Geldt denk ik voor meer mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kende hem eerst ook alleen maar daarvan
Zo maar es ff oud Hollandsch GSM werpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Sirolf het volgende:
Op de camping! Lalalalalala!
Oh wacht, dit is het origineel.
Outro van de plaat is ook zo bruut. Jammer dat ze dat gedeelte vaak afkappen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Dit is misschien toch wel de ultieme discokneiter. Wat een plaat!
quote:Meisje van16 noemt tijdens homotop100 Abba'svoulezvous helemaal het foutste wat er maar fout kan zijn.Kind!Ga zeilen!Maar blijf van Abba af!
Eens met Paul. ABBA fout noemen is vrij suf. Dan moet je nodig iets aan je muziekkennis doen.quote:
Dat was vroeger op Kindernetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier denk ik weinig mensen die zich Pompy de Robodoll nog kunnen herinneren...
Die lasser wel iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn hier denk ik weinig mensen die zich Pompy de Robodoll nog kunnen herinneren...
Preciesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Sersjee het volgende:
Echt, nummers als deze, Telkens weer, Morgen ben ik de bruid, Mijn hoofd weer op je schouder en Het is nog niet voorbij zijn gewoon pareltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |