Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjezus wat een domme puberzooi.
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zekers
Jeetje, http://www.noordpool.fm/ bestaat ook nog. Kwam 'm ineens tegen @ mijn favorieten.
Just Say yes !. Wat was dat vet die Flashmob op de Grote Markt hier in Groningen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf september lekker op zondagavond HitkrantFM met die lasbrildrager! Echt radio voor jou, cos!
De highlights van Noordpool FM gedeelte werkt trouwens nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de uitzendingen niet meer terug geluisterd kunnen worden.
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit NU al met m'n vlaggetje bij de radio
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroegerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Nee Nee NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ga weg met die Sia.
Nou. Liever niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedere week inbellen met liefdes problemen etc. de 'Paultje Pils'van P.S.-radio worden.
Toen de jaartallen nog niet met een 2 begonnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3FM 's avonds wel te pruimen was? O wacht, dat was vroeger.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuw_ontsnapt__.html
Hoelang gaan ze in Nederland nog door met het 'uitlaten' van deze idioten ?
Ze hebben echt geen idee wat dat met nabestaande doet zoiets.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef cosmick het volgende:
Die Pringles Xtreme Fiery Wasabi zijn behoorlijk heet trouwens [ afbeelding ]
Je drinkt wel vaak bier de laatste tijd valt me op. Wijnmoe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zat net aan de original Pringles. Met Guinness
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |