quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mwah, in 040 wordt voldoende wijn gedronken. #samenwijnisheelfijn
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]. Good point. Zit ff in #038. Met een groot 'te koop'-bord voor de ramen.
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Probeer 't via twitter kwijt te worden
.
Zal 't ff RT'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!
A real man can never drink enough Guinnessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
A real man can never drink enough Guinness![]()
Dat was slecht idd, muziek kennis heeft ie wel, maar interviews en improviseren is echt niet zijn ding. Advies ga naar SkyRadioquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand die Joey gehoord paar dagen terug in de nacht ? Het is natuurlijk spannend voor de eerste keer maar hij had wel erg veel 'uhhs' in zijn zinnetjes ook nadat hij al meen paar uurtjes bezig was. Werd later na toch wel ergerlijk
herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
Tijd voor wat extra servers dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Freaking 00:00 en Twitter is over capacity. Come on!
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet waarom het telkens zo vaak mis is, maar het lijkt nergens op. Volgens mij is het 9 van de 10x een software probleem. Zie de laatste tijd ook heel vaak reacties dubbel staan of ik mis reacties terwijl mensen dan wel hebben gereageerd. Vrij irritant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Al de hele avondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Is er niets op de tv daaro??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.p
Dat is er al. Buzzquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Och, voor je het weet heeft google weer zon service, die lopen toch overal achteraan![]()
idd ze krijgen een eigen datacenter http://blog.twitter.com/2010/07/reliability.html http://engineering.twitte(...)ter-data-center.htmlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepen.
nu we toch over nieuwe muziek bezig zijnquote:
dat kan ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu we toch over nieuwe muziek bezig zijn
inderdaad zegquote:
The Magic Numbers. Ze bestaan nogquote:
Dacht van nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
inderdaad zeghebben ze al een cd uit of iets dergelijks
net een nieuw album uit, iets te lang misschien maar weer erg lekkerquote:
Te gek ! leuk om te wetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
net een nieuw album uit, iets te lang misschien maar weer erg lekker
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |