Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]> nog meegekregen dat ik Inception had gezien?
. interpol
.
Wat De Grote Hans zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god, dat was inderdaad te horen
30 seconds to mars. Vreselijk !
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, Arbeidsvitaminen wordt nu @work? Zijn we dan ook eindelijk van die Queen-kitsch af?
Morgen vanaf 10.00.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?
@TT wanneer is die Homo 100? morgen?![]()
Over Nina gesproken; ze is zwanger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos, ouwe reus! Nina was nog ff te horen op 3FM. Was je bij de DW? Nice! Je hoort op de radio ook alleen maar de hits van hun en zelden (volgens mij nooit) een andere plaat.
Dat heb je dan weer mooi voor elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Nina gesproken; ze is zwanger.
Lekker foutquote:
Erg lange zit, imho. 150 minuten excl reclame. Begin onduidelijk. Kon er in het begin geen touw aan vastknopen, maar ze zaten dus toen ook al in zo'n droom. Verder wel een film waar je even voor moet zitten en qua verhaal natuurlijk wel erg bijzonder. Een droom in een droom. Af en toe wat vaag. Maar goed, verder super mooie effecten en een gruwelijk verhaal. Zou het wel een 8,5 geven. Echt persoonlijk vind ik TDN leuker om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee niet meegekregen. Und? wat zijn jouw 2 centen?
@TT wanneer is die Homo 100? morgen?![]()
Dude, wat heb je al die tijd gedaan dan?? Daarom is het zo stil rond haar. Hoor op 3FM alleen maar het bekende werk van haar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Nina gesproken; ze is zwanger.
Hoop dat we dan eindelijk van die Queen rommel af zijn. Vre-se-lijke muziek. Mot er echt niets van hebben. De Megahit, ja best wel tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, Arbeidsvitaminen wordt nu @work? Zijn we dan ook eindelijk van die Queen-kitsch af?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef cosmick het volgende:
Blijft Rabbering ons wel dagelijks lastig vallen trouwens?
Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjezus wat een domme puberzooi.
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zekers
Jeetje, http://www.noordpool.fm/ bestaat ook nog. Kwam 'm ineens tegen @ mijn favorieten.
Just Say yes !. Wat was dat vet die Flashmob op de Grote Markt hier in Groningen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!
De highlights van Noordpool FM gedeelte werkt trouwens nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit NU al met m'n vlaggetje bij de radio
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroegerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Nee Nee NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ga weg met die Sia.
Nou. Liever niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.
Toen de jaartallen nog niet met een 2 begonnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroeger.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuw_ontsnapt__.html
Hoelang gaan ze in Nederland nog door met het 'uitlaten' van deze idioten ?
Ze hebben echt geen idee wat dat met nabestaande doet zoiets.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef cosmick het volgende:
Die Pringles Xtreme Fiery Wasabi zijn behoorlijk heet trouwens [ afbeelding ]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zat net aan de original Pringles. Met Guinness
![]()
!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mwah, in 040 wordt voldoende wijn gedronken. #samenwijnisheelfijn
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]. Good point. Zit ff in #038. Met een groot 'te koop'-bord voor de ramen.
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Probeer 't via twitter kwijt te worden
.
Zal 't ff RT'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kan idd zo nog ff extra aandacht daarop vestigen!
A real man can never drink enough Guinnessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
A real man can never drink enough Guinness![]()
Dat was slecht idd, muziek kennis heeft ie wel, maar interviews en improviseren is echt niet zijn ding. Advies ga naar SkyRadioquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand die Joey gehoord paar dagen terug in de nacht ? Het is natuurlijk spannend voor de eerste keer maar hij had wel erg veel 'uhhs' in zijn zinnetjes ook nadat hij al meen paar uurtjes bezig was. Werd later na toch wel ergerlijk
herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Over vicieuze cirkels gesproken: van m`n pilsje krijg ik zin in chips (bolognese in dit geval![]()
). Zit ik aan de chips, krijg ik weer dorst = zin in meer bier
Zo blijf ik wel bezig
Tijd voor wat extra servers dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Freaking 00:00 en Twitter is over capacity. Come on!
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet waarom het telkens zo vaak mis is, maar het lijkt nergens op. Volgens mij is het 9 van de 10x een software probleem. Zie de laatste tijd ook heel vaak reacties dubbel staan of ik mis reacties terwijl mensen dan wel hebben gereageerd. Vrij irritant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tijd voor wat extra servers dacht ik zo
Al de hele avondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Is er niets op de tv daaro??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duh, in de VS begint de avond nu pas net.p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |