Gang Cant Take My Eyes Off Of You
65 Cyndi Lauper Girls Just Wanna Have Fun
66 Alphabeat Fascination
67 Frankie Goes To Hollywood Relax
68 Lady Gaga Telephone
69 Atomic Kitten The Tide Is High
70 ABBA Take A Chance On Me
71 Gerard Joling 24 Uur Verliefd
72 Adam Lambert Whataya Want From Me
75 Gerard Joling Ticket To The Tropics
73 Modern Talking You're My Heart, You're My Soul
74 TATU All The Things She Said
76 Paul de Leeuw Vlieg Met Me Mee
77 Back Street Boys As Long As You Love Me
78 Prince Kiss
79 Akcent Kylie
80 Jamai Step Right Up
81 La Roux Bulletproof
82 Village People Macho Man
83 Dolly Parton 9 To 5
84 Alphabeat Boyfriend
85 David Guetta When Love Takes Over
86 Dan Hartman Relight My Fire
87 Scissor Sisters Fire With Fire
88 ABBA Mamma Mia
89 Black Eyed Peas Let's Get It Started
90 Robin S Show Me Love (2008 rmx)
91 Shania Twain Man, I Feel Like A Woman
92 Dead Or Alive You Spin Me Around
93 Gossip Heavy Cross
94 Madonna Like A Virgin
95 Lady Gaga Just Dance
96 Geri Halliwell It's Raining Men
97 Melissa Etheridge Like The Way I Do
98 Sandra Kim J'aime La Vie
99 Britney Spears Toxic
100 Pet Shop Boys It's A Sin
Ik vind Giel zeker niet zo slecht als de meesten hier, maar wat mij betreft mogen ze Giel en Michiel omdraaien qua tijdstip jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan Michiel niet vaker in de ochtend? Ik geeft zelf ook aan dat ie het gaat missen
Ownee, dat was het stukje van 7 uur radio maken op een dag
Het zou voor beide dj's goed zijn (qua programma; mss niet qua persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind Giel zeker niet zo slecht als de meesten hier, maar wat mij betreft mogen ze Giel en Michiel omdraaien qua tijdstip ja
Dat die pallet stof zich maar weer snel op deze plaat mag vormen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Tarkan - KissKiss
Volgens mij lag daar een pallet stof op in Dalet!
Kijkend naar de statistieken zijn we er een dik jaar van verlostquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die pallet stof zich maar weer snel op deze plaat mag vormen!
Vanmiddag weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kijkend naar de statistieken zijn we er een dik jaar van verlost
quote:50 Dolly Dots (Tell It All About) Boys
51 Mika Grace Kelly
52 B52's Loveshack
53 Tarkan Simarik
54 Right Said Fred Don't Talk Just Kiss
55 ABBA Voulez-Vous
Na vanmiddag danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kijkend naar de statistieken zijn we er een dik jaar van verlost
ALAAAAAAAAAAAAARM!!!!quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef Dichterbijer het volgende:
M'n god... wat een homo die aftelt
Briljant tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef Dichterbijer het volgende:
M'n god... wat een homo die aftelt
Wees blij dat ze een plaat es niet kapot draaienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef alors het volgende:
JaaaFire with Fire, nu al vergeten door 3fm...
ja oke, maar een plaat 3 weken helemaal niet draaien is weer het andere uiterste he...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wees blij dat ze een plaat es niet kapot draaien.
Hmja, maar er blijft tussen het kapotdraaien van andere platen gewoon geen ruimte meer overquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja oke, maar een plaat 3 weken helemaal niet draaien is weer het andere uiterste he...
Dat zal het zijn, Sia en Kate Nash moeten af en toe ook gedraaid worden he...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar er blijft tussen het kapotdraaien van andere platen gewoon geen ruimte meer over.
quote:@gerardekdom Wat een plaat draai je; Dan Hartman - Relight my fire. Wiehoe
Deze kylie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:39 schreef themauster het volgende:
ah ook een zomerhit van een paar jaar geleden! Kylie
uhu daar ging het liedje wel over geloof ikquote:
quote:
quote:In antwoord op veel tweets die ik kreeg: nee, ik heb niet de nummers voor de #homo100 ingesproken. #3FM
Dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
Eindelijk wat goeie muziek op 3fm vandaag (no homo)
of er staat iets fout met de nummering op de sitequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:57 schreef themauster het volgende:
Gerard slaat Gerard Joling overzal wel express zijn
quote:70 ABBA Take A Chance On Me
71 Gerard Joling 24 Uur Verliefd
72 Adam Lambert Whataya Want From Me
75 Gerard Joling Ticket To The Tropics
73 Modern Talking You're My Heart, You're My Soul
74 TATU All The Things She Said
76 Paul de Leeuw Vlieg Met Me Mee
77 Back Street Boys As Long As You Love Me
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:00 schreef Sersjee het volgende:
Op karakter en een half pakje TicTac in m'n giechel...
Zou het raar zijn als ik op m'n cv zou zetten dat ik op m'n best ben als ik een kater als een koningstijger heb?
Deze mag Sersjee beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vind de meeste liedjes erg leuk, maar waarom staat Anita Meyer met Why Tell Me Why op 1?
Dat je dat durft te vragen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vind de meeste liedjes erg leuk, maar waarom staat Anita Meyer met Why Tell Me Why op 1?
Vandaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Sersjee het volgende:
Als het goed is kent iedereen het spreekwoord dat kinderen en dronken mensen de waarheid spreken. Dus als ik zeg dat Why tell me why een waan-zin-nig nummer is, dan is het zo. Hatsee.
Ah oke. Het valt me inderdaad ook op dat meestal de stijl van de muziek het kenmerk is of een nummer gay is of niet. Maar deze is qua lyrics (en de clip) toch wel de allerergste denk ik:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je dat durft te vragen!![]()
Hoog meebrulgehalte, lichtelijk over the top en...
[..]
Vandaar.
Omdat het kan? Is gewoon een toffe plaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt. Uitbundig, meezingrefrein, dansbaar, daar kom je een heel eind mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ah oke. Het valt me inderdaad ook op dat meestal de stijl van de muziek het kenmerk is of een nummer gay is of niet. Maar deze is qua lyrics (en de clip) toch wel de allerergste denk ik:
Helaas werden ze vroeger door mijn moeder kapot gedraaid in huis dat ik Abba nu niet meer kan aanhorenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef Sersjee het volgende:
Ik als muziekliefhebber vind dus serieus dat elk huishouden ABBA Gold en More ABBA Gold in huis moet hebben. Die gasten hebben zulke fan-tas-ti-sche liedjes gemaakt, da's echt niet normaal meer.
Ah TheZapster en vriendquote:
Jij bent die met de touwtjesonderbroekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke van de 2 denk je dat ik ben?
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent die met de touwtjesonderbroek
Tja. Een Nederlander die Nederland afkraakt. Zelfde idee. Lekker boeiend.quote:
omg wat een schatjequote:
Was vooral de manier waaropquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. Een Nederlander die Nederland afkraakt. Zelfde idee. Lekker boeiend.
Ik kende hem eerst ook alleen maar daarvanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Sirolf het volgende:
Op de camping! Lalalalalala!
Oh wacht, dit is het origineel.
Geldt denk ik voor meer mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kende hem eerst ook alleen maar daarvan
Zo maar es ff oud Hollandsch GSM werpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Sirolf het volgende:
Op de camping! Lalalalalala!
Oh wacht, dit is het origineel.
Outro van de plaat is ook zo bruut. Jammer dat ze dat gedeelte vaak afkappen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Dit is misschien toch wel de ultieme discokneiter. Wat een plaat!
quote:Meisje van16 noemt tijdens homotop100 Abba'svoulezvous helemaal het foutste wat er maar fout kan zijn.Kind!Ga zeilen!Maar blijf van Abba af!
Eens met Paul. ABBA fout noemen is vrij suf. Dan moet je nodig iets aan je muziekkennis doen.quote:
Dat was vroeger op Kindernetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier denk ik weinig mensen die zich Pompy de Robodoll nog kunnen herinneren...
Die lasser wel iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier denk ik weinig mensen die zich Pompy de Robodoll nog kunnen herinneren...
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Sersjee het volgende:
Echt, nummers als deze, Telkens weer, Morgen ben ik de bruid, Mijn hoofd weer op je schouder en Het is nog niet voorbij zijn gewoon pareltjes.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Sersjee het volgende:
Echt, nummers als deze, Telkens weer, Morgen ben ik de bruid, Mijn hoofd weer op je schouder en Het is nog niet voorbij zijn gewoon pareltjes.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Het erge is dat ik van al die liedjes de tekst niet uit mijn hoofd ken maar wel van Ome Jan
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit het moment om te bekennen dat ik ooit in een grijs ver verleden wel es bij een BSB-concert ben geweest?
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit het moment om te bekennen dat ik ooit in een grijs ver verleden wel es bij een BSB-concert ben geweest?
Uhuh. Maar uiteindelijk niks gewordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijn
Zelfs dan zou ik niet heen gaan. Het kan te gek ook hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijn
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblocktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar het Who to follow vandaan komt bij Twitter? Daar staat o.a. Paul Rabbering tussen.
Goh, echt raar met die commentaren van jou op zijn brilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblockt.
Ben jij blocked bij Rabbering?! Okquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblockt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Goh, echt raar met die commentaren van jou op zijn bril
Smeltend rubber ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Het feest is al losgebroken daar...
http://tweetphoto.com/37154772
Ik ga de muziek van de sportschool opzoeken. Even de schouders en benen trainen plus misschien wat cardio. Qua weer is het nu toch wat minder geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zo toch maar even eigen muziek opgezet, die hysterische muziek begint te vervelen.
Call on me 34 keer repeaten ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga de muziek van de sportschool opzoeken. Even de schouders en benen trainen plus misschien wat cardio. Qua weer is het nu toch wat minder geworden.
quote:Deze week in Ekstra Weekend
Vrijdag gaat de uitzending over tieten en bier
Heel hetero klinkt het niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het niet zo goed, 3JS in deze lijst.
Alvast een voorschot op het Songfestival misschien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het niet zo goed, 3JS in deze lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |