je typt nog met leestekens en correcte spelling, jij haalt et welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor morgen. Kan niet zeggen da'k ook maar in de buurt van nuchter ben en ik heb toch wel best een belangrijke afspraak om 10.00... Op karakter dan maar.
Eerst nog even meebrullen met de vrienden van Muse!
En dan nog foutloos typenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor morgen. Kan niet zeggen da'k ook maar in de buurt van nuchter ben en ik heb toch wel best een belangrijke afspraak om 10.00... Op karakter dan maar.
Eerst nog even meebrullen met de vrienden van Muse!
Je wil niet weten hoe vaak ik dat stukje tekst heb nagelezen alvorens ik op "Invoeren" heb geklikt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je typt nog met leestekens en correcte spelling, jij haalt et wel
quote:
ik typ nog nuchter nog niet half zo goedquote:
nu is het wel genoeg, morgen is het weer een..quote:
Ik vind het niet eens zo'n gek idee. Echt geweldig hebben ze het daar nooit voor elkaar gehad qua politiek en met zo'n knakker aan het roer krijg je in ieder geval een bak publiciteit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[url=Wyclef Jean officieel kandidaat voor Haïtiaans presidentschap]http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=51570798[/url]
qftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Sersjee het volgende:
Als het goed is kent iedereen het spreekwoord dat kinderen en dronken mensen de waarheid spreken. Dus als ik zeg dat Why tell me why een waan-zin-nig nummer is, dan is het zo. Hatsee.
Veel te laat imo, ik heb em nu al genoeg gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef Sersjee het volgende:
Eliza Doolittle dus de nieuwe MH. Kan ik mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |